Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Обещавам да проверя уикенда .... ако не вали.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #62
      Казах че няма да пиша повече ама айде.Нали е форум все пак.
      Mury написа:
      Странно,но аз никъде не видях доказателство.
      Ми и аз.Аз моите твърдения ги подгрепих с доказателствен материал.Сега дали са вярни не се знае.Нали истината търсим.
      Mury написа:
      Добре бе,ако има такъв клапан се намира много лесно,просто се тръгва по вакуума от турбината и стигаш да клапана Да не се окаже че е с геометрия,но се управлява от надува,като 2.4 136 коня
      Както казах и преди,по мои виждания има клапан,но той управлява гейта чрез вакуум.Пак според мен това си е уест-гейтно турбо,а не vnt.Ма то е много лесно да се разбера каква е турбината.Само дайте една читава снимка. Също ако може номера на турбината и каква точно е тя.По каталози го дават GT1444S турбото с ори номер 46756155.

      Коментар


        #63
        Ето турбо картата която качи колегата @naskobg само че от уинолс и вече коректно описана(и се вижа).Качвам и картата от софта на jtd105.Вие кажете има ли прилика,няма ли,подвеждам ли ви,не ви ли?
        Прикачени файлове

        Коментар


          #64
          Наистина има някаква загадка около тази турбина и съжалявам,че в момента нямам възможност на живо да проверя.В аутодата,като се чукне на елсхемата на контролера излиза и е ясно маркиран елемент Y116 под името "Turbocharger wastegate actuator",което значи че има control solenoid за управление на турбината.Но в същото време като се влезе в "Engine management Pin data" не излизат никакви данни за този клапан.Интересно ще бъде да се уточни този казус.Който има възможност да направи проверка на живо.Нали има колеги във форума на коли с този двигател.П.С.За двигател 1,9 ЖТД 110 знам със сигурност че има,защото съм го виждал.

          Коментар


            #65
            Прочетох написаното и искам да попитам дали моя проблем е такъв.Карам 1.9жтд пунто и преди 2-3 месеца ми направи подобен проблем като давам газ колата само се форсираше а нямаше сила...оставих я през нощта и на другия ден беше като преди без проблеми,мислех си че е от съединителя проблема , но преди 2 дни ми направи същия номер и тогава се заслушах и същност разбрах, че турбото ми изобщо не се пуска...някой да ме посъветва с нещо?
            Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD

            Коментар


              #66
              Stefan Hadjov написа:
              В аутодата,като се чукне на елсхемата на контролера излиза и е ясно маркиран елемент Y116 под името "Turbocharger wastegate actuator",което значи че има control solenoid за управление на турбината.
              Ми самото "Turbocharger wastegate actuator" на мен ми говори че турбината е с гейт,а не внт.Или?Не знам и на мен ми е много интересно. А че има соленоид има.Въпросът е какво управлява?Аз казвам че управлява гейта,а някои колеги казват че управлява променливата геометрия.Те това е дилемата

              Коментар


                #67
                janyboy написа:
                Stefan Hadjov написа:
                В аутодата,като се чукне на елсхемата на контролера излиза и е ясно маркиран елемент Y116 под името "Turbocharger wastegate actuator",което значи че има control solenoid за управление на турбината.
                Ми самото "Turbocharger wastegate actuator" на мен ми говори че турбината е с гейт,а не внт.Или?Не знам и на мен ми е много интересно. А че има соленоид има.Въпросът е какво управлява?Аз казвам че управлява гейта,а някои колеги казват че управлява променливата геометрия.Те това е дилемата
                На Стилото на същата схема по същия начин е означен клапана-Turbocharger wastegate

                Коментар


                  #68
                  janyboy написа:
                  Ето турбо картата която качи колегата @naskobg само че от уинолс и вече коректно описана(и се вижа).Качвам и картата от софта на jtd105.Вие кажете има ли прилика,няма ли,подвеждам ли ви,не ви ли?
                  Има прилика,но има и разлики.Разликите са в полза на първата.

                  Коментар


                    #69
                    Stefan Hadjov написа:
                    На Стилото на същата схема по същия начин е означен клапана-Turbocharger wastegate
                    Еми за това трябва да се види.Няма ли колеги със снимков материал за тази турбина?По мястото на лостчето и клапана(пневматичния) веднага ще си проличи с гейт ли е или е внт.

                    Коментар


                      #70
                      E предполагам иска канал, а аз нямам такъв да я снимам, от двигателния отсег нищо няма да се види.@Stefan Hadjov - в Аутодата информацията за жтд100 е объркана, дори в 3.24 се води с ЕКУ като на жтд105 - 4 конекторното, а то е 2 конекторно.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #71
                        Stefan Hadjov написа:
                        Има прилика,но има и разлики.Разликите са в полза на първата.
                        :D Много ясно че ще има разлика.Мога да сложа до тези и картата на Стило 115.Пак ще има разлика.Въпросът беше принципен.Аз исках да кажа че наличието на тази карта в софта на жтд100 по никакъв начин не значи че турбината е внт,тъй като има подобна карта и в софта на жтд105.И софтовете на жтд100,жтд105,жтд110,жтд115 са доста идентични.Нали всички са с ЕКУ-едц15.

                        Коментар


                          #72
                          emzo написа:
                          E предполагам иска канал, а аз нямам такъв да я снимам, от двигателния отсег нищо няма да се види.
                          Ще се види ако се махне предпазната ламарина.Ако я има де.Виждал съм жтд100 но не съм запознат в детайли.

                          Коментар


                            #73
                            Като гледам,то спора тръгна от въпроса на Емо къде е клапана на ЖТД 100,нямало го даже и в ЕПЕР.Някой каза че въобще няма клапан,но е ВНТ а се управлявала от надува,което за мене е най безсмисленото решение на конструкторите.Да направиш турбина с променлива геометрия и да я управляваш от надува.Нека се обадят колегите с този дввигател и направят справка-елементарно е.

                            Коментар


                              #74
                              Stefan Hadjov написа:
                              Нека се обадят колегите с този дввигател и направят справка-елементарно е.
                              Точно

                              Коментар


                                #75
                                emzo написа:
                                @Stefan Hadjov - в Аутодата информацията за жтд100 е объркана, дори в 3.24 се води с ЕКУ като на жтд105 - 4 конекторното, а то е 2 конекторно.
                                Искаш вероятно да кажеш 5 конекторно,а щом е с 2-конекторно,значи че е с контролер на Стило,но с друг софтуер.Абе много добре върви това ЖТД 100,някак си по плавно,по тихо и с по добър разход.В динамиката разлика не се усеща.

                                Коментар

                                Working...
                                X