Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пропадащ съединител на Стило 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пропадащ съединител на Стило 1.9JTD

    От днес имаме нова болежка. Съединителя пропада на моменти и трябва да се помпи ръчно, че да тръгне. Помпата ли е заминала или какво?

    #2
    Виж намаляла ли ти е спирачната течност.Помпата сигурно сдава багажа.п.с. да не се бърка с лагер помпата
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Ей това животно ли?МОДЕРИРАНО Линк към комерсиален сайт.Модераторски екип на fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Ми една от двете.АМа виж де има пробка за обезвъздушаване (е*ати трудната дума) и виж пробката да не е развъртяна.Но първото, което трябва да видиш е нивото на спир. течност.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          ОФ утре ще го гледам, деа само тоалетни А какви са симптомите на заминал съединител, и как мога да разбера коя помпа е за смяна?

          Коментар


            #6
            Те това ми беше първото Стило и при него по трудно се натискаше педала . Сегашното ми Стило се натиска педала все едно стъпвам на памук. Та дали на сегашния ми съединител има нещо или предишния не е бил добре ,но и с двете коли нито ми е букувал нито пък съм имал проблеми. В събота минах още 350км с него та вече за три месеца имам изминати 600км Среден разход даде 4.8 по компа.Сложих му и корите отдоло , смених и предните чистачки и сега е пуканка . :D
            Фиат Панда 1.2 2006година
            Синджира си идва ,а козата я няма...

            Коментар


              #7
              Ако е долната(лагер помпата) ще губиш течност.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                И ако е долната - ще почне да плъзга съединителя - при рязко подаване на газ, оборотите скачат, а колата седи на едно място.Коцев, Коцев, аз като ти разправях, че ще ти намеря една торба кусури на колата, ти не та не, а после аз съм случил на кофти бройка, аз съм такъв, аз съм онакъв.Просто искам ВСИЧКО да ми е перфектно и ЗАСЕГА се справям повече от добре.Та ако почне и да плъзга - бегом в сервиза с пачка в ръка :D
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  По принцип май е намаляла малко течността.

                  Коментар


                    #10
                    Виж за теч вътре в купето и отгоре на ск. кутия, ако няма - iakvvu ти е писал де е проблема.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Коцев, Коцев, аз като ти разправях, че ще ти намеря една торба кусури на колата
                      Е па за това си взех бележка и новото Стило го подпънах отвсякъде . Сложих му нови чистачки , сложих му кори отдоло , ходих до София и обратно Само да гъкне отнякъде нещо и веднага ще го сменя .Поръчах си и две предни маркучета че майстора препоръча да ги сменя .Сега събирам валута и задните тампони . Бе полека лека ще мина и по твоя път. Не мисля да му правя ключалката на задната врата , защото така е защитена от отваряне . :D Та понеже темата беше за съединителя ,то незнам какво е вашето мнение дали трябва да е с по голямо усилие натискането на педала или почти без усилие да е . Защото на сегашното ми Стило почти не усещам съпротива при натискането на педала, а съединителя си отделя нормално и също при натоварване няма приплъзване. Ама то ще е най добре на някоя среща да направя сравнение и с други такива коли . :D
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #12
                        коцев написа:
                        .....Та понеже темата беше за съединителя ,то незнам какво е вашето мнение дали трябва да е с по голямо усилие натискането на педала или почти без усилие да е . Защото на сегашното ми Стило почти не усещам съпротива при натискането на педала, а съединителя си отделя нормално и също при натоварване няма приплъзване. Ама то ще е най добре на някоя среща да направя сравнение и с други такива коли . :D
                        Колега смяташ ли, че като е твърд съединителя непременно има проблем? Питам сериозно, защото моя е твърд и тежък, все едно ритам умрял циганин? Но си работи добре, без придърпвания, отделя сравнително високо,от друга страна ми е трудно да включвам ако не съм го натиснал докрай ..?! Ако е студена - доста по-трудно а ако е добре затоплена - влизат кат у тях си .. това индикация ли е за маслото в ск. кутия? (да се сменя, де) ?
                        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                        Коментар


                          #13
                          @stooes - много скоро ще питаш какъв съединител На л.с. ще ти дам насоки
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            emzo написа:
                            @stooes - много скоро ще питаш какъв съединител На л.с. ще ти дам насоки
                            от този отговор се страхувах ........ е, ами то няма как ...
                            Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                            Коментар


                              #15
                              А аз ще мина метър тогава щом моя е мек като памук при натискане . :D
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар

                              Working...
                              X