Обещавам да проверя уикенда .... ако не вали.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...
Collapse
X
-
Казах че няма да пиша повече ама айде.Нали е форум все пак.Mury написа:Странно,но аз никъде не видях доказателство.Mury написа:Добре бе,ако има такъв клапан се намира много лесно,просто се тръгва по вакуума от турбината и стигаш да клапана Да не се окаже че е с геометрия,но се управлява от надува,като 2.4 136 коня
Коментар
-
Наистина има някаква загадка около тази турбина и съжалявам,че в момента нямам възможност на живо да проверя.В аутодата,като се чукне на елсхемата на контролера излиза и е ясно маркиран елемент Y116 под името "Turbocharger wastegate actuator",което значи че има control solenoid за управление на турбината.Но в същото време като се влезе в "Engine management Pin data" не излизат никакви данни за този клапан.Интересно ще бъде да се уточни този казус.Който има възможност да направи проверка на живо.Нали има колеги във форума на коли с този двигател.П.С.За двигател 1,9 ЖТД 110 знам със сигурност че има,защото съм го виждал.
Коментар
-
Прочетох написаното и искам да попитам дали моя проблем е такъв.Карам 1.9жтд пунто и преди 2-3 месеца ми направи подобен проблем като давам газ колата само се форсираше а нямаше сила...оставих я през нощта и на другия ден беше като преди без проблеми,мислех си че е от съединителя проблема , но преди 2 дни ми направи същия номер и тогава се заслушах и същност разбрах, че турбото ми изобщо не се пуска...някой да ме посъветва с нещо?Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:В аутодата,като се чукне на елсхемата на контролера излиза и е ясно маркиран елемент Y116 под името "Turbocharger wastegate actuator",което значи че има control solenoid за управление на турбината.
Коментар
-
janyboy написа:Stefan Hadjov написа:В аутодата,като се чукне на елсхемата на контролера излиза и е ясно маркиран елемент Y116 под името "Turbocharger wastegate actuator",което значи че има control solenoid за управление на турбината.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Има прилика,но има и разлики.Разликите са в полза на първата.
Коментар
-
Като гледам,то спора тръгна от въпроса на Емо къде е клапана на ЖТД 100,нямало го даже и в ЕПЕР.Някой каза че въобще няма клапан,но е ВНТ а се управлявала от надува,което за мене е най безсмисленото решение на конструкторите.Да направиш турбина с променлива геометрия и да я управляваш от надува.Нека се обадят колегите с този дввигател и направят справка-елементарно е.
Коментар
-
emzo написа:@Stefan Hadjov - в Аутодата информацията за жтд100 е объркана, дори в 3.24 се води с ЕКУ като на жтд105 - 4 конекторното, а то е 2 конекторно.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар