Здравейте колеги, вчера ми се случи следния проблем: имам един екзотичен Иноченти Елба 1,7Д супер яко комби при това е относително ново 96г., та както се е движило до последно сядам аз да го карам мъча да запаля и проблем не пали.Закарвам го в сервиза където ни правят фиатите в Плевен, смяна на горивен филтър, смяна на въздушен филтър, преглед на сондата на дизела в резервоара/че даже го раздуха малко с въздух от компресора/и не пали и не пали.Проверка на ел.система клапан на помпата и на пожарния клапан всичко на ред.Накрая с триста зора с извадена тръба за нафта запали със съд под налягане.Сега пали но не върви явно не му стига нафтата.От сервиза искат да се свали помпата а тя е Лукас, съмненията са в нея.Та въпроса ми е някой имал ли е подобни патила и може ли да подскаже за някой баламски дефект преди да са разколачили автомобилчето.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем при Иноченти 1,7Д
Collapse
X
-
Re:Innocenti
Няма такава, дизала се засмуква от нагнетателната помпа, явно в нея има и такава за ниско налягане която да изсмуче горивото от резервоара.Интересното е че като свалиха горивния филтър той беше почти празен.Но като сложиха новия и го напълниха с нафта пак същата работа не пали.Ducato,Tempra 1.8SLX,Croma 2.0 16V,Innocenti 1.7D, Panda 4x4 Sisley-скудерията ми
Коментар
-
Когато уно-то ми (1.3D) спря да пали беше същата ситуация.Просто един ден не пожела да запали.Дърпахме го и с 300 зора запали ама нямаше сила да върви.След 3-4 дни и с дърпане и с бутане и с етър (от тея спрейовете за запалване нямаше палене).Оказа се че е износена помпата (тази беше едноелементна) и не прави достатъчно налягане.Премери си компресията и ако тя е както трябва сваляй помпата и я прави.По принцип имаше метод и уред за мерене на налягането на помпата ама не си спомням.Имаше нещо с вадене на една дюза и да се гледа дали плюе изобщо нафта и т.н. ама не си спомням с точност.Ако някой колега знае да сподели аз съм дотук.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
За твоя район няма идея някой колега да каже.Иначе и в София рядко се срещат добри майстори по помпите (на един опел вече 10-ти път я правят и все не е както трябва а всичко и смениаха и гаранции даваха и пак не ще).Аз си бях намерил един познат от Кюстендил много добре ги правеше ама скоро не съм го търсил и незнам занимава ли се още.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
jamie написа:Туй като го гледам си е жива ФИАТ ДУНА - ослушай се по моргите за помпа от 1.7 от старите Фиатки - от Ритмо насам ?Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
Търси се..
Коментар
-
Ремонта на помпата мисля че не е много скъп а тази която ще вземеш незнаеш колко ще изкара.Ако дават някаква гаранция или нещо такова има смисъл иначе недей да си взимаш от морга ами провери как стои въпроса с ремонта на твоята.Наскоро за едно Пежо взехме от морга (без гаранция без нищо) и после се оказа че е със спукан корпус и течеше масло като лудо.....последва разглобяване на цялата (оказа се че е и износена и няма да кара дълго още), заваряване на помпата и стъпи на същата цена,която искаха за пълно рециклиране на оригиналната, че и малко повечеFiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Благодаря ти за съвета.Вчера бях доста ядосан, но като се замисли трезво човек по добре е да се ремонтира тази от читав сервиз поне и знам историята , а и колата си е на истински 190000км., моторчето и е часовник. По принци сигурно аз имам най много Фиатки на въоръжение и лични, но тази ми допада особено много.Вози много приятно супер икономична е и си има всичко/ЕЛ.СТЪКЛА, ЦЕНТРАЛНО, ШИБИДАХ/въобще рядка птица.А иначе имам лични FIAT Tempra 1.8SLX, FIAT Panda 4x4 SISLEY в уникално добро състояние само на 41000км. довлякох я от един чичка от Милано, INNOCENTI ELBA1.7D, FIAT DUCATO 1.9D и още във фирмата ми имам FIAT CROMA 2.0 16V /95г. голямо самолетче/, едно Фиорино, едно Пунто а колегата кара Ланчия Дедра 2.0Турбо Интеграле.Не знам само тези от Фиат защо поне една кутия бонбони не вземат да почерпят дето сме спонсорирали италианската икономика и сме ги освободили да вземат та да си купят нови фиати и т.н.Ducato,Tempra 1.8SLX,Croma 2.0 16V,Innocenti 1.7D, Panda 4x4 Sisley-скудерията ми
Коментар
-
Да бе за същото автомобилче става на въпрос, и аз един ден отивам до банката отсреща срещу автокъщата и го видях и ме запали.А на мен точно такова ми трябва, по принцип фирмата ми се занимава с внос и доставка по предприятия на ел.апаратура и ни върши добре работа. И си вървеше без никакви проблеми до онзи ден.И аз не знам какво да мисля вчера му налях нахта от Лукойл и за сега си пали върви.До сега винаги се зарежда на бензиностанций на Петрол защото имам такива карти на автомобилите. Но все пак нещо трябва да направя по въпроса защото утре ще направи този номер когато е изван града и ще имам проблеми. Обаждах се вчера във Вантотрейд нали сме им постоянни клиенти с толкова Фиатки, момчетата казват това не е за нас, ще ти свалим помпата и дюзите без проблем но трябва ти да си намериш къде да ги гледат. Не искат да хвалят никой майстор явно нямя кого да похвалят.Ducato,Tempra 1.8SLX,Croma 2.0 16V,Innocenti 1.7D, Panda 4x4 Sisley-скудерията ми
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар