Благодаря ви много, ще се опитам да направя изброените неща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...
Collapse
X
-
Тази грешка мисля, че я дава когато не е включен ЕГР-а. Иначе щом след почистването на клапана колата е станала на самолет..... А и вече пренадува ( тя и затова върви повече) на 100% нещо сте скапали клапана. Някъде напред в темата го бях показал как става със скоба. Сега след лепилото отваряне няма
Коментар
-
И след лепене пак се отваря без проблем. Ако клапана се почисти добре и не се наруши цялостта му (в частност мембраната) трябва да работи перфектно. Проверявайте и за правилният монтаж на маркучите към него(визирам вход/изход). Ако не се монтират уместно турбината ще е постоянно отворена на макс.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Теста го правих на път, където правят гонки. Започнах на 3-та от 1600 обр. Не можем да разберем, защо на места се получават пикови разлики в налягането? Колата не отчита никакви грешки, както беше преди /освен ЕГР-то/, не забива муцуна, на нито една предавка, с една дума, усещам я че буквално ’’диша’’, но факта е налице, че пренадува, което ме притеснява много.
Коментар
-
Ми пренадува си и то сериозно Това на 5-та ще е още по-зле.Тия налягания от по над 2500 мбара и колата да не гасне и да не влиза в авариен режим.....хмммм ,но пък исканото налягане си е стоково,в смисъл не е пипано.Странна работа.Трябваше да пуснеш и количеството гориво в лога,също и дютито на ВНТ-то.Абе май ще трябва да сваляш турбината.До сега чистил ли си я?Предполагам не.Разбира се най-добре ще е първо да пробваш с клапан,който е читав със сигурност.
Коментар
-
Клапанът е чистен възможно най-перфектно, разглобяван възможно най-внимателно и съответно сглобяван максимално прецизно, ако може да се нарече нещо така, което е желателно да се купи директно. Турбо никога не съм чистил, като съм убеден, че и 98% никой от съфорумниците ми не са го правили. Аз и затова помолих, ако има подобна тема ’’как се маха, почиства турбо’’, но определено липсва, защото явно няма.Категорично ще си сваля турбото и ще го почистя, само малко да се позатопли още. Решил съм изцяло да подменя вакум маркучите, и да купя чисто нов клапан, на който ще му бъде сменено мястото на стоене /т.е няма да е ниско долу/.P.S. --- Ако отворя отново клапана, какво да гледам? Няма място което да не е чистено осезаемо. Единствено да е влязло лепило, но пък като се сетя, колко тънко съм го правил, след което отгоре два пъти съм го мазал, даже ако ви го снимам няма да разберете, че е лепен. После сложих оригиналната скоба, като върху нея сложих друга притегателна.Да питам още нещо: Има ли вероятност ЕГР клапана да прави някакви смущения в момента, относно моя проблем с налягането или категорично не? Както споменах изписва ми EGR Not Activ (FATAL).P.S.2 - Километрите на колата са 150 000, а на лаптопа 224000 км. Хаха как прозвуча само, но ме разбрахте предполагам.
Коментар
-
Турбина аз съм чистил, но на 2.4 Jtd и не знам дали има нещо общо с махането при Стило. Няма никаква философия самото сваляне. Махаш предпазната ламарина, откачаш генерацията, маркучите за въздух и масло. Развиваш от където ти е удобно и я вадиш. След това отваряш топлата страна и почистваш. При мен нямаше нищо което да влияе отрицателно на геометрията. П.С. Ако само махнеш генерацията и с въздух под налягане я издухаш си мисля, че ефекта ще е същия. П.С2 при клапана виж дали се движи лесно стеблото, да не затяга..... трябва с лекота да се движи. Може да вземеш с друг метал (кръгъл) да изгладиш стеблото. При мен го почистих с фина шкурка и след това с една отвертка го изгладих до блясък.
Коментар
-
Днес имах много хубав ден, като ми се случи и нещо доста приятно. Правих кушия с мотор кавазаки, както и да е минах го и то два пъти хаха не е за вярване налиКолата беше настъпана на 2-ра до 4600, 3-та 4400 и 4-та много леко, защото идваше светофар. След като компа изпищя на 115 км/ч /на толкова съм му задал да свири/ и малко след това Engine Fault, но не заби муцуна. Онзи ден ходех и до Бургас, нямах никакви проблеми, но карах напълно нормално /рядко стигах и 160 км/ч/. Закачих преди малко колата на лаптопа и пак P0235. Питам, това става защото я настъпвам до толкова оборота или просто защото клапана е тотално за подмяна или защото има и др. причина?
Коментар
-
Това става защото турбината пренадува.Това е проблема ти.Изхождайки от факта че това е масов проблем на този двигател(а и не само на този) смело заявявам че турбината ти не се управлява.Кое и как си чистил и сглобявал само ти си знаеш. До сега не ми се е налагало да сменям соленоиден клапан с нов или с друг втора употреба имайки предвид,че съм направил 7 клапана на различни коли.Затова съм писал че ако мембраната и намотката на клапана са здрави,всичко се прави в домашни условия и се спестяват парички.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар