Здравейте,наскоро се сдобих с Fiat Stilo 1.9 JTD 115 k.s. 2001г. (първа кола ми е) обслужих го, но забелязвам "проблем" незнам да ли да го нарека така или е нещо нормално.Та проблема е такъв, когато са минали няколко часа, като например сутрин, колата не пали от първия път, след като съм я оставил на контакт, бордовия компютър е направил проверка и е дал сигнал, тогава завъртам ключа и не иска. Чак след 2-рия, а понякога и 3-тия път пали, но след като съм я запалил и я загася няма проблем. Да ли не е от ниските температури или проблема е от някъде другаде. Ще съм благодарен за отзиви на въпроса ми. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1.9 JTD 115 - не пали от първия път.
Collapse
X
-
Същия проблем с Брава JTD100 - колата е на племенницата и слага само читави масла и зимата слага ОМВ Алпин.Гледахме я за малко тази събота. Интересното беше, че при изваден големия предпазител за подгрева се държи по същия начин ... или една идея по-зле. Но явно основния проблем не е подгрева - трябва да пали вез проблем - температурата беше 0*С.А след като я запалиш и почти веднага я угасиш, при опит за палене след 5-6 часа си пали без проблем. Но ако е стояла повече време - пали след втория или третия опит. Здрав акумулатор - при първо въртене за над 10 сек. на стартер - вътри добре, но не пали. Иначе обикновенно е въртяла около 3-4 сек и ако не запали, изключва и чака половин минута и пак опитва.С ново масло (полусинтетика), скоро сменен горивен филтър (поради съмнение че проблема е в него, ама не), до горивния филтър има налягане (като охлабиш шуцера на изхода от филтъра - яко пръска нафта).След запалването - мотора ми се струва малко шумен ... звука прилича като от клапани, но едва ли (хлабините премерени са ОК) ... или дюза, но не чатка чак толкова силно. Обратната нафта - между 9 и 12 мл/мин.Като запали - върви добре на всякакви обороти и не пуши. Докато върти преди да е запалила - понамирисва на нафта от аспуха.Ако не си оправи колата до следващата неделя - ще взема адаптера и лаптопа да я закача ... и да видим има ли записани грешки и какво ще запише в лога по време на даване на контакт и по време на въртенето.Това препоръчвам да направи и @stanis като начало ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Мисля че разбрах какъв е бил проблема, в подгряването, включвам на контакт 2-ва пъти и чак тогава я паля, ето и клипове. http://vbox7.com/play:12eec195http:/...df2c4aeeБях срещнал някъде из форума относно термостата за Фиат Стило, че и този от Рено 5 върши работа? Моя е за смяна, защото почти не вдига температурата на колата и забелязвам по-висок разход на гориво.BMW e46 318 ci coupe
Коментар
-
Е, какво толкова, може да му е сработвал вече еърбега .. други какви проблеми ..? Аз докато си търсех проклетата клапа за външен/вътрешен въздух замалко откачих пасажерския еърбег и изписа същата грешка, но когато го закачих всичко си бе наред, а и после диагностиката не отчете записани грешки..? Кажи какво видя от клипа?Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
stanis написа:Мисля че разбрах какъв е бил проблема, в подгряването, включвам на контакт 2-ва пъти и чак тогава я паля, ето и клипове. http://vbox7.com/play:12eec195http:/...df2c4aeeБях срещнал някъде из форума относно термостата за Фиат Стило, че и този от Рено 5 върши работа? Моя е за смяна, защото почти не вдига температурата на колата и забелязвам по-висок разход на гориво.STILO JTD 1.9- 115 BLACK
Коментар
-
Бях срещнал някъде из форума относно термостата за Фиат Стило, че и този от Рено 5 върши работа
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар