Здравейте колеги, колата ми е мареа 1.9ж.т.д. 110 к.с. 2001г.. След 3000 оборота прекъсва и губи мощност. "Водих" я на диагностика и намериха грешки р0404 и р0236, изтриха ги и си тръгнах. Доколкото разбирам (от ровене във форума) първата е за ЕГР с-ма, а втората е за МАП сензор. Много колеги "запушват" ЕГР с-мата и въпроса ми е дали може и при мен да стане така (двигателят е евро3) и този МАП сензор почиства ли се или трябва да се смени. Може ли да се каже от коя грешка ми прави номера колата. Благодаря предварително!п.п. Много въпроси станаха !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсване след 3000 оборота
Collapse
X
-
Колегата Добруджанеца може да ти даде инфо за ЕГР, той го е затапил.За другата грешка може да е породена от :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668който клапан, така и не видяхме същствува ли при JTD100 i 110.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Re: Прекъсване след 3000 оборота
marian74 написа:...Много колеги "запушват" ЕГР с-мата и въпроса ми е дали може и при мен да стане така (двигателят е евро3) и този МАП сензор почиства ли се или трябва да се смени. Може ли да се каже от коя грешка ми прави номера колата.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ето снимка къде се намира въпросния ЕГР и къде трябва да запушиш:http://clubalfaromeo.com/forum/showt...Прочети и темата преди това, особенно мненията на Бобо.Двигателя е 2.4 140 коня, но той (принципно) е като твоя с 1 цилиндър повече.Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 140+bhp
Коментар
-
При изключен конектор (ел. букса) на ЕГР-а, при ЖТД- 110 грешката се записва информативно, без да влияе на работата на двигателя, а турбото се усеща още от 1500об. Чаве, при затапен ЕГР,без изключена букса, колата пуши като издухан Перкинс. Става въпрос за " брадясал" ЕГР.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Лично аз не зная как пуши издухан Перкинс,но и на двете коли съм със затапен ЕГР и включени букси.И при двете коли след затапването колите осезаемо намалиха димът.Моторите са JTD 115(1:1 със 110).AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
dobrujanetza написа:При изключен конектор (ел. букса) на ЕГР-а, при ЖТД- 110 грешката се записва информативно, без да влияе на работата на двигателя, а турбото се усеща още от 1500об. Чаве, при затапен ЕГР,без изключена букса, колата пуши като издухан Перкинс. Става въпрос за " брадясал" ЕГР.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар