Вчера изминах към 130-40 км и обърнах внимание, че при напълно загрял двигател стрелката ми показваше деление надолу. Та въпроса ми е - ако е за смяна термостата, каде се намира и трудно ли се монтира нов?Може ли да има и друга причина?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило 1,9 жтд 115 термостат
Collapse
X
-
Моят съвет е не се набутвай с пари за нов термостат(имам предвид оригинален),а си сложи един от Рено 5,както много колеги са писали из форума.Алфата ни(JTD 115) вече 2 сезона върви с такъв и всичко е ОК.Аз лично не очаквах такъв положителен резултат,но съм много доволен,защото мотора поддържа идеална температура,цената е 9 лв.,а и не си троших ръцете както със Стилото.Както са казали майсторите на Емо-"По-лесно е да смениш съединител на тази кола,отколкото термостат" :DAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Stelio89 написа:iakvvu написа:Както са казали майсторите на Емо-"По-лесно е да смениш съединител на тази кола,отколкото термостат" :DA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Stelio89 написа:Е какво толкова трудно има да се смени тоя термостат? Моя майстор го направи като детска играчка - за има-няма 30 мин.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Аз пък тая вечер само за един час си сложих от Рено 5 в маркуча и пей сърце .На втората снимка това червеното е пластмасова фуния и с маркуче надянато на нея отвеждам антифриза в съд за събиране . Вземах също една пласмасова бутилка от минерална вода от 500гр. и я срязах на половината . Долната половина я срезах на две за да се получи нещо като улук и я подврях под маркуча излизащ от оригиналния термостат. Целта е като извадих маркуча антифриза по тоя улей отива в фунията и от там по маркуча та в една туба . После извадих маркуча и от другия край където отива във радиатора и спокойно набих термостата от Рено5. Пак по обратния начин и всичко това стана за около 1 час.Един фал само допуснах че не затапих отвора на радиатора от където извадих маркуча и от този отвор е изтекло около 1 литър антифриз на пода ,през времето докато съм набивал термостата в маркуча . Та утре ще купя антифриз и утре вечер ще я паля но как ще се обезвъдуши малко не ми е ясно ,че не виждам отвори от които да излезе въздуха. Дано като я запаля нещата си дойдат на местото . На предишното Стило не се наложи обезвъдушаване но тогава не допуснах тая грешка.
Коментар
-
Благодаря колега . Утре вечер ще си каже ще яде ли Асан баница или не . :D ПП. Забравих по горе да напиша че ако някой реши да прави по моя метод ,то ще изпита трудност само в две неща . Първото е с премахването на скобите с които са стегнати двата края на маркуча . Аз за щастие си имам миниатюрна дрелка на която се лови дискче около 2см голямо и с него за нула време прерязвам скобите . Втората трудност е набиването на термостата в маркуча и най лесно става като се нагрява маркуча над газов котлон примерно. В гореща вода много се плъзгат ръцете при набиването .Аз само леко намазах с масло външно термостата и както бе загреян маркуча за минута го набих вътре .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар