Някои можели да даде савет откаде и как да намаля количеството гориво подавано от ГНПто кьм дюзите.Ще ви бада много благодарен.За ГНП ЛУКАС МАРЕА 100 ТДИ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулиране на ГНП Лукас на ТД 100 - намаляване на горивото?
Collapse
X
-
През пластмасовата тапа на помпата като въртиш има отвор с винт,развии най-много на една четвърт,но най-добре да ти олекне кракът и още по-добре регулиране на стенд.Всичко друго е опасно.Помпата да се реголира на стенд с определени кубици на подаване спрямо дадения двигател и пропусквателната възможност на разпръсквачите. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15Човекът е човек когато е на път.
-
КОЛЕГА СЛУШАЙ СЕГА ВНИМАТЕЛНО ТИ КАЗВАШ ЧЕ СА ВДИГНАЛИ НАЛЯГАНЕТО В ПОМПАТА ТАКА НАЛИ,АКО Е ТАКА В ЗАДНИЯ КРАЙ КЪДЕТО СА ТРЪБИТЕ ЗА ДЮЗИТЕ ИМА ЕДНА МАЛКА ЧЕРНА ТАПИЧКА ПОД КОЯТО СЕ НАМИРА РЕГУЛАТОРА ЗА НАЛЯГАНЕ В ПОМПАТА.АКО ПРОБЛЕМА НАИСТИНА Е ТАМ СИМПТОМИТЕ СА СЛЕДНИТЕ; 1 ОБОРОТИТЕ СА ПО ВИСОКИ; 2 ВИСОК РАЗХОД И НЕКОРЕКТЕН АЖАНС ПРИ ПО-ВИСОКИ ОБОРОТИ.ПИШИ АКО ИМАШ СЪЩИТЕ СИМПТОМИ
Коментар
-
Точно налягането са вдигнали. Но високото, а не ниското което командва аванса. Всъщност с вдигането на високото налягане-от черната тапичка, се пронменя и малко и ниското. Но в тесни граници - четвърт оборот, тази промяна на ниското е незначителна. Авансаторът ще я коригира.С промяна на високото налягане към + се променя /увеличава/ и количеството подавано гориво, при определено положение на шприца. След тая промяна, задължително е да се увеличи налягането на турбината в максимално допустимите за модела и граници. Естествено че трябва да се промени и аванса, но при тая помпа е трудно, защото авансатора винаги се стреми да ги подържа в определени граници. Софтуерно, може да се увеличи аванса, с увеличаване на началното положение на ТПС-а от 11.76% на 15-16%. Накрая се регулират максимално допустимите обороти на 5000- 5050об.мин. Всичко това, е най-добре да се извърши на стенд, за да не се работи на сляпо.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар