По принцип за да има добър резултат тампоните се сменяват комплект ама парите винаги все недостигат.Независимо,че съм още със стария тампон вибраций почти нямам в купето.Появяват се когато горивото не е достатъчно добро.Един добър дизел не създава вибраций.При смяната на тампоните изпускателната система е редно да се пренареди за да се освободи от евентуално възникнало ново напрежение.Новия тампон ми се струва доста мек за теглото на мотора и затова когато се наложи аз ще си възтановя стария.В кв.Модерно предградие има колеги ,които ги възтановяват по добре от оригиналните.Възстановяват и демпферни шайби за 1/5 от цената на нови.Няма отлепване после.Дайко пасти да ядат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Stilo JTD-Имате ли вибрации в купето на празен ход?+РЕШЕНИЕ
Collapse
X
-
Аз не съм сменял тампони още, но тресе в рамките на нормалното! Чак да тресе лакътника- не. Като е по- студена се усеща повече. Мен ме дразнеха прозорците- много тракат като са отворени,но и там има *чалъм- няколко пъти с копчето докато си намери място *джама да не тресеFiat Stilo 1.9 jtd
Fiat Tipo 1.7
Коментар
-
След много наблюдения над много Стила и експерименти смея да твърдя, че проблема с вибрациите и НОВИЯТ тампон се дължи на деформиране на лапата или както там се нарича на ск. кутия.Позиция 2 от снимката.Днес, едно такова стило се оборудва с чисто нова "лапа" и вибрациите му намаляха до нормалните* за Стило.Излишно е да казвам колко сервиза е обиколило преди това * една идея повече от на другите колиЗа мен случая е решен, ако модератор иска да редактира заглавието.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
като имаш път ела.ще спечеля баса.Да не говоря че и мотора видимо утихна вече не е толкова шумен като преди.Сигурно и това ще ти се стори смешно но не си чул как работеше преди и как сега.А най интересното е като загасих мотора.Преди смяната на тампона подскачаше и претрисаше все едно пада под 500об/мин ,а сега изгасва съвсем тихо и спокойно без никакви вибрации.Не бях вярвал че ще има такава разлика.Fiat Stilo 1.9JTD Multiwagon 115кс 2004г.
Коментар
-
Току що брат ми се сдоби с Опел Зафира 1.9 CDTI. До сега е карал само немски возила. И това му е немско де, но вече знае, че кара италиански дизел...Ами, какво да ви кажа колеги - много приятна количка - аз поне вибрации не усетих в нея или, ако ги е имало е трябвало да се обостря за тях. Паля - не помръдва, като бензинова се стартира, гася - тоже. Прекрасно работещ автомобил на 5 годинки COSMO изпълнение.... Не знам, но в него ( автомобила ) я има тръпката на италианеца...Може би заради двигателя. ПС: Моята Брава си "трепка", на палене и гасене и има лека, но лесно забележима вибрация на волана при студен двигател.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар