Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Мареа TD 100 - свети лампа и харчи много

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    tomito9902 написа:
    сигурно така е станало и затова питах как се обезвъздушава , ще пробвам мерси!А за този авансатор лошото е че и идея си нямам какво е това и къде да го видя , досега за първи път се сблъсквам с дизел и си знаех че не е добра идеята да смена газта с дизел ама на...... да се таковам в главата проста
    И да се таковаш и да не в главата ....., това не би решило проблема. С риск и двата ни поста да са за модератор. Рядко пиша така, но щом си стигнал до тук, то не главата е проста, а на тия които поставят газ на бензинов мотор и скапват целия двигател. Защото така променят и маса идеи, на маса конструктори и инженери. На стар бензинов мотор може да се правят подобни реконструкции. На нов модел също, но ако е само технически и съгласно производителя изпълнение. Тоест заводско! Все пак дизела си е по-добър вариант от бензин или бензин приспособен допълнително с газ. Всеки двигател си иска своята подръжка.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #17
      А обезвъздушаването от къде става , след крушата маркуча влиза в един филтър е май , и там отгоре има едно болтче , от него ли става обезвъздушаването?
      Fiat Marea Weekend
      HLX 1,9 TD 100
      1999

      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

      Коментар


        #18
        tomito9902 написа:
        А обезвъздушаването от къде става , след крушата маркуча влиза в един филтър е май , и там отгоре има едно болтче , от него ли става обезвъздушаването?
        От това винтче ли се обезвъздушава?
        Прикачени файлове
        Fiat Marea Weekend
        HLX 1,9 TD 100
        1999

        Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

        Коментар


          #19
          Ако обезвъздушиш първо филтъра, ще е по-лесно. После и пробката на самата помпа.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #20
            Обезвъздуших я и запали , обаче проблема с лекият теч все още си го има , не е от авансатора , гледах го и при ниски и при високи обороти , не тече от него , но се вижда под помпата да има малко стечена нафта , под гайките на тръбичките , после ще направя и някоя снимка , но все още незнам къде да я закарам за да ми проверят от къде е този теч , снощи минавайки по околовръстното минах през Супер Дизел и ми казаха в понеделник ако искам да я закарам , някой ходил ли е там , с какви впечатления е останал , добре ли работят , скъпо ли взимат , вършат ли си работата като хората?
            Fiat Marea Weekend
            HLX 1,9 TD 100
            1999

            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

            Коментар


              #21
              Махни кпака и огледай за течове по дюзи и помпа. Като ти свети лампата може да е и нещо по умната дюза/най вероятно/.Помпиш с крушата докато се "надърви" и на самата помпа има щуцер за обезвъздушаването й с ключ 8 ако не се лъжа.после въртиш с пълна газ и палиш. Оглеждаш за теча и на диагностика да ти тръкнат грешката от умната дюза. Аз залагам на маркуче за излишната нафта и на умна дюза както и хлабава връзка на тъбичките за високото налягане.
              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
              харчи: DOSTA

              Коментар


                #22
                Ами огледах ама не видях никъде да тече , може да е от някоя от тръбичките които излизат от помпата ама за съжаление не видях от никъде , изфорсирах я няколко пъти и гледах и никъде не видях да тече , но лампата продължава да светва преди да запаля и загасва преди тази за подгряването , не свети непрекъснато , и се надявам дори да е някъде по помпата да не е нещо сериозно, а на кое казваш "умната дюза"?Да нямаш предвид авансатора , защото 100% не е от него , гледах го и той е сменян преди една година и е абсолютно сух , но ми се струва че има насъбрала се нафта под помпата и на едната свещ , утре ще ги снимам и дано някой даде някакъв жокер , въпреки че така или иначе ще ходи на майстор няма как
                Fiat Marea Weekend
                HLX 1,9 TD 100
                1999

                Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                Коментар


                  #23
                  Умната дюза е на първи цилиндър и е с датчик. Ако се е прецакала е неприятно доста. Как палиш с много въртене или с малко/врътваш пали/? Ако е помпа ще въртиш по вечко на стартер. Вземи сухи салфетки и забърши помпата отвсякъде и ще разбереш нали тя ти пуска нафтата. Виж си дюзите да не са пълни с нафта, да не ее някое маркуче спукано от тях или извадено.
                  Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                  харчи: DOSTA

                  Коментар


                    #24
                    tomito9902 написа:
                    Ами огледах ама не видях никъде да тече , може да е от някоя от тръбичките които излизат от помпата ама за съжаление не видях от никъде , изфорсирах я няколко пъти и гледах и никъде не видях да тече , но лампата продължава да светва преди да запаля и загасва преди тази за подгряването , не свети непрекъснато , и се надявам дори да е някъде по помпата да не е нещо сериозно, а на кое казваш "умната дюза"?Да нямаш предвид авансатора , защото 100% не е от него , гледах го и той е сменян преди една година и е абсолютно сух , но ми се струва че има насъбрала се нафта под помпата и на едната свещ , утре ще ги снимам и дано някой даде някакъв жокер , въпреки че така или иначе ще ходи на майстор няма как
                    Чуйте сега, че почвате да пишете само глупости. Чек лампата на таблото, няма нищо общо с течове. Няма нищо общо дори и с помпата ти. Системата, чрез компютъра, следи работата единствено на датчиците. Не и на налягане, течове и тем подобни /допуска се, че може да се отчете грешка при липса на запалване или нестабилна работа на мотора от датчика за оборотите, но на практика не е изяснено/.И нека да уточним едно. Казваш че чека светва като дадеш на контакт и като запалиш угасва. Ако е така, то всичко е наред. Ако ;ампата с изобразена дюза, не угасва веднага, то има място за притеснение. Та уточни тия неща и ще ти отговоря. Успех!
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #25
                      Уточнявам веднага , давам контакт и светват и лампата за подгряване и тази червената която е подобна на спринцовка , още преди да изгасне лампата за подгряване червената спринцовка е изгаснала и изобщо повече не светва , нито като запаля нито по време на движение , а колата пали от едно подгряване и абсолютно веднага след като подгрее и завъртя ключа !А е факт че от някъде изтича нафта , и е факт че не е от авансатора , а и най-лошото е че не виждам от никъде да тече като е запалена и дори и като я форсирам!
                      Fiat Marea Weekend
                      HLX 1,9 TD 100
                      1999

                      Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                      Коментар


                        #26
                        tomito9902 написа:
                        А е факт че от някъде изтича нафта , и е факт че не е от авансатора , а и най-лошото е че не виждам от никъде да тече като е запалена и дори и като я форсирам!
                        Не е задължително нафтата да тече като от петролен кладенец за да се види.Достатъчно е да прокапва по капка на няколко секунди.Като знам колко са претрупани двигателите,за да видиш теча е необходимо да свалиш кората над двигателя и с много силен прожектор-/ония дето ги ползват за нощен лов/, внимателно да огледаш помпата-отвсякъде!Също така с ръка опипай цялата помпа и клапана.Може да ползваш и тоалетна или кухненска хартия.Няма начин да не ти покаже.Дано да е от маркуче или хлабава връзка,защото иначе си приготви доста парички.
                        Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                        "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                        Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                        Коментар


                          #27
                          tomito9902 написа:
                          Уточнявам веднага , давам контакт и светват и лампата за подгряване и тази червената която е подобна на спринцовка , още преди да изгасне лампата за подгряване червената спринцовка е изгаснала и изобщо повече не светва , нито като запаля нито по време на движение , а колата пали от едно подгряване и абсолютно веднага след като подгрее и завъртя ключа !А е факт че от някъде изтича нафта , и е факт че не е от авансатора , а и най-лошото е че не виждам от никъде да тече като е запалена и дори и като я форсирам!
                          Така вече е по ясно. За чек лампата, засега забрави. За нея ще спомена само, че може би не прави добър контакт някъде. За теча който е важен, ти казаха. Загряваш мотора правиш една сапунка с повечко веро и вряла вода и заливаш помалко върху изцапаната ти и смърдяща на нафта помпа. После пак с гореща вода изплакваш. Щом е загрял мотора, ще изсъхне за минути. После подсуши и с малко хартия, запали и покарай 200-300 м в зависимост от силата на теча, но не повече че да улеее и да не разбереш нищо. Даже само на място изфорсирвай на няколко пъти и със суха и чиста ръка, опипвай под връзките. Там където има изводи за маркучета, около подвижните съединения, около болтовете. Въобще където има сглобка. Така ще разбереш точно откъде тече. Дори и леко да си изцапаш пръстите, подсуши запали и изфорсирвай и опипай пак. Където няма теч, пръста ти ще е напълно сух.Но и знай, че ако помпата тече не от авансатор или друг клапан, то е безсмислено да я проверяваш вече и направо я сваляй за ремонт.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #28
                            Колата е на ремонт , и преди малко ми звъннаха да ми съобщят "радостната вест колеги , теча е от помпата , тя е вече разглобена , комплект уплътнения е 58 лева , ремонтът общо ще струва 400 лева , плача и пиша ама няма как , сам няма да я ремонтирам , още повече ако я разглобя незнам дали ще мога да я събера повече и си мисля , че поне този ремонт ще ми гарантира известно време (надявам се години ) да не се занимавам повече с течове от нафта поне не и от помпата...че това е било винаги страха ми тази помпа...и той си ме настигна После като я взема ще споделя мнения как е и какво се е случило , дано да върви и да пали като преди , и засега съм много доволен от отношението на момчетата в сервиза (Супер Дизел на околовръстното) дано така да се чуствам и след като си я прибера от там!
                            Fiat Marea Weekend
                            HLX 1,9 TD 100
                            1999

                            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                            Коментар


                              #29
                              tomito9902 написа:
                              Колата е на ремонт , и преди малко ми звъннаха да ми съобщят "радостната вест колеги , теча е от помпата , тя е вече разглобена , комплект уплътнения е 58 лева , ремонтът общо ще струва 400 лева
                              Дааа,58 лева материали и 340 лева труд!Преди половин година бях на твоето положение.За същата работа във Варна ми взеха 190 лева!Явно твоите майстори са високо образовани и още по-високо квалифицирани/в скубането на клиенти/,в сравнение с моите.
                              Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                              "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                              Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                              Коментар


                                #30
                                Пич, ако се бе обадил на специалиста със сигърност щеше да ти излези много по ефтинко. Ако бе направил вси4ко което ти бе казано за огледа и проверката със салфетките нямаш еда се нахакаш със 400 лева. Това са много парици и то в тези дни. Тези майстори ще си нагласят седмечния оборот. По цял ден с такива се разправям.
                                Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                                харчи: DOSTA

                                Коментар

                                Working...
                                X