Колеги,по някой път като дам на контакт не ми светва въпросната индикация.Идеи къде да търся проблема.Закономерност няма-един път свети 6-7 може и да не светне.Проблем с старта никакъв.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Индикация на подгревните свещи.
Collapse
X
-
Ако говорите за релето до мотора -работи си.И при замерване на акумулатора си личи,че свещите работят.Но къде да търся лошата връзка.Голямата букса зад акумулатора за какво е?Точно под дебитомера.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Лампата се пали от ЕКУ-то. Връзката минава през 2 куплунга - единия е на таблото, другия е зад акумулатора, на няма педя разстояние под дебитомера - за да стигнеш до него май трябва да свалиш дебитомер заедно с маркуча до възд.филтър, както и акумулатора ... Кабелите са защипани с пластмасови щипки към една вертикална планка, дето е до стената на акумулатора, която гледа към шофьора ... внимавай да не ги строшиш,че в тоя студ пласмасата е бая чуплива ... ПП/ За да разединиш мъжката и женската част на куплунга - заключващия мехажизъм е една рейка, която се избутва настрании се двете части се разединяват почти без усилие ... Карам по спомени от миналото лято, когато ревизирах всичкото конектор по колата ...Възможно е тоя номер да ти го прави и самата лампа и/или проблема да е вътре в таблото.Щом нямаш проблем с паленето, защо не оставиш това забавление за малко по топло време ...Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Само така изглежда.Сменяй го.Казвам ти го от опит за да не си губиш повече времето като мен.Контактите на релето което е интегрирано в модула са нагорели и пробити.Получава се резистивен слой,който е фатален за захранването на свещите при тяхната голяма консумация.Сменяй модула с друг.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
iakvvu написа:Само така изглежда.Сменяй го.Казвам ти го от опит за да не си губиш повече времето като мен.Контактите на релето което е интегрирано в модула са нагорели и пробити.Получава се резистивен слой,който е фатален за захранването на свещите при тяхната голяма консумация.Сменяй модула с друг.Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
iakvvu написа:... Контактите на релето което е интегрирано в модула са нагорели и пробити.Получава се резистивен слой,който е фатален за захранването на свещите при тяхната голяма консумация.Сменяй модула с друг.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
kimirai написа:1. Днес разкачах буксата и пръсках с контактен спрей но не.2. Другата букса коя е-една от двете които се закачат на таблото ли.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Няма как да има проблем с паленето в студовете.1.Колата до -15 пали без подгрев.2.Към свещите вместо 10,5-12 волта отиват 8-9,а в някой случаи и по-малко,т.е. работят но не със достатъчна мощност заради пада на напрежение в пъпката на релето.Така следящата схема на изхода на релето(АЦП изграден с делители и няколко транзистора) не получава напреженията които очаква и така по веригата светва лампата.Най лесно проблема може да се хване с мултицета измервайки напрежението на входа на релето(червен кабел захванат с гайка за кутийката) и напрежението върху всяка една свещ.Ако всичко е наред не трябва да има никаква разлика в стойностите,защото при комутирано реле кабела от входа има галванична връзка със всяка свещ.Дефекта се проявява непостоянно защото това е дефект зависещ от акумулатора,кога за последно е палена колата,влажноста на въздуха и др.Трябваха ми няколко дни за да открия проблема,заради непостоянният му характер.Дори отварях релето(при първият случай) за да почиствам доста износените пъпките(височината им беше едва 1/3 от това което трябва да е).А относно това колко добре е замислено релето и дали нагаря или не-вярвам на очите си и на фактите с които съм се борил.Успех на колегата с проблема!!!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар