Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Регулиране на ГНП Лукас на ТД 100 - намаляване на горивото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Регулиране на ГНП Лукас на ТД 100 - намаляване на горивото?

    Някои можели да даде савет откаде и как да намаля количеството гориво подавано от ГНПто кьм дюзите.Ще ви бада много благодарен.За ГНП ЛУКАС МАРЕА 100 ТДИ

    #2
    През пластмасовата тапа на помпата като въртиш има отвор с винт,развии най-много на една четвърт,но най-добре да ти олекне кракът и още по-добре регулиране на стенд.Всичко друго е опасно.Помпата да се реголира на стенд с определени кубици на подаване спрямо дадения двигател и пропусквателната възможност на разпръсквачите. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
    Човекът е човек когато е на път.

    Коментар


      #3
      Правелно но взимам ГНП монтирамго и автомобила не набира,неварви и пуши като за световно. ГНП го правиха в сервиз"БОШ" Пловдив и оште една седмица без кола.Като сия взех в сьстояние в което имоставих ,ми казаха чеса вдигнали подаването на горивото.Неискам дабада без кола инищо.

      Коментар


        #4
        Колега, я си виж дебитомера как е.

        Коментар


          #5
          Работи

          Коментар


            #6
            Преди това намах тези проблеми освен теча от ГНПто

            Коментар


              #7
              Не мисля че дебитомера играе роля в разхода на гориво при ТД100. Имах тема точно по този въпрос. Тази процедура се п прави на стенд и от човек които му разбира. ПОзнавам го лично човека. Той е сред нас във форума.
              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
              харчи: DOSTA

              Коментар


                #8
                Сигурно говориш за specialista?Само заглавието ще оправя, другото просто не мога.

                Коментар


                  #9
                  OGI OGI, разбира се че е той. Винаги за дизелова апаратура се разчита на този човек. Колегата да се свърже с него и да го уреди в живота. Тук бутни там бутни и накрая пак помпатра на земята и пак на стенд. По добре от малко направо при спец..
                  Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                  харчи: DOSTA

                  Коментар


                    #10
                    Хора виа не разбиратели ,че неискам да ходя до некадьрни сервизни работници .Ако имате по-добра идея кажете ,заштото платих 250лв и ништо от страна на сервиз"ДИЗЕЛ БОШ" в гр.Пловдив бул"6ти Септември"

                    Коментар


                      #11
                      ОБАДИ СЕ НА СПЕЦИАЛИСТА. КОЛКО ПЪТИ ДА ТИ СЕ КАЗВА ЕДНО И СЪЩО НЕЩО НАМЕКВАНО ОТ НЯКОЛКО ЧОВЕКА!!!!!
                      Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                      харчи: DOSTA

                      Коментар


                        #12
                        КОЛЕГА СЛУШАЙ СЕГА ВНИМАТЕЛНО ТИ КАЗВАШ ЧЕ СА ВДИГНАЛИ НАЛЯГАНЕТО В ПОМПАТА ТАКА НАЛИ,АКО Е ТАКА В ЗАДНИЯ КРАЙ КЪДЕТО СА ТРЪБИТЕ ЗА ДЮЗИТЕ ИМА ЕДНА МАЛКА ЧЕРНА ТАПИЧКА ПОД КОЯТО СЕ НАМИРА РЕГУЛАТОРА ЗА НАЛЯГАНЕ В ПОМПАТА.АКО ПРОБЛЕМА НАИСТИНА Е ТАМ СИМПТОМИТЕ СА СЛЕДНИТЕ; 1 ОБОРОТИТЕ СА ПО ВИСОКИ; 2 ВИСОК РАЗХОД И НЕКОРЕКТЕН АЖАНС ПРИ ПО-ВИСОКИ ОБОРОТИ.ПИШИ АКО ИМАШ СЪЩИТЕ СИМПТОМИ

                        Коментар


                          #13
                          До колкото си спомням са бутнали на колегата количеството а не налягането.
                          Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                          харчи: DOSTA

                          Коментар


                            #14
                            Точно налягането са вдигнали. Но високото, а не ниското което командва аванса. Всъщност с вдигането на високото налягане-от черната тапичка, се пронменя и малко и ниското. Но в тесни граници - четвърт оборот, тази промяна на ниското е незначителна. Авансаторът ще я коригира.С промяна на високото налягане към + се променя /увеличава/ и количеството подавано гориво, при определено положение на шприца. След тая промяна, задължително е да се увеличи налягането на турбината в максимално допустимите за модела и граници. Естествено че трябва да се промени и аванса, но при тая помпа е трудно, защото авансатора винаги се стреми да ги подържа в определени граници. Софтуерно, може да се увеличи аванса, с увеличаване на началното положение на ТПС-а от 11.76% на 15-16%. Накрая се регулират максимално допустимите обороти на 5000- 5050об.мин. Всичко това, е най-добре да се извърши на стенд, за да не се работи на сляпо.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #15
                              колега пиши ми едно Л.С. да ти дам кординати на един човек в Стамболийски който се занимава точно с помпи и дюзи

                              Коментар

                              Working...
                              X