Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

имали колеги с Фиат Дукато 2.5тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    отговор

    Дай повече инфо аз до сега не съм чувал на някой да му загрява ,моя август месец по биклимето с 1,5 тона стерлката му не мърда от 75градуса

    Коментар


      #17
      Радиатора е с двуредови хоризонтални тръби.Слаба,заводска спойка на шева м/у 2-та реда и познай... Малки загуби на вода или по-точно незначителни,преди отварянето на големия кръг и ’катастрофални’ след сработването на термостата...за секунди се изпразва системата,а сигнал за прегряване няма,защото няма ВОДА.Не е присъщо само за Фиат,патили са и с Мерцедес.Номера е да знаеш реалната температура на метала,а не на Охлаждащата течност :D

      Коментар


        #18
        въпросче

        Здрвейте, имам едно въпросче моето дукато когато работи намирисва доста през ауспуха на неизгоряла нафта и и люти яко на очите та един познат ми каза че траябвало да се мръдне помпата на някаде(в предварение или закъснение) ако е така някой знае ли как точно става мърдането преди карах рено и там много пъти съм си мърдал центровката но там беше супер лесно защото там се местеше от самата шайба на помпата без да мърдаш самата помпа но тука едва ли е така за това ако някой го е правил нека ми помогне и да сподели естественно ако е подробно ще е супер.

        Коментар


          #19
          здравейте колеги!да се присъединя и аз,имам дукато 2.5 дизел 90г бордови!имам го отскоро,и когато го вземах имаше проблеми със четвърта скорост.запечатката на 4 и на блоковата ос бяха изронени,превъртаха.за части беше немислимо,само блоковата ос ми искаха 150 марки а за запечатката ми казах около 200 и така се стигна до нова кутия,втора употреба разбира се!!!!останаха ми и запчатките от старата ако некой търси ще ги дам евтино!но друга тема е това!буса за годините си върви мн добре,окачването е добро,малко освежяване му трябва че сега и заради ръжда не те пускат да минеш преглед и моя е с една свещ,ако е изправна паленето при минусуви температури е сигурно!!!и моята лапма не мига,доста продължително свети при първото палене а когато е загрял з аняма и секунда угасва!!!поздрави на всички!

          Коментар


            #20
            Здравейте, вчера гледах един бус Фиат Дукато 2.5тд 96 година. Мотора и купето са в много добро състояние, обаче предните амортисьори са за смяна и най чудното е че при 90 градусов ляв завой след изправянето на волана буса почва да "дърпа" на ляво, а след десен завои започва да "дърпа" в дясно. На какво може да се дължи това?

            Коментар


              #21
              на луфт в рейката може би?

              Коментар


                #22
                в къщи имаме въпросния бус които е произведен през далечната 1990г мотора е 2.5Д атмосферен ами с две думи уникална машина няма комп. всичко е механика имаме го от 2002г и е изминал около 130х.км по нашите пътища до сега са сменени 2 амортисьора отзад ттампон на ск. кутия два накрайнника на кормилните щанги всичко останало е консумативи
                STILO JTD

                Коментар


                  #23
                  Добра вечер на всички, имам няколко въпроса и за да не отварям нова тема ще ги задам тук:1. Fiat Ducato 2,5 TDI cat 97 г. има ли изход за кабел за данни /повреди/ и има ли смисъл от купуване на съответния кабел и софтуер? ( Защо питам ли? Дали наличието на PC и кабел биха ми помогнали за диагностициране на поведа в отдалечен от сервизи район или извън страната)
                  тадд написа:
                  Радиатора е с двуредови хоризонтални тръби.Слаба,заводска спойка на шева м/у 2-та реда и познай... Малки загуби на вода или по-точно незначителни,преди отварянето на големия кръг и ’катастрофални’ след сработването на термостата...за секунди се изпразва системата,а сигнал за прегряване няма,защото няма ВОДА.Не е присъщо само за Фиат,патили са и с Мерцедес.Номера е да знаеш реалната температура на метала,а не на Охлаждащата течност :D
                  2. С какъв термометър може това да се измерва и как на практика това да стане?3. Капризен ли е на качествена нафта този двигател? Как бихте постъпили ако се налага да заредите нафта от съмнително място? Предварително благодаря! :D

                  Коментар

                  Working...
                  X