Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo JTD-Имате ли вибрации в купето на празен ход?+РЕШЕНИЕ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    По принцип за да има добър резултат тампоните се сменяват комплект ама парите винаги все недостигат.Независимо,че съм още със стария тампон вибраций почти нямам в купето.Появяват се когато горивото не е достатъчно добро.Един добър дизел не създава вибраций.При смяната на тампоните изпускателната система е редно да се пренареди за да се освободи от евентуално възникнало ново напрежение.Новия тампон ми се струва доста мек за теглото на мотора и затова когато се наложи аз ще си възтановя стария.В кв.Модерно предградие има колеги ,които ги възтановяват по добре от оригиналните.Възстановяват и демпферни шайби за 1/5 от цената на нови.Няма отлепване после.Дайко пасти да ядат.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #47
      Не се хабете, тампоните не са измислени, както трябва според мен.Имах възможността да се кача в спорт 1.9 150 от последните години на производство и то си вибрира.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #48
        На мен вече и вратата на багажника вибрира, но вече не ми пука, квото иска да вибрира. Колата си остава хубава за мен, все пак предната беше Голф 3-ка, хах, така съм ги намразил, че стилото, ако ще и тавана да вибрира, пак ще си кютам. Ако и данъка му беше ефтин.....

        Коментар


          #49
          Карам служебно стило 2006-та, вибрира си но не е болка за умиране...лично на мен даже не ми прави впечатление, някой го изкарват че направо подскача ама не е чак така :D :D

          Коментар


            #50
            И аз спрях да му се впечатлявам. Адски голямо удоволствие доставя от шофирането му и пренебрегвам това негово детско заболяване :D.
            FIAT STILO 1.9JTD 2002

            Коментар


              #51
              Нагоре....
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #52
                Аз не съм сменял тампони още, но тресе в рамките на нормалното! Чак да тресе лакътника- не. Като е по- студена се усеща повече. Мен ме дразнеха прозорците- много тракат като са отворени,но и там има *чалъм- няколко пъти с копчето докато си намери място *джама да не тресе
                Fiat Stilo 1.9 jtd
                Fiat Tipo 1.7

                Коментар


                  #53
                  След много наблюдения над много Стила и експерименти смея да твърдя, че проблема с вибрациите и НОВИЯТ тампон се дължи на деформиране на лапата или както там се нарича на ск. кутия.Позиция 2 от снимката.Днес, едно такова стило се оборудва с чисто нова "лапа" и вибрациите му намаляха до нормалните* за Стило.Излишно е да казвам колко сервиза е обиколило преди това * една идея повече от на другите колиЗа мен случая е решен, ако модератор иска да редактира заглавието.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #54
                    52+26=73% не вибриращи/не тресящи/ се Стила.Анкетата защити твърдението ми.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #55
                      След смяна на тампона на скоростната кутия с номер 51711216 вибрациите напълно изчезнаха.Дизеловият мотор стана като бензинов.
                      Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.

                      Коментар


                        #56
                        stefanelo написа:
                        След смяна на тампона на скоростната кутия с номер 51711216 вибрациите напълно изчезнаха.Дизеловият мотор стана като бензинов.
                        Напълно или почти ?Да дойда с напълно невибриращ дизел ама и да се обзаложим викам
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #57
                          като имаш път ела.ще спечеля баса.Да не говоря че и мотора видимо утихна вече не е толкова шумен като преди.Сигурно и това ще ти се стори смешно но не си чул как работеше преди и как сега.А най интересното е като загасих мотора.Преди смяната на тампона подскачаше и претрисаше все едно пада под 500об/мин ,а сега изгасва съвсем тихо и спокойно без никакви вибрации.Не бях вярвал че ще има такава разлика.
                          Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.

                          Коментар


                            #58
                            Емо я сподели номера на тази лапа, защото съм със сменен тампон и пак си имам вибрациите.
                            FIAT STILO 1.9JTD 2002

                            Коментар


                              #59
                              освен прослувутия тампон на ск. кутия съм сменил шайбата на генератора и съм извадил и катализатора като всяко от изброените три неща влияят в някаква степен и смея да кажа че сега вибрациите са ми намаляли драстично
                              STILO JTD

                              Коментар


                                #60
                                Току що брат ми се сдоби с Опел Зафира 1.9 CDTI. До сега е карал само немски возила. И това му е немско де, но вече знае, че кара италиански дизел...Ами, какво да ви кажа колеги - много приятна количка - аз поне вибрации не усетих в нея или, ако ги е имало е трябвало да се обостря за тях. Паля - не помръдва, като бензинова се стартира, гася - тоже. Прекрасно работещ автомобил на 5 годинки COSMO изпълнение.... Не знам, но в него ( автомобила ) я има тръпката на италианеца...Може би заради двигателя. ПС: Моята Брава си "трепка", на палене и гасене и има лека, но лесно забележима вибрация на волана при студен двигател.
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X