Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трудно палене и висок разход Brava 105jtd - Проблемът решен!

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Здравей.За паленето - придриса ли като пали? За разхода, виж ТАЗИ тема, утре и аз ще го сменям въпросния датчик на термостата, защото и на мен ми се струва че гори доста. За вървежа незнам - само се сещам да откачиш буксата на дебитомера и да видиш как е, но тогава 100% ще запише грешка и ще ти трябва диагностика, прегледай и пътищата от въздушния филтър до турбината и от турбината до смукателния колектор, защото са гума или пластмаса. ПП Каква добавка си сипал?
    FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

    Коментар


      #32
      да при палене сутрин придрусва изпушва бяло и после през деня няма проблем.за добавката не знам каква марка беше ма ефекта е нулев .пак си пали трудно дори и при положителни температури ,тромава е и разхода си е твърдо десет и нагоре.ката загрее е малко по пъргава ма трябва още.за разхода и вървежа незнам дали нее дебитомера а за паленето не знам

      Коментар


        #33
        vesko_h написа:
        ... за разхода и вървежа незнам дали не е дебитомера а за паленето не знам
        Ами откачи буксата от дебитомера. Ако започне да върви по-добре - значи дебитомера е дал фира ...
        Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

        Коментар


          #34
          пробвал съм и с откачена букса едно и също.може би разхода падна на 8.5.ако е дебитомер при разкачен задалжително ли върви по добре

          Коментар


            #35
            а иначе за паленето ме побърква .сега в 4.30 като тръгвах от работа при 5градуса+ с триста зора запалих.

            Коментар


              #36
              Диагностика ... направи лог от момента на даване на контакт, въртене на стартрер и докато запали ...После публикувай лога тук за да се види ...
              Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

              Коментар


                #37
                имам същия проблем и съм видял откъде идва... виж капе ли ти нафта от колата, щото на мен ми капе от горивната помпа... точно от кабела на датчика. дано съм помогнал пиши

                Коментар


                  #38
                  skip в петрич диагностиката е е гола вода.гледат да ти дръпнат 20 кинта няма грешки всичко е ок.ма тия дни ще ида до благоевград да видя.а за теч на нафта несъм видял ма пак ще проверя

                  Коментар


                    #39
                    vesko_h78 написа:
                    skip в петрич диагностиката е е гола вода.гледат да ти дръпнат 20 кинта няма грешки всичко е ок.ма тия дни ще ида до благоевград да видя.а за теч на нафта несъм видял ма пак ще проверя
                    За Благоевград мога да те насоча към човек, който определено ще ти свърши работа. Вальо Николов се казва а телефона му е: 0888505829.
                    Fiat Marea 2.4 TD

                    Коментар


                      #40
                      благодаря ще му звънна тия дни

                      Коментар


                        #41
                        vesko_h78 написа:
                        благодаря ще му звънна тия дни
                        После да споделиш как са се развили нещата.
                        Fiat Marea 2.4 TD

                        Коментар


                          #42
                          Колега vesko_h78, обратната нафдта не е в супер ненормални граници че да не ти пали колата.Дай газ докато палиш колата и кажи дали пали по-лесно тогава.Skip_01, обратната нафта не е критерий само за клапанчето. От смяна на разпръскач, без нищо дурго, обратната нафта може да падне доста.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #43
                            vsd написа:
                            ...Skip_01, обратната нафта не е критерий само за клапанчето. От смяна на разпръскач, без нищо дурго, обратната нафта може да падне доста.
                            Да, вероятно е така ... По темата - ако исках да "отпиша" вероятността че проблема да не пали е поради това, че някоя дюза "връща" повече, бих подходил малко грубо: Откачам от дюзите маркучетата за обратна нафта, карам някой познат да върти на стартер и гледам ... Рискувам единствено малко да олея главата с няколко милилитра нафта ... Ако дюзите са ОК, май няма да олея нищо ...Малко вероятно в това да е проблема с трудното палене, но пък се проверява лесно и отнема по-малко от 5 мин. време ... Но ако има дефектна дюза не "държи" - веднага ще се види коя е ...Може и някъде да бъркам нещо де ...
                            Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                            Коментар


                              #44
                              засега от добавката ефект почти няма.почивните дни ще се занимаваМ повече и после ще пиша пак зарезултати.паленето дали е с газ или без все тая

                              Коментар


                                #45
                                имах същия проблем и нали ти казвам, беше се преебала гумичката на горивния клапан на помпата... виж дали тече нафта отдолу, ако тече треа да свалиш помпата и да смениш или гумичката или целиа клапан, който е от 200 лева нагоре, аз смених гумичката и го залепих при един пич дето лепи цветни метали, щото горивния клапан не може да се лепи с обикновен есап, и при лепенето трябва да се внимава да не стопите датчика. Успех. Имам и снимки от ремонта ако са ти нужни ме потърси на скайп: Archyless

                                Коментар

                                Working...
                                X