За EGR-клапана говоря и тази седмица пак ще ходя на диагностика да си запиша грешката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добло 1.9Д пуши черно и не върви
Collapse
X
-
Днеска я тествахме и: 6.5 - 7mg - впръсквано количество на празен ход5гр. - на помпатастарата грешка, която показва е P0510тествахме EGR клапана и софтуерно издържа теста и като звуков тест се чува движение(отваря-затваря).И нещо ново, което ми направи впечатление е че сутрин като запаля и без гас угасва трябва да задържа гаста за няколко секунди(5-10сек) и след това си поддържа вече оборотите.DRIFT maniq
Коментар
-
t-o-t-i написа:Днеска я тествахме и: 6.5 - 7mg - впръсквано количество на празен ход5гр. - на помпатастарата грешка, която показва е P0510тествахме EGR клапана и софтуерно издържа теста и като звуков тест се чува движение(отваря-затваря).И нещо ново, което ми направи впечатление е че сутрин като запаля и без гас угасва трябва да задържа гаста за няколко секунди(5-10сек) и след това си поддържа вече оборотите.
Коментар
-
Тъй за сега има сменени: преди месец ново(или по точно рециклирано) динамо след няколко седмично чакане и търсене, миналата седмица има смяна на 3бр. подгревни свещи с eyquem с двоен подгрев днеска я взех от сервиза пак има пълно обслужване там масло и филтри и ремонт на стартер(нещо смяна на четки). Оказа се, че и оптяжната ролка не си е вършила достатачно добре работата и не е опъвала ремака добре и тои си пляскал и една две писти аут. Разлика няма от основният проблем за които говорим. Това е за сега ще продължаваме с работата но някои лев да съберем че си е.ало мамата.DRIFT maniq
Коментар
-
Колата е разхвърлена вече и няма да я правя аз ами "маистор". На първо време EGR - клапана е изолиран. Съвета на автомонтиора е следния тъи тъи ще се разглабя всичко да се посмени това - онова: осн. и биелни лагери, сегменти, ревизия на главата, съединител, всички филтри и масла(тва е ясно), и там каквото се останови още в процес на работа. Незнам само тва с този EGR - каза че нямола да го бута(което значи без такъв клапан правилно или не незнам). И не ми стана ясно защо смулателните колектори са пълни с масло?DRIFT maniq
Коментар
-
И така направихме едно скъпичко освежаване и са сменени следните неща:биени лагери - глукосмукателни клапани - (райберени леглата) гумички на клапаните - кортек 8бр.сегменти - гиотцеводна помапа - хепиангренажен ремък - дайкопаразитна ролка ангренажен ремък - снробтяжна ролка пистов ремък - инапистов ремък - митсобушигарнитура глава - пайенгарнитура на капака на клапаните - някаква си течна гарнитура на картераново масалце селениа 10в - 40 4л.маслен фитър - хенгсгоривен филтър - чампианвъздушен филтър - клиинново антифризче - червено(рйове или игат)измито моторчето и сега ще се тества.DRIFT maniq
Коментар
-
specialista написа:Интересува ме колата върви ли или са напразно похарчени парите?Поздрави!DRIFT maniq
Коментар
-
t-o-t-i написа:specialista написа:Интересува ме колата върви ли или са напразно похарчени парите?Поздрави!DRIFT maniq
Коментар
-
Колега Колега!!!! Толкова пари хвърлени на вятъра, трябваше да отидеш при Специалиста, поне няма да се стигне да даваш пари на някакви си разбирачи "Майстори".За коли с компютърно управление, не всеки разбира, дори да разчете грешката, болшенството оттях не правят труда да търсят и разберат причината до стигането на проблема, гледат по-лесния и бърз начин да те "Претупат" и вземат парите.Съвременната кола, е като при човека, навреме и правилна диагностика по-малко главоболия!-Но , както споменах болшенството доктори[майстори], не са в час в съвременната диагностика, и единствения начин да си прикрият тоз недостатък е : "проблема е в еди какво си, дай да сменим ", но след смяна на дадена част излиза друг проблем, и пак тоя майсто и хоп "ми то излезе че проблема е от друго място, и т.н.... докато смени всичко поколата , и току виж се оправи. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Все пак тоя форум за какво е създаден, да споделяме и обменяме с инфо, за колите с марката ФИАТ, и има една поговорка "три пъти мери, и тогава режи",но аз би казал така: тръ пъти прави диагностика при различни майстори и сервизи, и на базата на трите резултата, прецени кое най -разумно, и безболезнено ще стане. За последната фраза има предвид , олекване на и без това изтънения джоб..... :DFiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар