tomito9902 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Мареа TD 100 - свети лампа и харчи много
Collapse
X
-
Fiat Marea TD100
-
Обезвъздуших я и запали , обаче проблема с лекият теч все още си го има , не е от авансатора , гледах го и при ниски и при високи обороти , не тече от него , но се вижда под помпата да има малко стечена нафта , под гайките на тръбичките , после ще направя и някоя снимка , но все още незнам къде да я закарам за да ми проверят от къде е този теч , снощи минавайки по околовръстното минах през Супер Дизел и ми казаха в понеделник ако искам да я закарам , някой ходил ли е там , с какви впечатления е останал , добре ли работят , скъпо ли взимат , вършат ли си работата като хората?Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
Махни кпака и огледай за течове по дюзи и помпа. Като ти свети лампата може да е и нещо по умната дюза/най вероятно/.Помпиш с крушата докато се "надърви" и на самата помпа има щуцер за обезвъздушаването й с ключ 8 ако не се лъжа.после въртиш с пълна газ и палиш. Оглеждаш за теча и на диагностика да ти тръкнат грешката от умната дюза. Аз залагам на маркуче за излишната нафта и на умна дюза както и хлабава връзка на тъбичките за високото налягане.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
Ами огледах ама не видях никъде да тече , може да е от някоя от тръбичките които излизат от помпата ама за съжаление не видях от никъде , изфорсирах я няколко пъти и гледах и никъде не видях да тече , но лампата продължава да светва преди да запаля и загасва преди тази за подгряването , не свети непрекъснато , и се надявам дори да е някъде по помпата да не е нещо сериозно, а на кое казваш "умната дюза"?Да нямаш предвид авансатора , защото 100% не е от него , гледах го и той е сменян преди една година и е абсолютно сух , но ми се струва че има насъбрала се нафта под помпата и на едната свещ , утре ще ги снимам и дано някой даде някакъв жокер , въпреки че така или иначе ще ходи на майстор няма какFiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
Умната дюза е на първи цилиндър и е с датчик. Ако се е прецакала е неприятно доста. Как палиш с много въртене или с малко/врътваш пали/? Ако е помпа ще въртиш по вечко на стартер. Вземи сухи салфетки и забърши помпата отвсякъде и ще разбереш нали тя ти пуска нафтата. Виж си дюзите да не са пълни с нафта, да не ее някое маркуче спукано от тях или извадено.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
tomito9902 написа:Ами огледах ама не видях никъде да тече , може да е от някоя от тръбичките които излизат от помпата ама за съжаление не видях от никъде , изфорсирах я няколко пъти и гледах и никъде не видях да тече , но лампата продължава да светва преди да запаля и загасва преди тази за подгряването , не свети непрекъснато , и се надявам дори да е някъде по помпата да не е нещо сериозно, а на кое казваш "умната дюза"?Да нямаш предвид авансатора , защото 100% не е от него , гледах го и той е сменян преди една година и е абсолютно сух , но ми се струва че има насъбрала се нафта под помпата и на едната свещ , утре ще ги снимам и дано някой даде някакъв жокер , въпреки че така или иначе ще ходи на майстор няма какFiat Marea TD100
Коментар
-
Уточнявам веднага , давам контакт и светват и лампата за подгряване и тази червената която е подобна на спринцовка , още преди да изгасне лампата за подгряване червената спринцовка е изгаснала и изобщо повече не светва , нито като запаля нито по време на движение , а колата пали от едно подгряване и абсолютно веднага след като подгрее и завъртя ключа !А е факт че от някъде изтича нафта , и е факт че не е от авансатора , а и най-лошото е че не виждам от никъде да тече като е запалена и дори и като я форсирам!Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
tomito9902 написа:А е факт че от някъде изтича нафта , и е факт че не е от авансатора , а и най-лошото е че не виждам от никъде да тече като е запалена и дори и като я форсирам!Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
tomito9902 написа:Уточнявам веднага , давам контакт и светват и лампата за подгряване и тази червената която е подобна на спринцовка , още преди да изгасне лампата за подгряване червената спринцовка е изгаснала и изобщо повече не светва , нито като запаля нито по време на движение , а колата пали от едно подгряване и абсолютно веднага след като подгрее и завъртя ключа !А е факт че от някъде изтича нафта , и е факт че не е от авансатора , а и най-лошото е че не виждам от никъде да тече като е запалена и дори и като я форсирам!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Колата е на ремонт , и преди малко ми звъннаха да ми съобщят "радостната вест колеги , теча е от помпата , тя е вече разглобена , комплект уплътнения е 58 лева , ремонтът общо ще струва 400 лева , плача и пиша ама няма как , сам няма да я ремонтирам , още повече ако я разглобя незнам дали ще мога да я събера повече и си мисля , че поне този ремонт ще ми гарантира известно време (надявам се години ) да не се занимавам повече с течове от нафта поне не и от помпата...че това е било винаги страха ми тази помпа...и той си ме настигна После като я взема ще споделя мнения как е и какво се е случило , дано да върви и да пали като преди , и засега съм много доволен от отношението на момчетата в сервиза (Супер Дизел на околовръстното) дано така да се чуствам и след като си я прибера от там!Fiat Marea Weekend
HLX 1,9 TD 100
1999
Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.
Коментар
-
tomito9902 написа:Колата е на ремонт , и преди малко ми звъннаха да ми съобщят "радостната вест колеги , теча е от помпата , тя е вече разглобена , комплект уплътнения е 58 лева , ремонтът общо ще струва 400 леваФиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Пич, ако се бе обадил на специалиста със сигърност щеше да ти излези много по ефтинко. Ако бе направил вси4ко което ти бе казано за огледа и проверката със салфетките нямаш еда се нахакаш със 400 лева. Това са много парици и то в тези дни. Тези майстори ще си нагласят седмечния оборот. По цял ден с такива се разправям.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар