Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пали и след това гасне Пунто 1,9 жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пали и след това гасне Пунто 1,9 жтд

    Здравейте колеги, не намирам подобна тема, ако има извинете ме Проблема е с фиат пунто 1,9 жтд 2001 година 80к.с. и той е, че колата пали и след 2-3секунди гасне.След това ако пробвам не пали, трябва да се изчака малко. Прилича на липса на гориво, но не мога да кажа със сигурност. Помпата в резервоара работи, какво ми остава да проверя?Ако някой е имал подобен проблем да каже

    #2
    Каква грешка записва след диагностика?
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Ами не сме го карали на диагностика все още, нещо без диагностика може ли да покаже

      Коментар


        #4
        Без диагностика само догадки.Ето и първата-регулатор на налягането в рейла.Цена 370 лв.Най добре и направете диагностика,напиши резултатите тук и ще коментираме отново.Тогава ще е по лесно и ще има база.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар


          #5
          Re: Пали и след това гасне Пунто 1,9 жтд

          tonkata написа:
          Здравейте колеги, не намирам подобна тема, ако има извинете ме Проблема е с фиат пунто 1,9 жтд 2001 година 80к.с. и той е, че колата пали и след 2-3секунди гасне.След това ако пробвам не пали, трябва да се изчака малко. Прилича на липса на гориво, но не мога да кажа със сигурност. Помпата в резервоара работи, какво ми остава да проверя?Ако някой е имал подобен проблем да каже
          Има цетка тоя регулатор и гумичка смени гумичката почисти цетката.Днес аз това правих на моето пунто .

          Коментар


            #6
            И аз имах този проблем, и само се оправи, но като запалиш колата изфорсирай 2-3 пъти до макс и след това виш дали ще ти изгасни, понеже на мене така ми се оправи колата....форсирах и след това карах 100-200км и пак и пак....и се оправи вече 30 000 няма проблем
            Fiat PUNTO 1,9jtd+remap

            Коментар


              #7
              Аз на моя ключ имам бутон за централното и един ден реших да м у сменя батерията понеже се беше скапала. От този момент колата започна да ми прави същия този номер - пали и след 2-3 секунди гасне. Оказа се че при смяната на батерията от ключа ми е изпаднал чипа и имобилайзера не може да се деактивира.

              Коментар


                #8
                кола

                ТЪРСИ чипа Може да си направиш нов ключ или само нов чип и готово
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Ако при даване на контакт - ламичката светва и после угасва - нямаш драма с имобилайзера.Като дадеш на контакт - лапичката с надпис CODE свети и не гасне? Ако е така - разкарай имобилайзера ... ако не си намериш затрития чип де ...Другите варинати са немалко пари.
                  Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                  http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                  Коментар


                    #10
                    @tonkata - диагностика@biankov - можеше и отделна тема да си пуснеш, а доколкото знам от личен опит, без чипа колата изобщо не пали !
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      @tonkataАко нямаш възможност за диагностика:Взимаш мултимер и закачаш единия край на маса или минуса на акумулатора. дригия край - на информационния пин на конектора дето е включен в датчик налягане ... май беше на крайния от трите пера ... зелен кабел (?) На другите два пина трябва да има маса и 5 волта ...Мериш напрежение. 1. Даваш на контакт и помпата в резервора почва да работи. Уреда трябва да покаже 0.5-0.6 волта ... Значи налягането на нафтата е ОК2. Почваш да въртиш на стартер ... напрежението трябва да се покачи на поне 1 волт. Ако е по-малко, значи налягането е ниско и дюзите не могат да отворят ...3. При запален двигател, на празен ход - трябва да е над 1.3 .... при вдигане на обороти - напрежението се увеличава ...Друго лесно за проба - леко развиваш гайката дето държи излизащата от горивния филтър тръба ... някой помощник ти дава за малко на контакт ... помпата в резервоара почва да работи ... и трябва да почне тече/пръска нафта от мястото дето си развил гайката ... Това значи че от резервоара до след горивния филтър всичко е ОК. Продухай си тръбите за обратната нафта ... като им духаш - не трябва да ти е трудно ... :DКажи как е до тук и после ще му мислим --- но един адаптер който да ползваш за диагностика никога не е излишен ... а струва по-малко от едно отиване за диагностика в сервиз ....
                      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                      Коментар


                        #12
                        Това с имобилайзера го знам, при мен символа с ключа гасне. Skip_01: Ще пробвам това, което каза. Помпата в резервоара си работи и хвърля нафта.Проблема с диагностиката е, не че не мога, а колата е без теглич и даже и на репатрак да я кача ще ми трябват двама човека помощници.

                        Коментар


                          #13
                          Вероятно нямаш налягане в рейла ... въпроса е защо.В играта са:1. помпа високо налягане;2. регулатор налягане ... как работи се вижда от датчик налягане (ако е изправен - виж предния пост ... ако имаш 0.6 волта като дадеш на контакт - това значи че помпата в резервоара и горивния филтър са ОК - и тия 0.6 волта показват че датчика вероятно също е ОК);3. Дюзи4. Друго, за което не се сещам ... има един възвратен клапан, но не вярвам да е от него :D 1. Помпата дефектира трудно, разбирай рядко.2. регулатора е най-вероятната причина, често срещана при твоите симптоми ... Най-сигурнна проверка е с друг изправен регулатор ... сменя се лесно, но е добре да го прави човек дето го е правилил лии поне знае какво прави ... едно уплътнение при демонтажа трябва да се извади заедно с регулатора, не е някаква философия де ...3. Дюзи ... възможно е някоя дюза да не държи налягане и пуска гориво през изхода си за обратната нафта. Така горивото дето идва от помпа виско налягане и трябва да бъде над 300 бара в рейката - изтича през тръбите за обратна нафта ... Ситуацията е подобна на това да се мъчиш да напомпиш спукана гума ... Това лесно може да провериш:Откачаш тръбата през която излишното гориво отива в резервоара. Вкарваш маркуча дето идва от дюзите в някаква пластмасова бутилка - така обратното гориво отива не в резервоара, а в бутилката. Палиш колата и след малко тя угасва. После въртиш на стартер, а колата не пали. Гледаш дали по време на въртенето в бутилката тече нафта. При изправни дюзи - не трябва да има обратна нафта по време на въртенето. Ако обаче по време на въртенето в бутилката тече нафта, значи някоя от дюзите не е наред. Тогава разкачаш от всяка дюза тръбичката за обратна нафта и гледаш по време на въртенето от коя тече ... Ако някоя дюза не е наред, от нея ще излиза нафта. Тая дюза е за смяна или ремонт ...Това ще ти отнеме няма десетина минути и в резултат ще знаеш дали проблема ти е или не от дюзи ... Успех и дано бързо оправиш колата ... пиши какво направи ... другия вариант е на въже до сервиза, но без хидравлика трябва да си бая як в ръцете ... а и да разчиташ само на ръчна спирачка ... Май по-добрее да докараш маистор при колата.
                          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                          Коментар


                            #14
                            И така днес имах малко повече време и се позанимавах.При проверка на напрежението от датчика за високо налягане на два от кабелите дава 5волта на контакт (зелен с бяло и оранжев), а на синия (информационния както каза Skip_01) дава 0волта. При въртене пака толкова, при запален мотор - незнам, не успях да измеря.От изходящия щуцер на конзолата на горивния филтър (маркуча, който отива към помпата за високо налягане) излиза нафта при подаване на контакт, т.е. до помпата би трябвало да има гориво.Има и още нещо - колата беше скъсала ремък алтернатор и е карана така един-два дни (как не е паднал акумулатора незнам). Възможно ли е да се е объркал компа нещо?Оф то, че ще трябва диагностика ще трябва....някой да продава кука за теглене?

                            Коментар


                              #15
                              tonkata написа:
                              И така днес имах малко повече време и се позанимавах.При проверка на напрежението от датчика за високо налягане на два от кабелите дава 5волта на контакт (зелен с бяло и оранжев), а на синия (информационния както каза Skip_01) дава 0волта. При въртене пака толкова, при запален мотор - незнам, ...?
                              Не може на два от изводите на датчика да има +5 волта ... нали мериш с включен датчик, а не при изваден от датчика конектор?Ако имерването е вярно и инсталацията (кабели, конектори) е ОК - датчика е дал фира ... Лошо, щото е бая скъп ... http://axm-auto.com/index2.php?brand...ow=1Търси от колега такъв датчик колкото за проба ... От къде си?
                              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                              Коментар

                              Working...
                              X