Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

компресия...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    компресия...

    колко трябва да е налягането в цилиндрите.мерих моето показа 32 атмосфери.това нормално лие.става дума за fiat bravo 1.9td
    Bravo 1.9 TD/100

    #2
    32 .Леле.Че аз по книгите не съм виждал да е повече от 25 на дизел.Ебати колата.А как я мериш по-точно?Доколкото знам трябва да са свалени дюзите на другите цилиндри като мериш.
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    Коментар


      #3
      На мен ми се струва прекалено много, най-вероятно не са ти я измерили правилно...
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        sachma написа:
        На мен ми се струва прекалено много, най-вероятно не са ти я измерили правилно...
        тези които я мериха само това правят неможе да не са я измерили правилно.
        Bravo 1.9 TD/100

        Коментар


          #5
          Е то уреда показва и те само трябва да гледат деленията.А какъв е тоя компресомер до 32атм. нямам идея.Най-големия май е до 25 .Ако искаш предлагам ти да идеш някъде другаде или пак там да я премерят.Или уреда вече не е в ред или метода на мерене - загледай се като я мерят да са развили подгревните свещи или дюзите (незнам за дизела кое точно се отвива от двете) и после да я мерят.
          Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

          Коментар


            #6
            Освен това двигателя трябва да е студен.
            Fiat Ritmo 105TC
            1600cc 105к.с.

            Коментар


              #7
              johnfound написа:
              Освен това двигателя трябва да е студен.
              да точно това ме накараха да направя да оставя колата отвечерта!
              Bravo 1.9 TD/100

              Коментар


                #8
                dvrender написа:
                johnfound написа:
                Освен това двигателя трябва да е студен.
                да точно това ме накараха да направя да оставя колата отвечерта!
                Колега,няма нищо грешно в измерените стойности.Тази тема е много разисквана и бях качил една диаграмка за двата типа двигатели,но никой не и обърна внимание.Допуска се грешката да се приравнява степен на сгъстяване и налягане. Ето къде да я видите тази диаграма:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=5785&start=15
                Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                Коментар


                  #9
                  alex12 мислиш ли че проверката която са ми направили е реална и може да показва такива стойности
                  Bravo 1.9 TD/100

                  Коментар


                    #10
                    От сервизна информация за 1,9 ТДИ на Фолксваген, налягане в края на сгъстяването- 31 бар, при степен на сгъстяване 19,5:1. При теб(20,7:1) какъв е проблема да е 32 бар...

                    Коментар


                      #11
                      dvrender написа:
                      alex12 мислиш ли че проверката която са ми направили е реална и може да показва такива стоиности
                      В диаграмата ,която съм посочил,фигурира близка стойност в точката"С"-края на процеса сгъстяване! 35атмосфери
                      Прикачени файлове
                      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                      Коментар


                        #12
                        По принцип в сервизните книги ясно е написано колко е степента на сгъстяване и колко е налягането - За бензиновото ми Типо степента на сгъстяване е 9.5:1 , а налягането - 12 атмосфери.След замерването резултатът беше 11.5 компресия.Самата компресия представлява налягането в самия цилиндър.Ама аз изобщо не се съобразих че степнта на сгъстяване (23-25:1 за дизел) не е налягането в цилиндъра,което реално измерваме.....извинявам се!Така вече се връзва резултаът да е съвсем реален!
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар

                        Working...
                        X