Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Благодаря ви много, ще се опитам да направя изброените неща.

    Коментар


      За грешката към ЕГР провери си хубаво буксата която е на сами ЕГР и кабелите около нея, защото е много вероятно от тях да ти прави мизерии защото съм срещал проблем там.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        Тази грешка мисля, че я дава когато не е включен ЕГР-а. Иначе щом след почистването на клапана колата е станала на самолет..... А и вече пренадува ( тя и затова върви повече) на 100% нещо сте скапали клапана. Някъде напред в темата го бях показал как става със скоба. Сега след лепилото отваряне няма

        Коментар


          И след лепене пак се отваря без проблем. Ако клапана се почисти добре и не се наруши цялостта му (в частност мембраната) трябва да работи перфектно. Проверявайте и за правилният монтаж на маркучите към него(визирам вход/изход). Ако не се монтират уместно турбината ще е постоянно отворена на макс.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            Знаете ли дали има тема, където е описано как се сваля турбото и какво ми е необходимо /инструменти/, за да го сваля?

            Коментар


              Здравейте. Ето направихме 3 лог файла на Стилото, както бихте казали за данните?
              Прикачени файлове

              Коментар


                Видимо е, че пренадува.На коя предавка си ги правил ?Както много пъти съм писал, най-добре на 4та от 1500рпм с пълна газ, ама си иска едва ли не магистрала.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  Теста го правих на път, където правят гонки. Започнах на 3-та от 1600 обр. Не можем да разберем, защо на места се получават пикови разлики в налягането? Колата не отчита никакви грешки, както беше преди /освен ЕГР-то/, не забива муцуна, на нито една предавка, с една дума, усещам я че буквално ’’диша’’, но факта е налице, че пренадува, което ме притеснява много.

                  Коментар


                    Ми пренадува си и то сериозно Това на 5-та ще е още по-зле.Тия налягания от по над 2500 мбара и колата да не гасне и да не влиза в авариен режим.....хмммм ,но пък исканото налягане си е стоково,в смисъл не е пипано.Странна работа.Трябваше да пуснеш и количеството гориво в лога,също и дютито на ВНТ-то.Абе май ще трябва да сваляш турбината.До сега чистил ли си я?Предполагам не.Разбира се най-добре ще е първо да пробваш с клапан,който е читав със сигурност.

                    Коментар


                      И логвай на 4та предавка, че ускорението е по-дълго и по-прецизно се записва лог-а.Километрите в ЕКУто на колата, колко са ?
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        Преди да си цапаш ръцете със сажди си отвори отново клапана. Според мен проблема ти е само в клапана. Предполагам не си го чистил с шкурка, защото ако е така е лошо.

                        Коментар


                          Клапанът е чистен възможно най-перфектно, разглобяван възможно най-внимателно и съответно сглобяван максимално прецизно, ако може да се нарече нещо така, което е желателно да се купи директно. Турбо никога не съм чистил, като съм убеден, че и 98% никой от съфорумниците ми не са го правили. Аз и затова помолих, ако има подобна тема ’’как се маха, почиства турбо’’, но определено липсва, защото явно няма.Категорично ще си сваля турбото и ще го почистя, само малко да се позатопли още. Решил съм изцяло да подменя вакум маркучите, и да купя чисто нов клапан, на който ще му бъде сменено мястото на стоене /т.е няма да е ниско долу/.P.S. --- Ако отворя отново клапана, какво да гледам? Няма място което да не е чистено осезаемо. Единствено да е влязло лепило, но пък като се сетя, колко тънко съм го правил, след което отгоре два пъти съм го мазал, даже ако ви го снимам няма да разберете, че е лепен. После сложих оригиналната скоба, като върху нея сложих друга притегателна.Да питам още нещо: Има ли вероятност ЕГР клапана да прави някакви смущения в момента, относно моя проблем с налягането или категорично не? Както споменах изписва ми EGR Not Activ (FATAL).P.S.2 - Километрите на колата са 150 000, а на лаптопа 224000 км. Хаха как прозвуча само, но ме разбрахте предполагам.

                          Коментар


                            Турбина аз съм чистил, но на 2.4 Jtd и не знам дали има нещо общо с махането при Стило. Няма никаква философия самото сваляне. Махаш предпазната ламарина, откачаш генерацията, маркучите за въздух и масло. Развиваш от където ти е удобно и я вадиш. След това отваряш топлата страна и почистваш. При мен нямаше нищо което да влияе отрицателно на геометрията. П.С. Ако само махнеш генерацията и с въздух под налягане я издухаш си мисля, че ефекта ще е същия. П.С2 при клапана виж дали се движи лесно стеблото, да не затяга..... трябва с лекота да се движи. Може да вземеш с друг метал (кръгъл) да изгладиш стеблото. При мен го почистих с фина шкурка и след това с една отвертка го изгладих до блясък.

                            Коментар


                              Днес имах много хубав ден, като ми се случи и нещо доста приятно. Правих кушия с мотор кавазаки, както и да е минах го и то два пъти хаха не е за вярване налиКолата беше настъпана на 2-ра до 4600, 3-та 4400 и 4-та много леко, защото идваше светофар. След като компа изпищя на 115 км/ч /на толкова съм му задал да свири/ и малко след това Engine Fault, но не заби муцуна. Онзи ден ходех и до Бургас, нямах никакви проблеми, но карах напълно нормално /рядко стигах и 160 км/ч/. Закачих преди малко колата на лаптопа и пак P0235. Питам, това става защото я настъпвам до толкова оборота или просто защото клапана е тотално за подмяна или защото има и др. причина?

                              Коментар


                                Това става защото турбината пренадува.Това е проблема ти.Изхождайки от факта че това е масов проблем на този двигател(а и не само на този) смело заявявам че турбината ти не се управлява.Кое и как си чистил и сглобявал само ти си знаеш. До сега не ми се е налагало да сменям соленоиден клапан с нов или с друг втора употреба имайки предвид,че съм направил 7 клапана на различни коли.Затова съм писал че ако мембраната и намотката на клапана са здрави,всичко се прави в домашни условия и се спестяват парички.
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X