Колега iakvvu аз минах по този пьт с почистването още когато обсьждахме проблема в една друга тема кадето ти спомена че решението на проблема е смяната на мястото на соленоида.При мен нито смяната на място нито почистването помогна.Ще се радвам ако при теб се е решил проблема с почистване но при мен уви не стана.Генералното решение на проблема според мен е нов клапан.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...
Collapse
X
-
bobi_82 написа:Колега iakvvu аз минах по този пьт с почистването още когато обсьждахме проблема в една друга тема кадето ти спомена че решението на проблема е смяната на мястото на соленоида.При мен нито смяната на място нито почистването помогна.Ще се радвам ако при теб се е решил проблема с почистване но при мен уви не стана.Генералното решение на проблема според мен е нов клапан.
Коментар
-
bobi_82 написа:Колега iakvvu аз минах по този пьт с почистването още когато обсьждахме проблема в една друга тема кадето ти спомена че решението на проблема е смяната на мястото на соленоида.При мен нито смяната на място нито почистването помогна.Ще се радвам ако при теб се е решил проблема с почистване но при мен уви не стана.Генералното решение на проблема според мен е нов клапан.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Втора серия :D Бях споменал в по горен пост че Алфата ми(147 115 JTD) също има проблем с BOOST-a :D С тази разлика че не надува достатъчно.Днес свалих нейният соленоид и го сполетя същата по-горе описана процедура.Резултата-налягането в нормите и повишена динамика.Колата започваше да глъхне(да губи мощност) при малко над 3500 оборота.Това вече е в историята.Има си динамиката до около 4200 оборота и стана много еластична.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Колеги при мен се получава същото но само когато я натисна повечко,светва чек лампата и колата явно влиза в авариен режим ,защото трудно набира и то до към 3200-3300 об.и дотам интересното е ,че след извесно време всичко си е както трябва .Извесното време е било и 3 дни и 3 месеца ,абе различно .Да добавя ,че не съм я качвал на диагностика.Един познат Боян се казва и е във Вантотреид голям мъж близо 150 кг и към 2 м.висок ми каза ,че това е от ЕГР-клапана и можел евентуално да се почисти ,ако не стане -нов.За същата работа ли иде реч.Благодаря предварително!FIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.
Коментар
-
Другата събота, надявам се Ще има снимков материал.От СН мисля към РВ да пердаша после @ilia.parvanov - не.ЕГР-то има други сиптпоми.Принципно си направи една диагностика, ето така:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44072F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Днес и аз си отворил клапана. Оказа се, че и моят е с 3-ри щуцера за маркучи, но този който е от долната страна на мембраната е затворен с кутия в която има дунапрен. Дунапрена е за филтър и при мен беше прилично запрашен. Разглобих клапана и единственото нередно нещо което забелязах е, че има прах по котвата и драскотини.Измих всичко със спирт и после с фина шкурка изтърках драскотините. След като изтърках с шкурката взех една отверка, с отверката загладих жуленото от шкурката и така си стана отново гладко. Използвах си старата скоба + още една за да затворя клапана. Идеята ми беше да го затворя по друг начин, но и така стана добре.По късно ще кача и снимките.ЕДИТ: Направо си стана утре :D http://img818.imageshack.us/slidesho...нимките съм ги правил с телефона и нямат много добро качество.А кутийката в която стои дунапрена /филтъра/ се сваля с нагряване. С една запалка леко загрях вътре в самата кутия и излезе. Преди това дърпах...........но не помръдна и прецених, че ако продължа ще откъсна щуцера от самият клапан. Затова нагрях за 5-6сек. и излезе с минимално усилие.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар