iakvvu написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.9 JTD теч на масло?
Collapse
X
-
chaveto написа:Точно МАП-а следи за това нещо.Как ти се записва грешка за ЕГР-а при положение, че той няма обратна връзка с ЕКУ-то или датчик който да следи за неговата работа. Грешката се записва с помощта на дебитомера, той е датчика който казва как работи ЕГР-а.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Дебитомера няма как да отчете газовете от ЕГР-а и неговата работа.
Коментар
-
Доколкото съм запознат, контролът на EGR се осъществява чрез MAP сензора (то май за друго не се и ползва при положение, че има и дебитомер).Съмнявам се да се регистрира грешка при махането на дроселовата клапа. Иначе ми се вижда доста странно да има чувствително подобрение на динамиката след отстраняването й (чак пък такова съпротивление да оказва!). Отделен въпрос е, ако по някаква причина не се отваря напълно след стартиране на двигателя (въпросният вакуумен привод) - тогава действително може да спъне колата.А по темата - не съм забелязал да има омасляване около привода на дроселовата клапа. По-скоро в този район има леко омазняване в края на съседния маркуч (който влиза в капака на клапаните) поради разхлабване на скобата.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
iakvvu написа:МАФ-а няма как да каже колко е отворен ЕГР-а.Работата на ЕГР-а е функция на състоянието на дебитомера.Между другото, интересно ми е дали наистина са сложили MAP само заради EGR-а или има и друга функция.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар