Здравейте колеги, имам няколко въпросчета относно бравото.След доста четене по темите за дизелови двигатели попаднах на една за чистене на интеркулера. След цял ден разправия с сваляне на бронята и съответно свалянето на интеркулера за неговото почистване. Открих после друга тема, в която се обяснява как с коресалин се почиствало без неговото сваляне, Та да си дойда и на моито питане,1. Искам да изчистя колектора тръбите по турбо пътищата и самото турбо - сигорно ли е това което колегата е правил с коресалин,2. Направи ми впечатление че маркуча който влиза в колекторам когато подам газ не се надува както казват някой съфорумци, а не мога да се оплача от невървеж върви си и то доста добре.3, Маркуето което отива към помпата от колектора към помпата няма скоба опитах се да сложа ама е на ебан стран точно там така че се опитах максимално да го набутам навътре.4. Не вдига повече от 3 чертчичка термостата, а парнов купето имам и то дооброБлагодаря предварително. Фиат браво ТД100 398 000 км
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпросчета относно ТД100
Collapse
X
-
Здравей колега,и аз съм със същия мотор,нямам определен нагар само леко омасляване,което не ми е проблем,затапил съм клапата на ЕГР,ако ми се наложи да чистя,не бих го правил по тоя начин.Вижда ми се опасен в смисъл,че може да повлече какви ли не гадости към клапани,бутала,горивен процес и катализатор.Ако е до мен ще го почистя свален.До колкото до надуването на маркуча,той не се надува,а просто като го стиснеш леко осещаш изпъване.Има начин да провериш налягането с уред 1,05 бара.Това е на нов автомобил.За термостата най-добре нов макар,че моя съм го свалял и на него пише 72 градуса и е на БЕХР.Между другото той не затваряше най-малко 2 мм. Отворих го макар,че е капсулиран.Има едно колче водач на клапата,колчето влиза в горния си край в отвор,който беше запушен тоест натикан материал от колчето.Разпробих срещу колчето,отстраних запушването,затапих с малък винт и лепило дупката и си го карам.Успех това е от мен. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15Човекът е човек когато е на път.
Коментар
-
тази клапа играе ролята в даден момент зададен от КОМПА И един датчик на който забравих името да отваря и затваря входа изгорели газове което е добър замисъл със цел екология ,но тя представлява конусен клапан и когато се зацапа с нагар не затваря и налягането от турбото пропада към изпусквателните тръби.Затапва се от маркуча към вакума,тоест мембраната за по сигурно отваряш и почистваш клапата или най-добре между нея и изсмукателния колектор слагаш плътен клингерит без отвор.Човекът е човек когато е на път.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар