Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило 1,9 жтд 115 термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стило 1,9 жтд 115 термостат

    Вчера изминах към 130-40 км и обърнах внимание, че при напълно загрял двигател стрелката ми показваше деление надолу. Та въпроса ми е - ако е за смяна термостата, каде се намира и трудно ли се монтира нов?Може ли да има и друга причина?
    Fiat Stilo 1.9 jtd
    Fiat Tipo 1.7

    #2
    Изчакай малко да се затопли.Да стане около +5-6-7градуса.Настъпи малко колата - ако не стигне средата - за смяна си, трудно се сменя, нов струва 120-130-140лв.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      То хайванчето не ще бавно да върви, бая я бях настъпал! Ще видим и в по- топлото!
      Fiat Stilo 1.9 jtd
      Fiat Tipo 1.7

      Коментар


        #4
        Утре го дават топло, ако са положителни температурите, след като позагрее малко я настъпи - не стигне ли средата - за смяна си.Ако пък и колата е нов внос - със сигурност ще е за смяна Това е консуматив все пак
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Нов, нов, вече 3г и половина я карам Ха дано се постопли.
          Fiat Stilo 1.9 jtd
          Fiat Tipo 1.7

          Коментар


            #6
            Моят съвет е не се набутвай с пари за нов термостат(имам предвид оригинален),а си сложи един от Рено 5,както много колеги са писали из форума.Алфата ни(JTD 115) вече 2 сезона върви с такъв и всичко е ОК.Аз лично не очаквах такъв положителен резултат,но съм много доволен,защото мотора поддържа идеална температура,цената е 9 лв.,а и не си троших ръцете както със Стилото.Както са казали майсторите на Емо-"По-лесно е да смениш съединител на тази кола,отколкото термостат" :D
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              Ще имам предвид за термостат на рено, но за сега мероприятието се отлага! Преди малко я подгоних по околовръсното и стрелката си дойде на мястото! Дано да е било от студа, че един дерт по-малко
              Fiat Stilo 1.9 jtd
              Fiat Tipo 1.7

              Коментар


                #8
                iakvvu написа:
                Както са казали майсторите на Емо-"По-лесно е да смениш съединител на тази кола,отколкото термостат" :D
                Е какво толкова трудно има да се смени тоя термостат? Моя майстор го направи като детска играчка - за има-няма 30 мин.
                Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                Коментар


                  #9
                  Stelio89 написа:
                  iakvvu написа:
                  Както са казали майсторите на Емо-"По-лесно е да смениш съединител на тази кола,отколкото термостат" :D
                  Е какво толкова трудно има да се смени тоя термостат? Моя майстор го направи като детска играчка - за има-няма 30 мин.
                  Нали ? Какво да му е трудното щом майстора го сменя. :D
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #10
                    Stelio89 написа:
                    Е какво толкова трудно има да се смени тоя термостат? Моя майстор го направи като детска играчка - за има-няма 30 мин.
                    Браво на твоя майстор!!! :D Болшенството от другите майстори,за 30 минути не могат да разглобят само кутията на акумулатора и да извадят спечените маркучи от старият термостат.Да не споменавам и топлообменника на ЕГР-а,а ако някой реши и ЕГР-а да сваля за да му е по-лесно...А това е само разглобяване!!! Още веднъж браво на твоя човек! Аз лично за толкова време мога само да сложа термостата от Рено в маркуча към радиатора.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      Моя го сменях без да махам кутията на акумулатора, но свалих ЕГР-а, а едно от гадните неща при махането е шпилката която го държи към блока, просто незнам как може да я поставят толкова тъпо....
                      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                      Коментар


                        #12
                        Аз пък тая вечер само за един час си сложих от Рено 5 в маркуча и пей сърце .На втората снимка това червеното е пластмасова фуния и с маркуче надянато на нея отвеждам антифриза в съд за събиране . Вземах също една пласмасова бутилка от минерална вода от 500гр. и я срязах на половината . Долната половина я срезах на две за да се получи нещо като улук и я подврях под маркуча излизащ от оригиналния термостат. Целта е като извадих маркуча антифриза по тоя улей отива в фунията и от там по маркуча та в една туба . После извадих маркуча и от другия край където отива във радиатора и спокойно набих термостата от Рено5. Пак по обратния начин и всичко това стана за около 1 час.Един фал само допуснах че не затапих отвора на радиатора от където извадих маркуча и от този отвор е изтекло около 1 литър антифриз на пода ,през времето докато съм набивал термостата в маркуча . Та утре ще купя антифриз и утре вечер ще я паля но как ще се обезвъдуши малко не ми е ясно ,че не виждам отвори от които да излезе въздуха. Дано като я запаля нещата си дойдат на местото . На предишното Стило не се наложи обезвъдушаване но тогава не допуснах тая грешка.
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          #13
                          Има една малка пробчица която се пада на един маркуч под горивния филтър, иначе като цяло системата се самообезвъздушава :D.
                          Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                          Коментар


                            #14
                            Благодаря колега . Утре вечер ще си каже ще яде ли Асан баница или не . :D ПП. Забравих по горе да напиша че ако някой реши да прави по моя метод ,то ще изпита трудност само в две неща . Първото е с премахването на скобите с които са стегнати двата края на маркуча . Аз за щастие си имам миниатюрна дрелка на която се лови дискче около 2см голямо и с него за нула време прерязвам скобите . Втората трудност е набиването на термостата в маркуча и най лесно става като се нагрява маркуча над газов котлон примерно. В гореща вода много се плъзгат ръцете при набиването .Аз само леко намазах с масло външно термостата и както бе загреян маркуча за минута го набих вътре .
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар

                            Working...
                            X