Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD теч на масло?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    iakvvu написа:
    emzo написа:
    @iakvvu - за това ли става дума ?
    Точно!!! Мисля да елиминирам и оста.Не само клапана.
    И най вероятно да почне да се записва грешка в ЕКУ-то. Защото при гасене на двигателя от налягане минава към вакум в колектора и МАП-а го отчита това. Не мисля, че когато някой го сърби от мръсотия трябва да се чеше, редно е да се изкъпе.

    Коментар


      #17
      Не записва, тям няма датчици, няма кой да следи има ли клапан или не.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Точно МАП-а следи за това нещо.Как ти се записва грешка за ЕГР-а при положение, че той няма обратна връзка с ЕКУ-то или датчик който да следи за неговата работа. Грешката се записва с помощта на дебитомера, той е датчика който казва как работи ЕГР-а.

        Коментар


          #19
          chaveto написа:
          Точно МАП-а следи за това нещо.Как ти се записва грешка за ЕГР-а при положение, че той няма обратна връзка с ЕКУ-то или датчик който да следи за неговата работа. Грешката се записва с помощта на дебитомера, той е датчика който казва как работи ЕГР-а.
          ЕКУ-то следи тока през ЕГР-а.Дебитомера няма как да отчете газовете от ЕГР-а и неговата работа.А след изключване на контакта не виждам как МАП-а ще работи за да регистрира процеса на работа на клапата на тротъл бодито,както и не виждам смисъла от цялата тази идея.Според мен клапана затваря при гасене за да успокои по бързо мотора за да не се получават вибрации,както е при JTD 105.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #20
            Радо е свалил неговия преди няколко месеца, а при ускорение имало леко подобрение в диапазона 2000-2200rpm.Aз щях да го правя това, но буквално съм забравил.Мотора пак си гасне нормално.Един вид идва въпроса защо аджеба са го сложили това тротъл боди
            Прикачени файлове
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Според графиката за по плавна динамика(да не се усеща прага на надуване на турбото).Така го разчитам аз.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #22
                E тогава е по добре да се затапи аз искам повече да ми се усеща турбината а не плавно да ускорява :D :D :D

                Коментар


                  #23
                  Колега говорим за тротъл бодито.Ако се затапи няма как да се пълни мотора с въздух.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #24
                    Дебитомера няма как да отчете газовете от ЕГР-а и неговата работа.
                    Въздухът се замества с изгорели газове, има си някаква сметка и по тази сметка се разбира колко е отворил ЕГР-а.ЕКУ-то хубаво следи тока на ЕГР-а, но дебитомера е този който казва колко е отворен ЕГР-а.Защото според тока е заложено на колко % е отворен, тока обаче зависи от пружината която затваря клапана. Когато има мин. задържане на самият механизъм тока ще нарасне. За ЕКУ-то това ще означава, че клапана е отворен в по голям процент, реално обаче клапана ще е отворен в много по малък % от този който е заложен за дадения токТова, че си върнал контактният ключ не означава, че ЕКУ-то не работи. Поне при мен след загасване на двигателя ясно се чува как работят още някои неща по мотора. Включително и таблото работи няколко секунди след връщането на контакта. Има разлика между захранващо напрежение и оперативно.

                    Коментар


                      #25
                      Доколкото съм запознат, контролът на EGR се осъществява чрез MAP сензора (то май за друго не се и ползва при положение, че има и дебитомер).Съмнявам се да се регистрира грешка при махането на дроселовата клапа. Иначе ми се вижда доста странно да има чувствително подобрение на динамиката след отстраняването й (чак пък такова съпротивление да оказва!). Отделен въпрос е, ако по някаква причина не се отваря напълно след стартиране на двигателя (въпросният вакуумен привод) - тогава действително може да спъне колата.А по темата - не съм забелязал да има омасляване около привода на дроселовата клапа. По-скоро в този район има леко омазняване в края на съседния маркуч (който влиза в капака на клапаните) поради разхлабване на скобата.
                      ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                      Коментар


                        #26
                        МАФ-а няма как да каже колко е отворен ЕГР-а.Работата на ЕГР-а е функция на състоянието на дебитомера.
                        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                        Kawasaki ER-6n'2012

                        Коментар


                          #27
                          MAF - не. Писах за MAP сензора. И той не казва колко е отворен клапанът на EGR-а, но споделя какво е подналягането във всмукателния колектор.
                          ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                          Коментар


                            #28
                            Pecho написа:
                            MAF - не. Писах за MAP сензора. И той не казва колко е отворен клапанът на EGR-а, но споделя какво е подналягането във всмукателния колектор.
                            Поста ми е към chaveto :D
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #29
                              :D Между другото, интересно ми е дали наистина са сложили MAP само заради EGR-а или има и друга функция.
                              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                              Коментар


                                #30
                                iakvvu написа:
                                МАФ-а няма как да каже колко е отворен ЕГР-а.Работата на ЕГР-а е функция на състоянието на дебитомера.
                                Аз до колкото знам МАФ-дебитомер. Ако греша ме поправете.За последен път го казвам, че ЕГР-а се следи от дебитомера и неговата работа е съвкупност от няколко неща.Обясних ти как стои въпроса с тока и няма как по тока да се каже на 100% колко е отворен ЕГР-а.
                                Между другото, интересно ми е дали наистина са сложили MAP само заради EGR-а или има и друга функция.
                                А турбината от какво разбираме колко надува

                                Коментар

                                Working...
                                X