Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD теч на масло?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo 1.9 JTD теч на масло?

    Обръщам се към колегите,които имат стило, и използвам снимката на коцев, щото ме мързи да сляза до колата.Имате ли теч на това място?Става въпрос за черното нещо в ляво на снимката ( идея си нямам кое какво е ), мисля че е клапан за тротъл бодито, дето спира въздуха при гасене на двигателя.При мен има съвсем лек теч, или поне на мен така ми се струва, и това нещо тече върху зеления датчик. Обаче с времето си става всичко в масло.Днес не запали, изписа ми Loose connection на таблото, аз свалих куплунга на зеления датчик, който се вижда на снимката, изчистих го и колата си запали. Значи - не е толкоз лек теча!По-рано съм питал, казвали са ми че там не е възможно да е масло, пък и нивото на маслото си седи едно и също От друга страна на нищо друго не мяза...и не мирише.Някакви идеи от какво може да е тоз теч?
    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

    #2
    Ето една друга моя снимка от нея ако се вижда нещо по добре.
    Прикачени файлове
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    Коментар


      #3
      При мен се появи скоро.Предполагам че е заради износване на тротъл бодито от оста на която е закрепена клапата.Иначе си е масло от картерните газове,които се вкарват преди турбината и от там в цилиндрите.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        колеги при мен там нямам никакво омасляване е аз съм с браво но мотора ми е същия

        Коментар


          #5
          При мен клапата също не тече. Всичко си е чистичко. Свали капака на клапаните и му направи промивка.http://www.youtube.com/watch?v=UAXEBQEqZM8

          Коментар


            #6
            Не разбирам, защо трябва да изчистя капака на клапаните?От там ли тръгват картерните газове,н е са ли от картера...
            Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
            Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

            Коментар


              #7
              GTipo написа:
              Не разбирам, защо трябва да изчистя капака на клапаните?От там ли тръгват картерните газове,н е са ли от картера...
              в капака точно кадето влизат картерните газове има една мрежа/филтер , колегата можеби е имал в предвид именно нея :D

              Коментар


                #8
                При мен има лек теч от както съм взел колата, просто прибърсвам от време на време и това е...
                Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                Коментар


                  #9
                  borisov написа:
                  GTipo написа:
                  Не разбирам, защо трябва да изчистя капака на клапаните?От там ли тръгват картерните газове,н е са ли от картера...
                  в капака точно кадето влизат картерните газове има една мрежа/филтер , колегата можеби е имал в предвид именно нея :D
                  Има ли как да се изчисти без да се сваля капака?Все пак не е лесна работа да се стегне като се сложи отново. Имам кофти опит с предната кола
                  Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                  Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                  Коментар


                    #10
                    аз нямах никакви проблеми със стягането /след като го стегнах няма теч или омасляване а относно чистенето незнам дали ще стане ако се продуха маркуча за картерните газове

                    Коментар


                      #11
                      Не се вкарвайте в излишни филми с почистване на капаци,цедки и разни други.А каква е гаранцията че омазняването не е от турбината???В смукателната система винаги има леко омазняване,което в случаят избива там,вследствие на налягането което е в тротъл бодито заради турбото.Предполагам че има минимално износване по тялото в областа на оста и от там има много леко просълзяване.По моргите има бодита по 20-30 лв,а смяната става за броени минути.Аз дори мисля да махна клапана,а отворите на оста да затворя с болтове.Из нета има инфо,че така пълненето е по добро и се чувства динамика на колата.
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        @iakvvu - за това ли става дума ?
                        Прикачени файлове
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Ето нещо от опит. Имах същите симптоми -омасляване на това клапанче -да го наречем така. Има две причини за омасляването му 1 омаслява се от тротил бодито ,през винтовете ,които го стягат-освен ако не сте го чистили скоро.2 в това клапанче, отдолу влиза едно маркуче,което при мен беше почти изкарано и от там капеше върху термостата.използвам снимката на емзо, там съм очертал въпросната тръбичка.Самото клапанче е кухо и събира маслени пари,сваля се лесно-два болта и се откача от пъпчицата-очертал съм я в зелено.
                          Прикачени файлове
                          STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                          Коментар


                            #14
                            Това "клапанче" само движи клапата и от него няма как да тече/капе...... защото при него има само вакум. Теча е от оста на самата клапа.В капака е масленият сепаратор и който иска да ме убеди, че двигател на няколко Х00000 км сепаратора му е идеален............При мен след откачане на маркучите течеше масло, след като промих капака няма масло. Ясно се виждаше, че маслото идва от маркуча а не от турбината.

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              @iakvvu - за това ли става дума ?
                              Точно!!! Мисля да елиминирам и оста.Не само клапана.
                              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                              Kawasaki ER-6n'2012

                              Коментар

                              Working...
                              X