Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос отн. налягането на турбото на Bravo 1.9 JTD? - РЕШЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос отн. налягането на турбото на Bravo 1.9 JTD? - РЕШЕНО

    Здравеите колеги,днес докато отивах кум селото ми карах бавно и полека не пове4е от 2000 об. и реших да я настъпя малко натиснах педала до долу на 3 предавка стигна до 2400 об. и заби моцуната и започна да ускорява изклучително бавно а и другото което ми направи впечетление е турбото е доста по шумно от нормалното особено когато достигна тези 2300-2400 об. като спрях отворих капака накарах един приятел да подава газ а аз да проверя големия маркуч дали се втвардява когато надуе турбото но ни6то стои си мек надува се сувсем малко от какво може да е някои има ли си на идея????Ще сум много благодарен мерси предварително!1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.)Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Провери здрави ли са маркучите преди и след турбото(скъсани,напукани),както и местата на съединенията.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Няма мАркуч.Метална тръба е след турбото която отива към главата.
      фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври

      Коментар


        #4
        [quote="van02"]Няма мАркуч.Метална тръба е след турбото която отива към главата.[/quotкак така ?нещо не ми се вярва? :D

        Коментар


          #5
          Човекът си говори за неговия двигател. Той няма интеркуулер.

          Коментар


            #6
            колега провери си разтоварващия клапан на турбината,ако е заминал и изпуска все едно си без турбо.измери си налягането!
            Honda CBR 900 RR
            Suzuki GSF 400 Bandit
            1.9 TD 100

            Коментар


              #7
              проблема е разрешен колеги :D просто беше се извадил маркуча

              Коментар


                #8
                Praslan написа:
                проблема е разрешен колеги :D просто беше се извадил маркуча
                браво колега малкия дявол за напред ако изкаш си монтирай boost meter да си следиш има ли някой в тръбата
                Honda CBR 900 RR
                Suzuki GSF 400 Bandit
                1.9 TD 100

                Коментар


                  #9
                  това с boost meter-a е доста добра идея колега но в моя случаи изобщо не ми трябваше такова нещо за да разбера че няма налягане щото доста яко изфъска и заби муцуната дано да не ми се случват подобни работи

                  Коментар

                  Working...
                  X