ок голямо излагане от моя страна.дано поне някои даде съвет по проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Трудно палене и висок разход Brava 105jtd - Проблемът решен!
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Re: трудно палене и висок разход brava 105jtd
vesko_h78 написа:здравеите,от скоро имам следния проблем сутрин пали много трудно и е много тромава и харчи 11 и нагоре грацко.провериха сфещите са ок.сложиха ми някакав клапан преди филтара да не враща нафта и никакав резултат .моля помагайте.благодаря преджарителноФиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
-
Re: трудно палене и висок разход brava 105jtd
ivannik написа:vesko_h78 написа:здравеите,от скоро имам следния проблем сутрин пали много трудно и е много тромава и харчи 11 и нагоре грацко.провериха сфещите са ок.сложиха ми някакав клапан преди филтара да не враща нафта и никакав резултат .моля помагайте.благодаря преджарително
Коментар
-
Пали трудно......колко да е трудно? Правиш едно клипче на сутрешно палене и всички разбират за какво става въпрос. Гори много, трябва и да пуши много! Как е пушека - много, малко, цвят?По колата има лампа за проблем по горивната система. Случайно да свети, кога светва, или изобщо не свети?Като опишеш проблема повече, може и да се намери решение! В момента всички четат и им идват по най - малко 10 причини сигурно според описания проблем....Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
1. Закарай колата в сервиз да ти направят диагностика. Като "прочетат" данните по време на въртенето, може да изкочи заека. Другия вариант е колега с адаптер и лаптоп да направи лог. Какво е налягането по време на въртенето?2. Казващ че гори много - а как върви? Шум от двигателя след като запали, след около минута и гогато вече мотора е загрял?3. Като си въртял няколко пъти ... преди да запали - виж дали от аспуха мирише на нафта.4. С каква нафта караш? Чисти ли са горивния филтър и "кошничката" на горивната помпа (в резервоара е, като вдигнеш стелката в багажника - в дъното, вдясно има капак и помпата е под него).5. Как провери дали свещите работят? Те може да са здрави, но да не стига ток до тях. Като дадеш на контакт и лампата за подгрева светне - релето за подгрева трябва да се включи. След десетиина секунди се изключва. Чува се отчетливо, когато става комутацията. Ще ти трябва помощник, който да дава на контакт ... Ако си закачил мултимер, след всяка комутация - напрежението на акумулатора трябва да се променя поне половин волт ... Ако напрежението не се променя - значи няма консумация, т.е. няма захранване на свещите. 6. Може да тестваш дюзите за количество на обратната нафта ... има специална тема ...7. Колко масло ти гори от смяна до смяна ... На колко км е колата - по таблото и по ECU (ако може да го прочете софтуера де) ...8. Ако си спрял под наклон и опиташ още в началото да запалиш на скорост - веднага ли запалва или ... ???9. И т.н. ...За какъв клапан говориш че са ти сложили майсторите ... :D Решавай си проблема, щото освен че скоро ще умориш акумулатора (че и стартера), ами и тоя висок разход постоянно ще те бие в джоба ... Двигателя е добър, но на дестина години ... и си иска малко грижи ... Погрижи се и за правописа си ... и шанса да плучиш помощ ще е по-голям ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Здравей колега ... ако изявяваш желание мога да ти помогна относно колата .... лично аз карам такава от 1 година и отгоре ... и знам някои тънкости на занаята .... аз съм от Сандански и нищо не ми пречи да скона до Петрич .... драсни ми едно съобщение на лични да се разберем .....AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Благодаря ви най-сърдечно за интереса, за вниманието и времето което сте отделили въпреки моят правопис .Днес ходих на диагностика.Първоначално даде 7 грешки .Казаха че сигурно са записани при разкачането на някой куплунг отпреди .изтриха грешките,покарах я малко и после пак я закачиха.Никаква грешка не показа.Казаха да проверя горивния филтар и решетката в резервоара.Утре ще ги провера и ако нее от тях незнам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар