Темата е разделена, първата част се намира в раздел Често задавани въпроси, технически параметри и съвети.Тази остава за коментари по проблема.Модераторски екип на fiat-bg.orgКакто по горе отбелязах моята кола пренадуваше преди тотално да ,,изчезне
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...
Collapse
X
-
Колега,поздравления за добре извършения и добре описания ремонт на този клапан.Въобще наличието на променлива геометрия създава и други по- голями проблеми,които често са свързани и със сваляне на турбината за профилактика.Една препоръка към извършването на тази репаратура на клапана,която аз прилагам редовно.Желателно е да се изработи една гривничка на струг със същите размери на отрязаната и отстранена фабрична такава.Залага се предварително на мястото на оргиналната преди залепване с двукомпонентен епоксид.Желателно е да се ползва бързозасъхващ-5 минутен/има такъв в продажба./След окончателното стягане след засъхване се прищипват краищата на гривната на няколко места с малки клещички аналогично на фабричната.Това е една допълнителна механична осигуровка,която гарантира от разлепване на клапана в резултат на вибрации,температурни измемемия и др.Може да се ползва и тънкостенна тръба с подходящи размери ако ви попадне.Тогава само с ножовка се отрязва от нея едно пръстенче и се спестява работата на струг.
Коментар
-
Поздрави и от мен за положения труд и приложения материал.И да споделя и аз...........Още като купих Алфата имах проблем с този клапан.М/у 2000-3000об. колата имаше едно неприятно придърпване и при по-силнико смачкване на газта на около 4000об. светваше чека и колата забиваше за няколко сек.Прочетох, че някой го почиствал с ВД40, реших и аз да пробвам....... В мисъл без да се разглобява, пръска се през дупките......Само, че аз използвах аналогичен препарат на ВЮРТ, но в него има и смазка.........За няколко месеца почти нямах проблеми с него.Всмисъл, пръскал съм го 2-пъти и почти не ми е забивала колата..........Да, но миналата есен колата започна да забива отново, и пръскането не помагаше.........Зимата бях твърдо решен да си купя нов. Цената обаче от 100+лв. е за Ховер а оригинален е 160лв.За тези хофер отзивите са лоши и се отказах..........Явно клапана заяждаше и реших да го напръскам със суха смазка на ВЮРТ........... хааааааааа, викам си ша го смажа и край........Да ама не.......... стана още по зле........Явно смазката го затруднява допълнително........Тогава реших да го напръскам с обезмаслител.......... Ползвах отново на ВЮРТ...........Ииииииииии :D това се случи края на тази зима и до сега не съм имал проблем с него... Преди около месец го пръсках профилактично.........При всяко почистване изброено по-горе съм продухвал клапана с компресор........Така, че преди да решите да разглобявате, може да пробвате да го почистите през дупките. След като го раздвижите и продухате задължително трябва да се обезмасли и продуха..........Поздрави още веднъж за темата.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Re: Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235. Едно решение.
iakvvu написа:Проблема касае моторите 1,9 и 2,4.
Коментар
-
emzo написа:За ЕВРО3 моторите, тези с турбина с променлива геометрия.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар