Здравейте имам добло 1.9 чист дизел те са всъщност две де но както и да е , та проблема е следния; при студен двигател му трябва много як акумулатор пада си голямо въртене и като запали отзаде една черна мъгла(явно сурова нафта). При каране имаш чуството че карам кола от бабати от времето никакво ускорение данеговорим за пускане на климатика, по баирите смъквам доста надолу предавките 3,2. ходено е по маистори и резолтат няма на лице като я закчим на комп. показва някаква грешка че някаква клапа заяжда но не е ясно къде.помпата май е лукас, което разбрах, че не било много добре а и разхода е налице. Понеже имам две и имам база за сравнение и определене нещо не е наред?Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добло 1.9Д пуши черно и не върви
Collapse
X
-
кофти зацепен ремък? Щом е черна мъглата не е сурова нафта - ако е бяла мъглата ще е сурова нафта.. и по-скъпия вариант е да е бяла мъглата .. Ква клапа на чистия дизел? Чист разбирам само нафтова помпа, без турбо, без нищо?!От кога е така колата? И кво значи - разхода е на лице?Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
-
stooes написа:кофти зацепен ремък? Щом е черна мъглата не е сурова нафта - ако е бяла мъглата ще е сурова нафта.. и по-скъпия вариант е да е бяла мъглата .. Ква клапа на чистия дизел? Чист разбирам само нафтова помпа, без турбо, без нищо?!От кога е така колата? И кво значи - разхода е на лице?DRIFT maniq
Коментар
-
Re: Добло 1.9Д пуши черно и не върви
[quote="t-o-t-i"]Здравейте имам добло 1.9 чист дизел те са всъщност две де но както и да е , та проблема е следния; при студен двигател му трябва много як акумулатор пада си голямо въртене и като запали отзаде една черна мъгла(явно сурова нафта). При каране имаш чуството че карам кола от бабати от времето никакво ускорение данеговорим за пускане на климатика, по баирите смъквам доста надолу предавките 3,2. ходено е по маистори и резолтат няма на лице като я закчим на комп. показва някаква грешка че някаква клапа заяжда но не е ясно къде.помпата май е лукас, което разбрах, че не било много добре а и разхода е налице. Понеже имам две и имам база за сравнение и определене нещо не е наред?Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org[/quote Колега напиши кода на грешката!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
Черен дим-богата горивна смес(много нафта).От тук и обяснението за големият ти разход.При не добре регулирана помпа или центровка е възможно колата да се държи така.Не съм сигурен дали колата е с дебитомер за да се ориентирате към него.Колата ти е около 65 коня и до колкото имам спомени от тази кола е сравнително тромава и няма никаква динамика.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Черен дим-богата горивна смес(много нафта).От тук и обяснението за големият ти разход.При не добре регулирана помпа или центровка е възможно колата да се държи така.Не съм сигурен дали колата е с дебитомер за да се ориентирате към него.Колата ти е около 65 коня и до колкото имам спомени от тази кола е сравнително тромава и няма никаква динамика.DRIFT maniq
Коментар
-
Колата ти е с помпа електронно управление от типа ЕПИК на Лукас.Ако беше записал грешките щеше да е по лесно в заключенията,но на първо четене бих проверил зацепването на ремъка и центровката на помпата.Нали казваш че от самото начало си е така,и сигурно тези дето са сменяли ангренажния ремък са си сложили техни белези да не би да объркат нещо,и никой не си направил труда да потърси заводските!Другото което бих проверил е състоянието на ЕГР-а.Това че няма турбо и колер не значи че няма ЕГР!Много е важно да се направи диагностика!Успех!!!
Коментар
-
iakvvu написа:Близо си до Варна.Там е алтернативата ти.Има няколко специализирани сервиза за дизели с голям опит,което е от значение за подобни проблеми.DRIFT maniq
Коментар
-
t-o-t-i написа:iakvvu написа:Близо си до Варна.Там е алтернативата ти.Има няколко специализирани сервиза за дизели с голям опит,което е от значение за подобни проблеми.
Коментар
-
Същата кола, същият проблем. След чистенето на ЕГР се пооправи малко, но не както трябва ... Оказа се някакъв датчик за положението на ротора в помпата, или нещо такова. За момента е зазимена и още се чудим какво да правим. Моят съвет е да слушаш колегата /или ... не мога да го принизя да го нарека колега :D / specialista . Не вярвам някой да ти даде по-добър съвет !И ... някъде да ти направят ЧИТАВА диагностика ...Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
specialista написа:t-o-t-i написа:iakvvu написа:Близо си до Варна.Там е алтернативата ти.Има няколко специализирани сервиза за дизели с голям опит,което е от значение за подобни проблеми.DRIFT maniq
Коментар
-
За кой клапан говориш?Грешката която записва (грешно положение на ротора) е много обща! Винаги когато има някакъв проблем ,та дори и с доставката на гориво записва тази грешка.Това не значи че датчика е заминал на 100%,просто той регистрира положение което не харесва на контролера,а защо е така причини много.Тази помпа се управлява от налягането на горивото което се създава в нея с помоща на разпределители на налягането.По този начин си подава и "газ".Всичко е прецизирано и ако датчика за положение на ротора не върне желаната информация, колата влиза в авариен режим.Същото е и с датчика за положение на аванса.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар