Обръщам се към колегите,които имат стило, и използвам снимката на коцев, щото ме мързи да сляза до колата.Имате ли теч на това място?Става въпрос за черното нещо в ляво на снимката ( идея си нямам кое какво е ), мисля че е клапан за тротъл бодито, дето спира въздуха при гасене на двигателя.При мен има съвсем лек теч, или поне на мен така ми се струва, и това нещо тече върху зеления датчик. Обаче с времето си става всичко в масло.Днес не запали, изписа ми Loose connection на таблото, аз свалих куплунга на зеления датчик, който се вижда на снимката, изчистих го и колата си запали. Значи - не е толкоз лек теча!По-рано съм питал, казвали са ми че там не е възможно да е масло, пък и нивото на маслото си седи едно и също От друга страна на нищо друго не мяза...и не мирише.Някакви идеи от какво може да е тоз теч?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo 1.9 JTD теч на масло?
Collapse
X
-
При мен се появи скоро.Предполагам че е заради износване на тротъл бодито от оста на която е закрепена клапата.Иначе си е масло от картерните газове,които се вкарват преди турбината и от там в цилиндрите.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
При мен клапата също не тече. Всичко си е чистичко. Свали капака на клапаните и му направи промивка.http://www.youtube.com/watch?v=UAXEBQEqZM8
Коментар
-
borisov написа:GTipo написа:Не разбирам, защо трябва да изчистя капака на клапаните?От там ли тръгват картерните газове,н е са ли от картера...Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Не се вкарвайте в излишни филми с почистване на капаци,цедки и разни други.А каква е гаранцията че омазняването не е от турбината???В смукателната система винаги има леко омазняване,което в случаят избива там,вследствие на налягането което е в тротъл бодито заради турбото.Предполагам че има минимално износване по тялото в областа на оста и от там има много леко просълзяване.По моргите има бодита по 20-30 лв,а смяната става за броени минути.Аз дори мисля да махна клапана,а отворите на оста да затворя с болтове.Из нета има инфо,че така пълненето е по добро и се чувства динамика на колата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ето нещо от опит. Имах същите симптоми -омасляване на това клапанче -да го наречем така. Има две причини за омасляването му 1 омаслява се от тротил бодито ,през винтовете ,които го стягат-освен ако не сте го чистили скоро.2 в това клапанче, отдолу влиза едно маркуче,което при мен беше почти изкарано и от там капеше върху термостата.използвам снимката на емзо, там съм очертал въпросната тръбичка.Самото клапанче е кухо и събира маслени пари,сваля се лесно-два болта и се откача от пъпчицата-очертал съм я в зелено.STILO JTD 1.9- 115 BLACK
Коментар
-
Това "клапанче" само движи клапата и от него няма как да тече/капе...... защото при него има само вакум. Теча е от оста на самата клапа.В капака е масленият сепаратор и който иска да ме убеди, че двигател на няколко Х00000 км сепаратора му е идеален............При мен след откачане на маркучите течеше масло, след като промих капака няма масло. Ясно се виждаше, че маслото идва от маркуча а не от турбината.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар