Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпросчета относно ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпросчета относно ТД100

    Здравейте колеги, имам няколко въпросчета относно бравото.След доста четене по темите за дизелови двигатели попаднах на една за чистене на интеркулера. След цял ден разправия с сваляне на бронята и съответно свалянето на интеркулера за неговото почистване. Открих после друга тема, в която се обяснява как с коресалин се почиствало без неговото сваляне, Та да си дойда и на моито питане,1. Искам да изчистя колектора тръбите по турбо пътищата и самото турбо - сигорно ли е това което колегата е правил с коресалин,2. Направи ми впечатление че маркуча който влиза в колекторам когато подам газ не се надува както казват някой съфорумци, а не мога да се оплача от невървеж върви си и то доста добре.3, Маркуето което отива към помпата от колектора към помпата няма скоба опитах се да сложа ама е на ебан стран точно там така че се опитах максимално да го набутам навътре.4. Не вдига повече от 3 чертчичка термостата, а парнов купето имам и то дооброБлагодаря предварително. Фиат браво ТД100 398 000 км

    #2
    евала колегаа.. на тея километри без да си с оплаквания... значи добре си поддържаш колицата.мога да ти отговоря само за 4.Термостата ти е за смяна.моя и той не се отлепя от най-долното деление, ама парното ми е добро когато времето е добро.ако е много студено и парното ми го няма.

    Коментар


      #3
      Здравей колега,и аз съм със същия мотор,нямам определен нагар само леко омасляване,което не ми е проблем,затапил съм клапата на ЕГР,ако ми се наложи да чистя,не бих го правил по тоя начин.Вижда ми се опасен в смисъл,че може да повлече какви ли не гадости към клапани,бутала,горивен процес и катализатор.Ако е до мен ще го почистя свален.До колкото до надуването на маркуча,той не се надува,а просто като го стиснеш леко осещаш изпъване.Има начин да провериш налягането с уред 1,05 бара.Това е на нов автомобил.За термостата най-добре нов макар,че моя съм го свалял и на него пише 72 градуса и е на БЕХР.Между другото той не затваряше най-малко 2 мм. Отворих го макар,че е капсулиран.Има едно колче водач на клапата,колчето влиза в горния си край в отвор,който беше запушен тоест натикан материал от колчето.Разпробих срещу колчето,отстраних запушването,затапих с малък винт и лепило дупката и си го карам.Успех това е от мен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
      Човекът е човек когато е на път.

      Коментар


        #4
        Dobre a kakva rolq igrae toq klapa i nqma li gosamo na jtdsorry 4 pisha na latinica no na telefoa nqma kirilica

        Коментар


          #5
          тази клапа играе ролята в даден момент зададен от КОМПА И един датчик на който забравих името да отваря и затваря входа изгорели газове което е добър замисъл със цел екология ,но тя представлява конусен клапан и когато се зацапа с нагар не затваря и налягането от турбото пропада към изпусквателните тръби.Затапва се от маркуча към вакума,тоест мембраната за по сигурно отваряш и почистваш клапата или най-добре между нея и изсмукателния колектор слагаш плътен клингерит без отвор.
          Човекът е човек когато е на път.

          Коментар

          Working...
          X