Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    С променлива е колега, има таблици в които се залагат данните. Но какво точно я управлява, май никой не знае.

    Коментар


      Лошото е че около мен няма кола с този мотор за да го разгледам,но много си мисля че ще е като опелският DTL.А ето и цитат от английският форум на Фиат"...I have a Bravo GT JTD 100 and it is not VG, it says in the manual it is but it is not..."
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        Ванка, вчера намерих свободно време и го разглобих и моя клапан. Много псуване беше, понеже се наложи или да сваля стойката на акумулатора или гума, подкалник, странична кора, като избрах втория вариант.Общо взето чист си беше.На отдушника обаче имах филтър и тапа оргоре.Снимките говорят най-добре:В момента е без този филтър/тапа.Понеже пръсках клапана отначало с контактен спрей, отначало колата беше много мудна или поне, докато направи вакуум, което би трябвало да стане веднага. Сега е наред де, поне вече не е ниско долу клапана и няма да се притеснявам като вали.Чаве, щеше да казваш къде продават такива скоби, че така ми седи грозно.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          Браво,браво... На тъпиат германско-италиански хибрид са му навриали клапана на наи забутаното миасто. Сигурно за да могат да отчетат още един минус пред голфа :DТази тапа коиато си елиминирал е филтар за отдушника на мембраната.Може и без неиа,особено сега след като си изнесал клапана нагоре.виждам че си го стегнал с ниакаква скоба... Аз ги лепиа с дву компонентно епоксидно лепило на Биззон. Определено вече ще забравиш за проблеми с пренадуване и смело ще газиш в локви. А аз в какви филми се вкарах с предницата... Ще ти пиша на лични като седна зад комп че е голиамо изнасилване писането през тел.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            Този вид скоби се ползват на много места. При автомобилните гърнета, водопроводни съединения, оптичните кабели....... :D

            Коментар


              Ваньо, интересното е, че като се сложи капачката отгоре спира почти нацяло потока.Иначе и аз така реших, че щом като и изведен горе, няма нужда от него.Или ако го сложа, ше го сложа без самата капачка.Промяна в поведението на колата не виждам. Иначе ползвам оригиналата скоба, а с тази на снимката натягам нея, няма мърдане, но е малко грозно.Вакуум кабелите са отвратително твърди, имам нови, но трябваше да свалям ЕГР-а и се отказах.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                Здравейте. След като монтирахме вече клапана /лепен /, грешката изчезна. Ходихме да тестваме колата, и до сега искам да кажа, че все едно съм карал каруца. Колата стана изключително мощна, НО..., --- по време на самия тест, колата беше постоянно закачена към лаптопа и следяхме налягането /искано-отдавано/ и тук идват притесненията ми. Ако програмата работи с точност, в което не се съмнявам, отклоненията ми станаха с 600 мбр, т.е ако иска 2100 налягане дава 2647, като стойностите варират.Моля ви кажете защо става така, трябва да купя нов клапан ли?Колата е Стило 115k jtd

                Коментар


                  Ако си със затапен ЕГР е нормално да има разлика, не им обръщай чак такова внимание точно на тези 2 параметъра.
                  Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                  Коментар


                    fiat_stilo213 написа:
                    отклоненията ми станаха с 600 мбр, т.е ако иска 2100 налягане дава 2647, като стойностите варират.
                    Е как 2647 мбара Не ти ли гасне колата?МАП сензорът е 2.5 баров все пак.Ако ти е читав клапана не трябва да има разлика в исканото и актуалното налягане по-голяма от 50-60 мбара.Ако това е истина - искано 2100 и реално 2647 мбара налягане или клапанът ти е много аут или геометрията е яко спекла.И в 2-та случая скоро ще си търсиш нова турбина ако продължаваш да караш така.Вземи сложи един манометър да видиш реалното налягане колко е.За мен няма как налягането да е 2647 и колата да не изгасне или да влезе в авариен режим най-малкото Има нещо гнило тук или пък не казваш цялата история на случая ПС:все още чакам снимков или друг доказателствен материал от всички,които твърдят че турбината на jtd100 e с променлива геометрия Не съм забравил ей

                    Коментар


                      naskobg написа:
                      С променлива е колега, има таблици в които се залагат данните. Но какво точно я управлява, май никой не знае.
                      Това, че има таблици, не значи че е с променлива. Турбината може и да е с уейстгейт и пак да се управлява от еку-то.Между другото и на jtd105 има таблици в еку-то за управление на турбото, просто няма кабели от пиновете на еку-то.към колегата fiat_stilo213, ако си с jtd115, варианта да видиш над 2500 и малко мбара е да е пипана таблицата за калибриране на мап сензора.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        Мап сензора го почистихме, егр-то също /но и до ден днешен дава грешка 0404 мисля/. Разликите в налягането на самия тест бяха в порядъка на 200-240 мбр, но вляза ли в 4500 -5000 обр и при превключване на по висока предавка ставаха аномалиите за които споменах по горе. Снимки ще сложа, само да свърши работа авера довечера.Да искарам ли турбото да го чистя или няма смисъл.Ето това е стара снимка на налягането преди да почистя клапана.http://alfa.kachi-snimka.info/viewer...326637241b.JPG

                        Коментар


                          fiat_stilo213 написа:
                          Да искарам ли турбото да го чистя или няма смисъл.
                          Дори и да нямаш проблем за момента винаги има смисъл да почистиш геометрията на турбината Аз съм казал какво мисля по случая.Дай повече инфо иначе не става.Колата пипана ли е нещо,сензори сменяни ли са,софта баран ли е?Направи няколко лога и ги качи.Тази снимка никаква работа не върши.Даже няма да е лошо да си пуснеш отделна тема.ПС:P0404 - Exhaust Gas Recirculation Circuit Range/Performance

                          Коментар


                            vsd написа:
                            naskobg написа:
                            С променлива е колега, има таблици в които се залагат данните.
                            Това, че има таблици, не значи че е с променлива. Турбината може и да е с уейстгейт и пак да се управлява от еку-то.Между другото и на jtd105 има таблици в еку-то за управление на турбото.
                            Икзактли май френд

                            Коментар


                              Ами и ние си мислихме да не е слаган чип на колата от някой предишен собственик, но нямам никаква представа. Аз не съм слагал, твърдо против съм.Мап сензора чистихме, ЕГР клапан също /грешаката е EGR P0404 -Not Activ (FATAL)/. Подменях една тръба, която отива в интеркулера..., маркуча и имаше дупка и предишните собственици бяха я обвили с изолирбан (тук ме навежда и мисълта, че това е станало от пренадуването на турбината/. Почиствал съм и маркуча, който влиза в интеркулера и колкото можах и самия него. Нищо друго под капака не съм сменял и пипал. Другото, което е моя приятел снощи гледа турбото, като давам на контакт и каза, че било ’’много умряло ’’ /става дума че някакъв клапан ли нещо подобно се мърдало много зле/, а преди да поправим тоя клапан било всичко наред. Мислех ме си и да не би да е влязло малко лепило в самия клапан въпреки че много внимавах. Ако имах работещ клапан за тест може би много неща щяха да са ясни. Да не дава бог турбо да купувам. Колата е Fiat Stilo JTD 115к.с. 2003г.

                              Коментар


                                Леле мале Yellow_Flash_Colorz_PDT_30 Колега какво да ти кажа така от разстояние?Само мога силно да ти препоръчам да не караш колата така ако не искаш да сменяш турбина.Софта може да се види дали е оригинален ама трябва някой да го прочете от колата ти.Като за начало отиди някъде да ти почистят геометрията и да видят като цяло дали актуаторът който я движи работи коректно.Ама иди при някой,който ги разбира тези работи.Също много ме съмнява този ел.клапан(Н75) дето сте го лепили.Май сте го излекували во веки Провери си и всички вакуумни мъркучи.Ако искаш първо намри един такъв клапан за проба,ако не е от него,сваляш турбината и така по веригата.Все ще изкочи от някъде заека

                                Коментар

                                Working...
                                X