Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали и прекъсва на ниските обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не пали и прекъсва на ниските обороти

    Привет на всички който искат и могат да бъдат съпричастни с маят проблем:След почистване на цедката на помпата в резервоара (която се оказа чиста ) възникна следният проблем трудно палене като същото става само с подадена газ(натиснат педал на 25 % поне) прекъсване в ниските обороти и неравномерна работа на двигателя(която я имаше и от преди това но в по малки граници) при опит да я настъпя изгасна и запали след няколко минути огледах изходите на маркучите от помпата няма течове всичко изглежда стегнато и на място накой да се е сблъсквал с такъв проблем??? на таблото не отчита грешки по горивната система само на аербега но тя е от като съм купил колата филтри съм сменял преди 12 хил. киломерта
    Bravo 1.9 jtd 1999

    #2
    Въздух в системата !!!
    CSI in the CAR !!!
    Mancuzo Fiat PUNTO 1.7DS 176B3.000,около (6,7л-11л /100)София.


    ПО-ВАЖНОТО ОТ РАЗДЕЛ "Дизел"

    Коментар


      #3
      Тази кола не я интересува колко си натиснал газта , докато палиш.Даде ли 2-3 пъти на контакт да се напълни системата с гориво ?Най-вероятно нещо си направил на помпата.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        при мен правеше така около 2 месеца преди да замине датчика на разпределителния вал /и аз се съмнявах за помпа за въздух , но какво се оказа закачи я на диагностика да видиш какво ще покаже

        Коментар


          #5
          ами около 100 км съм минал от тогава с много мъка но би трябвало да се е обесвъздушила сменал съм и филтър преди на 2 рото звъртане и беше окей
          Bravo 1.9 jtd 1999

          Коментар


            #6
            Тва е JTD бе хора, само обезвъздушава се, дори като се сменя горивния филтър не трябва да се пълни с гориво , което е един от начините да видиш дали помпата в резервоара работи.Другия начин е да я закачиш с лаптоп и да видиш, какви проблеми има.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Погледнете и какво се случва с налягането в рейла.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Давай на контакт и задържай докато ти изключи релето в жабката. Направи го 5-6 пъти и се ослушвай за звуци. Ако ти бълбука от към резервоара, значи лапа въздух от някъде и връща обратно, съответно не прави хубаво налягане в рейла и не пали или пали трудно. Също така хвани втори човек да слуша за звуци от към филтъра и тръбичките - бълбукания, пличкания и т.н.След 4-5-6 контакта по 10 сек, трябва да запалиш без газ. Ако не пали - имаш друг проблем, не е до обезвъздушаване.

                Коментар


                  #9
                  ами дърпа въздух от някъде бълбука доста но не успях да открия причината
                  Bravo 1.9 jtd 1999

                  Коментар


                    #10
                    Проблема е отстранен не е въздух в системата а клапан налягане на помпата цялата нафта се връща обратно в резервоара и не пализатива се чува като бълбуканеМерси на всички за мененията!!!
                    Bravo 1.9 jtd 1999

                    Коментар

                    Working...
                    X