Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Мареа TD 100 - свети лампа и харчи много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Мареа TD 100 - свети лампа и харчи много

    Здравейте , Имам Марея ТД 100 коня и си вървеше много добре докато в един момент не светна ена червена лампа която се намира до лампата за акумолатора , прилича на спринцовка която пръска и в книжката която е на италиански пише AVARIA DEL SISTEMA DI INIEZIONA , някой да е имал такъв проблем и как да го реша , изхарчи много нафта за много малко разстояние и миришеше много вътре!
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    #2
    Светещата лампа съобщава за проблем в горивната система - нужна е диагностика.А за миризмата - огледай за течове около помпата.Вероятно дефектирал клапан авансатор е причина за всички проблеми.

    Коментар


      #3
      а възможно ли е да се е повредил изведнъж и колко горе долу може да струва подмяната му?
      Fiat Marea Weekend
      HLX 1,9 TD 100
      1999

      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

      Коментар


        #4
        имах такъв проблем но на браво жтд 100 при мен се оказа че единия горивопровод от рейката за високо налягане до дюзата на 1-ви цилиндир се беше разхлабил (гайката откъм рейката) интересното беше че на мясти при запален мотор нямаше теч или какавто и да е бил проблем но над 2000 оборота проблема е очеваден пръска нафта като някой гейзер незнам на тд дали е такова устройството но ако е такова го погледни успех

        Коментар


          #5
          borisov написа:
          имах такъв проблем но на браво жтд 100 при мен се оказа че единия горивопровод от рейката за високо налягане до дюзата на 1-ви цилиндир се беше разхлабил (гайката откъм рейката) интересното беше че на мясти при запален мотор нямаше теч или какавто и да е бил проблем но над 2000 оборота проблема е очеваден пръска нафта като някой гейзер незнам на тд дали е такова устройството но ако е такова го погледни успех
          A лампата светеше ли ти на таблото?
          Fiat Marea Weekend
          HLX 1,9 TD 100
          1999

          Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

          Коментар


            #6
            tomito9902 написа:
            borisov написа:
            имах такъв проблем но на браво жтд 100 при мен се оказа че единия горивопровод от рейката за високо налягане до дюзата на 1-ви цилиндир се беше разхлабил (гайката откъм рейката) интересното беше че на мясти при запален мотор нямаше теч или какавто и да е бил проблем но над 2000 оборота проблема е очеваден пръска нафта като някой гейзер незнам на тд дали е такова устройството но ако е такова го погледни успех
            A лампата светеше ли ти на таблото?
            да колега , след това ми обясниха че падало нялягането от теча и оттам светвала лампата като индикатор за проблем

            Коментар


              #7
              borisov написа:
              tomito9902 написа:
              borisov написа:
              имах такъв проблем но на браво жтд 100 при мен се оказа че единия горивопровод от рейката за високо налягане до дюзата на 1-ви цилиндир се беше разхлабил (гайката откъм рейката) интересното беше че на мясти при запален мотор нямаше теч или какавто и да е бил проблем но над 2000 оборота проблема е очеваден пръска нафта като някой гейзер незнам на тд дали е такова устройството но ако е такова го погледни успех
              A лампата светеше ли ти на таблото?
              да колега , след това ми обясниха че падало нялягането от теча и оттам светвала лампата като индикатор за проблем
              и при теб ли от веднъж стана, защото при мен стана отведнъж , просто започна да понамирисва на нафта и после след като бях спрял и тръгнах да паля и видях че и тази лампа свети и усетих че все повече започва да мирише , и за 2-3 км изхаби 5-6 литра нафта...
              Fiat Marea Weekend
              HLX 1,9 TD 100
              1999

              Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

              Коментар


                #8
                да на магистралата на чесънойл спрях за кафе и като тръгнах за има няма 10 км стрелката видимо падаше

                Коментар


                  #9
                  още сега ще отида да сипа нафта и ще пробвам , щото тя свърши и няма палене , и дай боже да е от това защото не искам да се занимавам с глупости.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_29
                  Fiat Marea Weekend
                  HLX 1,9 TD 100
                  1999

                  Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                  Коментар


                    #10
                    На JTD и TD, дизеловото оборудване е много различно, така че подобни аналогии не са подходящи.

                    Коментар


                      #11
                      Nero_ написа:
                      На JTD и TD, дизеловото оборудване е много различно, така че подобни аналогии не са подходящи.
                      сигурно така колега аз изрично съм казал че става дума за жтд и незнам какъв е принципа на тд

                      Коментар


                        #12
                        може и да са различни , аз исках просто да проверя , сипах нафта и няколко пъти припали а сега изобщо не иска да запали , дали може да е дръпнала въздух помпата и затова да не иска да запали , иначе като пипам помпичката за ръчно подкачване си е пълна ,поне така се усеща като я стискам , обаче първите два три пъти като я стиснах като че ли беше мека и май имаше въздух,!а и друго ми направи впечатление от няколко дни , преди това не съм обърнал и внимание дали е така , значи точно зад капака пластмасовият се чува едно като жужене , което не спира , някой да има представа какво точно може да е , откачих акумолатора и не спира , значи явно не е нещо работещо с ток... Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
                        Fiat Marea Weekend
                        HLX 1,9 TD 100
                        1999

                        Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                        Коментар


                          #13
                          tomito9902 написа:
                          може и да са различни , аз исках просто да проверя , сипах нафта и няколко пъти припали а сега изобщо не иска да запали , дали може да е дръпнала въздух помпата и затова да не иска да запали , иначе като пипам помпичката за ръчно подкачване си е пълна ,поне така се усеща като я стискам , обаче първите два три пъти като я стиснах като че ли беше мека и май имаше въздух,!а и друго ми направи впечатление от няколко дни , преди това не съм обърнал и внимание дали е така , значи точно зад капака пластмасовият се чува едно като жужене , което не спира , някой да има представа какво точно може да е , откачих акумолатора и не спира , значи явно не е нещо работещо с ток... Yellow_Flash_Colorz_PDT_21
                          Обезвъздуши сустемата. Така няма да запали. Ако е свършила нафтата то има въздух и помпи с крушата докато го изгониш. Като напомпиш стискаш и отваряш пробката за обезвъздушаване. При мирис на нафта в твоя случай, провери авансатора. Не се купува нов току тъй, защото може успешно да се ремонтира.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            сигурно така е станало и затова питах как се обезвъздушава , ще пробвам мерси!А за този авансатор лошото е че и идея си нямам какво е това и къде да го видя , досега за първи път се сблъсквам с дизел и си знаех че не е добра идеята да смена газта с дизел ама на...... да се таковам в главата проста
                            Fiat Marea Weekend
                            HLX 1,9 TD 100
                            1999

                            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                            Коментар


                              #15
                              tomito9902 написа:
                              сигурно така е станало и затова питах как се обезвъздушава , ще пробвам мерси!А за този авансатор лошото е че и идея си нямам какво е това и къде да го видя , досега за първи път се сблъсквам с дизел и си знаех че не е добра идеята да смена газта с дизел ама на...... да се таковам в главата проста
                              И да се таковаш и да не в главата ....., това не би решило проблема. С риск и двата ни поста да са за модератор. Рядко пиша така, но щом си стигнал до тук, то не главата е проста. А тоя които поставят газ на бензинив мотор, скапват целия двигател. Защото така променят и маса идеи на маса конструктори и инженери. На стар бензинов мотор, може да се правят подобни реконструкции. На нов модел също, но ако е само технически и съгласно производителя изпълнение. Тоест заводско! Все пак дизела си е по-добър вариант от бензин или бензин приспособен допълнително със газ. Всеки двигател си иска своята подръжка.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X