Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Прекъсване след 3000 оборота

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Прекъсване след 3000 оборота

    Здравейте колеги, колата ми е мареа 1.9ж.т.д. 110 к.с. 2001г.. След 3000 оборота прекъсва и губи мощност. "Водих" я на диагностика и намериха грешки р0404 и р0236, изтриха ги и си тръгнах. Доколкото разбирам (от ровене във форума) първата е за ЕГР с-ма, а втората е за МАП сензор. Много колеги "запушват" ЕГР с-мата и въпроса ми е дали може и при мен да стане така (двигателят е евро3) и този МАП сензор почиства ли се или трябва да се смени. Може ли да се каже от коя грешка ми прави номера колата. Благодаря предварително!п.п. Много въпроси станаха !!!
    Marea 1.9jtd 81kw 110 k.s.

    #2
    Колегата Добруджанеца може да ти даде инфо за ЕГР, той го е затапил.За другата грешка може да е породена от :http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63668който клапан, така и не видяхме същствува ли при JTD100 i 110.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      emzo написа:
      ...който клапан, така и не видяхме същствува ли при JTD100 i 110.
      При 110 го има :D
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        Е значи вече знае какво да прави, остава някой да види и при jtd100.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Re: Прекъсване след 3000 оборота

          marian74 написа:
          ...Много колеги "запушват" ЕГР с-мата и въпроса ми е дали може и при мен да стане така (двигателят е евро3) и този МАП сензор почиства ли се или трябва да се смени. Може ли да се каже от коя грешка ми прави номера колата.
          Твърде възможно е клапана на ЕГР-а да е блокирал и да не работи.Така постоянно ще ти записва грешката за него.Ако можеш изолирай го за да не се набутваш с излишни парички.Ако е блокирал в макс.отворено положение,колата ще предимява доста черно при обороти над 2000.Ако дими нормално може и да не го пипаш.Почисти си MAP-а и тогава отново наблюдавай колата.Скромният ми опит с този проблем показа че грешка Р0236 се записва при проблемен МАР.Ако след проявата на проблема(загубата на мощност) запише и Р0235-тогава търси проблема в клапана на турбото както ти е писал колегата emzo.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Свали МАР-а и го почисти, че в момента е така:
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              emzo написа:
              Е значи вече знае какво да прави, остава някой да види и при jtd100.
              и при jtd100 е наличен намира се отдолу под стойката на акумулатора на самата скоростна кутия :D (като се легне под колата се вижда)

              Коментар


                #8
                Ето снимка къде се намира въпросния ЕГР и къде трябва да запушиш:http://clubalfaromeo.com/forum/showt...Прочети и темата преди това, особенно мненията на Бобо.Двигателя е 2.4 140 коня, но той (принципно) е като твоя с 1 цилиндър повече.
                Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTD 140+bhp

                Коментар


                  #9
                  Благодаря ви колеги , ще пиша ако има някакво развитие. Само не разбрах тези проблеми с колата от коя грешка се появяват (или и от двете заедно).
                  Marea 1.9jtd 81kw 110 k.s.

                  Коментар


                    #10
                    Според мен от втората.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      emzo написа:
                      Според мен от втората.
                      +1
                      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                      Kawasaki ER-6n'2012

                      Коментар


                        #12
                        Ако не затвори ЕГР-а както трябва ще ги има и двете. При мен от проблемен ЕГР ми записваше грешка за него и турбината. А ако го затапя веднага ги записваше.Така беше докато не възстанових ЕГР-а.

                        Коментар


                          #13
                          При изключен конектор (ел. букса) на ЕГР-а, при ЖТД- 110 грешката се записва информативно, без да влияе на работата на двигателя, а турбото се усеща още от 1500об. Чаве, при затапен ЕГР,без изключена букса, колата пуши като издухан Перкинс. Става въпрос за " брадясал" ЕГР.
                          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                          Коментар


                            #14
                            Лично аз не зная как пуши издухан Перкинс,но и на двете коли съм със затапен ЕГР и включени букси.И при двете коли след затапването колите осезаемо намалиха димът.Моторите са JTD 115(1:1 със 110).
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #15
                              dobrujanetza написа:
                              При изключен конектор (ел. букса) на ЕГР-а, при ЖТД- 110 грешката се записва информативно, без да влияе на работата на двигателя, а турбото се усеща още от 1500об. Чаве, при затапен ЕГР,без изключена букса, колата пуши като издухан Перкинс. Става въпрос за " брадясал" ЕГР.
                              Не може грешката да е само информативно и да няма никакво влияние върху двигателя.Нали се сещаш, че изгорелите газове се заместват със въздух когато е затапен или изключен ЕГР-а.

                              Коментар

                              Working...
                              X