Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво тд100 теч на нафта колеги помагаите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво тд100 теч на нафта колеги помагаите

    на моето браво по двигателя се стича нафта но немога да жидя от каде знам само че е вав задната част на мптора под помпата но немисля че е помпата за6тото колата си пали нормално и се форсира а като форсирам теча намалява дори спира.нянои може ли да ми каже каде може да е теча?

    #2
    Теча е от ГНП-то приятелю!!!!Това че ти не го виждаш нищо не значи.Ако тече много може да си повредиш и генератора!!!Успех!!!

    Коментар


      #3
      specialista написа:
      Теча е от ГНП-то приятелю!!!!Това че ти не го виждаш нищо не значи.Ако тече много може да си повредиш и генератора!!!Успех!!!
      ако е от ГНП-то би трябвало да прекасва дори и да не запали а тя си работи нормално?

      Коментар


        #4
        Приятел ,на мен не ми необходимо да ми обясняваш кое какво ще прави.Ти попита,аз ти отговорих.След като поставяш думите ми на съмнение,направи консултация с други колеги от форума.Аз няма да се намесвам,само ще следя от страни развитието.Успех!!!

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Теча е от ГНП-то приятелю!!!! Това че ти не го виждаш нищо не значи.Ако тече много може да си повредиш и генератора!!! Успех!!!
          pavel_ написа:
          ако е от ГНП-то би трябвало да прекасва дори и да не запали а тя си работи нормално?
          Помпата на моята марея в началото капеше,после започна да църцори и накрая протече като лейка.Това обаче не и пречеше да пали нормално,да не прекъсва и да върви отлично!Отдолу се намира имобилайзера и при мене може би от теча на нафтата един път ми горя бушона на фиат кода.След ремонта всичко е нормално.
          Фиат марея уикенд 1.9ТД100

          "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

          Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

          Коментар


            #6
            specialista написа:
            Теча е от ГНП-то приятелю!!!!Това че ти не го виждаш нищо не значи.Ако тече много може да си повредиш и генератора!!!Успех!!![/quotе]ако е от ГНП-то би трябвало да прекасва дори и да не запали а тя си работи нормално?
            Колегата specialista е прав, на моето Фиорино така течеше, а колата си вървеше на пушка, само дето малко по трудно палеше като е топла, иначе на четвърт ....

            Коментар


              #7
              Помпата е браткол Аз го ядох същото преди два дни. Лекарството струва между 350-400 лева. Колкото по бързо ги прежалиш по малко нафта ще изхабиш. Ако това те успокоява ще ти кажа,че понякога тече и без двигателя да работи, зависи от положението при което е спрян.УСПЕХ.

              Коментар


                #8
                Колега аз имах същия проблем,и моя мотор е такъв.Оказа се един клапан на помпата ,които протича.Трябва просто да го смениш,а и не е никака евтин.Аз дадох 210 лв,ама няма друг начин ,успех !
                FIAT TIPO 1,6

                Коментар


                  #9
                  TORINO_MOTOR написа:
                  Колега аз имах същия проблем,и моя мотор е такъв.Оказа се един клапан на помпата ,които протича.Трябва просто да го смениш,а и не е никака евтин.Аз дадох 210 лв,ама няма друг начин ,успех !
                  Говориш за авансатора. Така е. Помпата трябва са се измив на място, после да се запусне двигателя и да се проследи теча. Ако тече от авансатора само, има и друг начин, без замяната му с нов. Но това по-късно, след като установиш откъде тече.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #10
                    колега и моета помпа капе6е преди 2 дни но вече спрq ходих на маистор .бе6е ми се скапала семерината на нафтовата помпа таиа семерина се намира на самата ос на помпата сменq се с нова струва 33лв и всичко се оправq

                    Коментар


                      #11
                      bliznaka6179 написа:
                      колега и моета помпа капе6е преди 2 дни но вече спрq ходих на маистор .бе6е ми се скапала семерината на нафтовата помпа таиа семерина се намира на самата ос на помпата сменq се с нова струва 33лв и всичко се оправq
                      Ако помпата ти е протекла от семеринг, то скоро ще протече и от друго място. В случая е по изгодно да се купи целия комплект семеринги и О-пръстени, за да не се плаща два пъти ремонта.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        iuly_vn написа:
                        TORINO_MOTOR написа:
                        Колега аз имах същия проблем,и моя мотор е такъв.Оказа се един клапан на помпата ,които протича.Трябва просто да го смениш,а и не е никака евтин.Аз дадох 210 лв,ама няма друг начин ,успех !
                        Говориш за авансатора. Така е. Помпата трябва са се измив на място, после да се запусне двигателя и да се проследи теча. Ако тече от авансатора само, има и друг начин, без замяната му с нов. Но това по-късно, след като установиш откъде тече.
                        баце интересното е че немога да го намеря от каде тече а и като поработи малко колата теча спира

                        Коментар


                          #13
                          мнение

                          батка,нашия стар приятел,авансатора,виж дали не капе покрай кабела,който излиза от него,подкачи нафта с помпичката,ако е така,колеги от форума го правят за петдесетина лева
                          Fiat Bravo TD100

                          Коментар


                            #14
                            pavel_ написа:
                            iuly_vn написа:
                            TORINO_MOTOR написа:
                            Колега аз имах същия проблем,и моя мотор е такъв.Оказа се един клапан на помпата ,които протича.Трябва просто да го смениш,а и не е никака евтин.Аз дадох 210 лв,ама няма друг начин ,успех !
                            Говориш за авансатора. Така е. Помпата трябва са се измив на място, после да се запусне двигателя и да се проследи теча. Ако тече от авансатора само, има и друг начин, без замяната му с нов. Но това по-късно, след като установиш откъде тече.
                            баце интересното е че немога да го намеря от каде тече а и като поработи малко колата теча спира
                            оказа се че тече от клапана за високите обороти

                            Коментар


                              #15
                              Тоя клапан пък кой е !!!!Много странни имена им слагате!

                              Коментар

                              Working...
                              X