Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1.9 JTD 115 - не пали от първия път.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1.9 JTD 115 - не пали от първия път.

    Здравейте,наскоро се сдобих с Fiat Stilo 1.9 JTD 115 k.s. 2001г. (първа кола ми е) обслужих го, но забелязвам "проблем" незнам да ли да го нарека така или е нещо нормално.Та проблема е такъв, когато са минали няколко часа, като например сутрин, колата не пали от първия път, след като съм я оставил на контакт, бордовия компютър е направил проверка и е дал сигнал, тогава завъртам ключа и не иска. Чак след 2-рия, а понякога и 3-тия път пали, но след като съм я запалил и я загася няма проблем. Да ли не е от ниските температури или проблема е от някъде другаде. Ще съм благодарен за отзиви на въпроса ми. Благодаря предварително.
    BMW e46 318 ci coupe

    #2
    Със сигурност има проблем, но повече не мога да кажа. Всяка здрава и изправна кола пали от първия опит. Редактирам малко заглавието.

    Коментар


      #3
      Трябва да пали от първия път! Направи диагностика първо!
      Fiat Stilo 1.9 jtd
      Fiat Tipo 1.7

      Коментар


        #4
        Същия проблем с Брава JTD100 - колата е на племенницата и слага само читави масла и зимата слага ОМВ Алпин.Гледахме я за малко тази събота. Интересното беше, че при изваден големия предпазител за подгрева се държи по същия начин ... или една идея по-зле. Но явно основния проблем не е подгрева - трябва да пали вез проблем - температурата беше 0*С.А след като я запалиш и почти веднага я угасиш, при опит за палене след 5-6 часа си пали без проблем. Но ако е стояла повече време - пали след втория или третия опит. Здрав акумулатор - при първо въртене за над 10 сек. на стартер - вътри добре, но не пали. Иначе обикновенно е въртяла около 3-4 сек и ако не запали, изключва и чака половин минута и пак опитва.С ново масло (полусинтетика), скоро сменен горивен филтър (поради съмнение че проблема е в него, ама не), до горивния филтър има налягане (като охлабиш шуцера на изхода от филтъра - яко пръска нафта).След запалването - мотора ми се струва малко шумен ... звука прилича като от клапани, но едва ли (хлабините премерени са ОК) ... или дюза, но не чатка чак толкова силно. Обратната нафта - между 9 и 12 мл/мин.Като запали - върви добре на всякакви обороти и не пуши. Докато върти преди да е запалила - понамирисва на нафта от аспуха.Ако не си оправи колата до следващата неделя - ще взема адаптера и лаптопа да я закача ... и да видим има ли записани грешки и какво ще запише в лога по време на даване на контакт и по време на въртенето.Това препоръчвам да направи и @stanis като начало ...
        Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

        Коментар


          #5
          @stanis - направи клип.
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Мисля че разбрах какъв е бил проблема, в подгряването, включвам на контакт 2-ва пъти и чак тогава я паля, ето и клипове. http://vbox7.com/play:12eec195http:/...df2c4aeeБях срещнал някъде из форума относно термостата за Фиат Стило, че и този от Рено 5 върши работа? Моя е за смяна, защото почти не вдига температурата на колата и забелязвам по-висок разход на гориво.
            BMW e46 318 ci coupe

            Коментар


              #7
              Оффф мамо, ти си като коледна елха бе колега, как ги купувате тия коли с толкоз проблеми Диагностика си направи и ще се открие от какво е.И така като гледам не са ти подгревните свещи проблема.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Е, какво толкова, може да му е сработвал вече еърбега .. други какви проблеми ..? Аз докато си търсех проклетата клапа за външен/вътрешен въздух замалко откачих пасажерския еърбег и изписа същата грешка, но когато го закачих всичко си бе наред, а и после диагностиката не отчете записани грешки..? Кажи какво видя от клипа?
                Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                Коментар


                  #9
                  stanis написа:
                  Мисля че разбрах какъв е бил проблема, в подгряването, включвам на контакт 2-ва пъти и чак тогава я паля, ето и клипове. http://vbox7.com/play:12eec195http:/...df2c4aeeБях срещнал някъде из форума относно термостата за Фиат Стило, че и този от Рено 5 върши работа? Моя е за смяна, защото почти не вдига температурата на колата и забелязвам по-висок разход на гориво.
                  Колега,не съм специалист ,но започни с проверка на акомулатора. И си сложи истински термостат-нов ,щото стилото не се подава на дресировка.
                  STILO JTD 1.9- 115 BLACK

                  Коментар


                    #10
                    Аз лично не чувам проблем с паленето,освен че тежко върти и както rosian е написал,започни с проверката на акумулатора.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      И аз не видях коледни елхи- това дето свети е за датчика на горивото, трябва да се почисти!
                      Fiat Stilo 1.9 jtd
                      Fiat Tipo 1.7

                      Коментар


                        #12
                        Бях срещнал някъде из форума относно термостата за Фиат Стило, че и този от Рено 5 върши работа
                        Ето , чети и накрая пак питай. :D http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...ic.php?t=51880
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          #13
                          За ключ!Коя тема е за ключ - преценява модераторският екип, а не потребителите. Няма причина темата да бъде заключена.
                          BMW e46 318 ci coupe

                          Коментар


                            #14
                            автора на темата вместо да бърза да я заключи да вземе да обясни на колегите си отстранил ли е проблема и какъв е бил той-проблем с подгряването или проблем с налягането в рейла.

                            Коментар


                              #15
                              ivel написа:
                              автора на темата вместо да бърза да я заключи да вземе да обясни на колегите си отстранил ли е проблема и какъв е бил той-проблем с подгряването или проблем с налягането в рейла.
                              той нали си е оправил колата,пък тия след него с подобен проблем ще гадаят
                              Bravo 1.9d 97г

                              Коментар

                              Working...
                              X