Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикация на подгревните свещи.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За сега от два дена си работи,но до кога ще видя.Студено е и не ми се бута.
    Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

    Коментар


      #17
      iakvvu написа:
      Няма как да има проблем с паленето в студовете.... Така следящата схема на изхода на релето(АЦП изграден с делители и няколко транзистора) ...
      1. На платката има само един транзистор и той управлява включването на релето ... Означен е катп Т1 / в ъгъла, горе вдясно ...
      iakvvu написа:
      ....Най лесно проблема може да се хване с мултицета измервайки напрежението на входа на релето(червен кабел захванат с гайка за кутийката) и напрежението върху всяка една свещ.Ако всичко е наред не трябва да има никаква разлика в стойностите, ...
      Разлика при изправни свeщи винаги ще има. Тока за всяка свещ минава през отделен шунт. Понеже тока през всяка свещ е над 10А, в шунта се получава пад на напрежение (няколко стотин mV). Затова, дори при идеално реле, разлика ще има и тя ще е равна точно на тоя пад. Ако няма пад дори в един от шунтовете - значи през тази свещ не минава ток ... и така контролера "разбира" че има проблем с подгрева ...П-образните метални шини са шунтовете. В релето са 5 шунта, защото конструкцията е предидена за 1.9JTD (4 цилиндров) и за 2.4JTD (5 цилиндров) двигател.
      Прикачени файлове
      Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

      Коментар


        #18
        Колеги, вчера се появи следния проблем по темата.При запален двигател (1.9 JTD, 80 коня) пресветна няколко пъти индикацията за подгрева.Вярно, че преди това 2-3 пъти жената се пъна докато запали (не върти достатъчно ключа, и някакви други чудеса прави та подгрева работи 3 пъти реално), но това и друг път го е правела и индикацията на подгрева не е премигала при работещ двигател. (Направо недоумявам на какви чудеса са способни жените като седнат да карат )Та въпроса ми е това премигване при работещ двигател какво ще рече, изгоряла свещ (свещите са Искра и са на 1200км само градско на къси разстояния каране)? При следващото палене, нямаше премигване след като запали двигателя.

        Коментар


          #19
          kimirai написа:
          За сега от два дена си работи,но до кога ще видя.Студено е и не ми се бута.
          Пак почна да прави проблеми-светва си когато поискал.Забелязах и нещо друго-след като запали и я оставя да поработи,започва да пуши син пушек,не е пара-днес беше топло в 15ч.При форсирване изпушва синьои изчиства за момент,но като загрее няма този проблем-изпушва съвсем леко черно.Може ли това да е от въпросното реле.Не се бях заглеждал когато работеше индикацията на таблото дали го имаше въпросното пушене.
          Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

          Коментар


            #20
            При мен има същият проблем. За цяла зима лампата за подгрева да е сетнала най много 2-3 пъти.При мен се оказа проблем в таблото отзад на платката е понагоряло и от вероятно ми създава и проблем с лампата на еърбега
            Marea Weekend HLX Jtd 110

            oO(_)____////____(_)Oo

            Коментар


              #21
              TIP написа:
              При мен има същият проблем. За цяла зима лампата за подгрева да е сетнала най много 2-3 пъти.При мен се оказа проблем в таблото отзад на платката е понагоряло и от вероятно ми създава и проблем с лампата на еърбега
              Сега разбрах-след няколко удара по таблото лампата взе да свети,като не светне удара оправя нещата.Явно ще се отваря таблото.
              Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

              Коментар


                #22
                Да попитам и аз. При мен лампата за подгрев свети и като изгасне паля. След това обаче се включва и мига известно време, като при по-топло време изгасва по-бързо отколкото при по-студено време. Бях чувал, че дори и при запален двигател имаме подгрев още известно време, така ли е? Възможно ли е да нямам подгряване при запален двигател/ако го има де/? Свещите са на една година от TN магазина, италиянски. Колата пали.
                Fiat Bravo 1.9 TD100 04.1997

                Коментар


                  #23
                  Имаш изгоряла свещ!
                  Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                  Коментар


                    #24
                    kimirai написа:
                    Имаш изгоряла свещ!
                    Не е задължително!При мене на два пъти ми продължи да примигва след запалване,но не беше от изгорели свещи.Оказа се едно реле от 30 ампера и бушон 7,5 А,които са зад жабката-виждат се като се свали.Изваждам ги,почиствам и нещата се оправят.Те са свързани по някакъв начин с индикацията на таблото.
                    Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                    "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                    Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                    Коментар


                      #25
                      kimirai написа:
                      TIP написа:
                      При мен има същият проблем. За цяла зима лампата за подгрева да е сетнала най много 2-3 пъти.При мен се оказа проблем в таблото отзад на платката е понагоряло и от вероятно ми създава и проблем с лампата на еърбега
                      Сега разбрах-след няколко удара по таблото лампата взе да свети,като не светне удара оправя нещата.Явно ще се отваря таблото.
                      Днес реших проблема-отворих таблото и какво да видя,диода се клати в спойката.след презапояване всичко е ток :D
                      Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                      Коментар


                        #26
                        Днес реших проблема-отворих таблото и какво да видя,диода се клати в спойката.след презапояване всичко е ток :D[/quote]Трудно ли се отваря таблото?

                        Коментар


                          #27
                          Много простоhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=35411
                          Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo

                          Коментар


                            #28
                            ivannik написа:
                            kimirai написа:
                            Имаш изгоряла свещ!
                            Не е задължително!При мене на два пъти ми продължи да примигва след запалване,но не беше от изгорели свещи.Оказа се едно реле от 30 ампера и бушон 7,5 А,които са зад жабката-виждат се като се свали.Изваждам ги,почиствам и нещата се оправят.Те са свързани по някакъв начин с индикацията на таблото.
                            Колега ivannik, ако правилно разбрах за да се добера до това реле и бушон, трябва да сваля жабката, така ли? А как става това?
                            Fiat Bravo 1.9 TD100 04.1997

                            Коментар


                              #29
                              ivantt написа:
                              ivannik написа:
                              kimirai написа:
                              Имаш изгоряла свещ!
                              Не е задължително!При мене на два пъти ми продължи да примигва след запалване,но не беше от изгорели свещи.Оказа се едно реле от 30 ампера и бушон 7,5 А,които са зад жабката-виждат се като се свали.Изваждам ги,почиствам и нещата се оправят.Те са свързани по някакъв начин с индикацията на таблото.
                              Колега ivannik, ако правилно разбрах за да се добера до това реле и бушон, трябва да сваля жабката, така ли? А как става това?
                              При мене става въпрос за марея уикенд.На горната стена на жабката има капак,който се сваля,но много трудно от там се виждат бушоните и релето.Затова аз свалих жабката-държи се със 8 ако не се лъжа болтчета.Цялата жабка се издърпва назад към седалката и тогава най - добре се виждат бушоните и релето.
                              Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                              "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                              Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                              Коментар

                              Working...
                              X