Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea TD 100 - горивна помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    В допълнение само ще кажа и че ми смениха свещите и всичко е ток сега

    Коментар


      #47
      здрвейте колеги!! ще използвам темата на колегата за да не пускаме нова- излишно .КОлата е 1.9 ТД Мареа 1998г. 100 коня, ГНП Лукас. Проблема е че протече нафта от някав клапан намиращ се под помпата, който включва гарнитурка с платно вътре. Понеже от сервиза ми казват, че това платно е мн скъпо искам да питам има ли някои колега, който може да каже откъде и на каква цена мога да си го взема??? За сега помпата не е свалена още но вероятността платното да е скъсано е голяма Ще съм късметлия ако се размина само с карнитурката. Забравих да кажа, че колата в това състояние (течащо-доста) няма никакви проблеми относно палене, гасене и ускорение само за сведение минаването на стенд е 45-50 лв. а качаването и свалянето в сервиза ми искат 90 лв. !Благодаря предварително на отзовалите сеПП: някои ако знае добър сервиз за ГНП в Плевен или Враца също ще ми е от полза.
      fiat marea weekend td 100

      Коментар


        #48
        На мен ми взеха 110 лв. за демонтаж,монтаж и смяна на някакви семеринги и гарнитури.При мен протече най много откъм шайбата1.9тд - 100кс. 99г.

        Коментар


          #49
          Благодаря Анатоли!!! Кво ти кажа ако е 110 лв ще се радвам мн ама уви ще ми резнат главата сигурно Мисля помпата да си я свалям аз, как мислите? Не съм свалял ГНП-то до сега и не знам какъв процес е това... някой ако свалял моля да пише
          fiat marea weekend td 100

          Коментар


            #50
            малко инфо: оставих колата за ремонт в едни сервиз кв. Продимчец- гр. Ловеч.. след 1-2 дни ще споделя резултата
            fiat marea weekend td 100

            Коментар


              #51
              продължение...

              днес взех колата! Всички гарнитурки, пръстенчета - сменени (върнаха ми старите-не, че знам колко трябва да са).Отивам там, паля колата- работи перфектно, паля гася няколко пъти- всичко нормално. Оставих колата да поработи малко, подавах малко газ на едно място - всичко нормално. Тръгвам си аз по живо по здраво, колата си върви както преди вс.ок докато неми се наложи да спра за малко, след което забелязах огромен бял дим като спра на едно място или просто пусна педала на газта, викам си нещо стана стана ми криво и реших да се прибирам квото и да става! навръщане до нас навъртях още около 60 км., като след това правих пак опити да пускам газта, спирам и т.н та вече колата не пушеше никак бяло - нищо все едно нее пушила... преди малко пак я покарах уж вс е наред, утре сутрин пак ще я пробвам. Та се чудя какъв да е бил този бял дим, който не беше никак малко..дали е въздух в системата, т.е помпата нее била обезвъздушена както трябва, защото сега няма никав проблем???
              fiat marea weekend td 100

              Коментар


                #52
                Колега, били споделил колко ти излезе обслужването на помпата, че и моята прокапа.
                ex. Tipo 1.6 i.e DOHC
                ex. Marea Weekend HLX TD100

                ex. Nissan Primastar 1,9 dci
                Mercedes Vito W447
                Skoda Rapid 1.2 110ps

                Коментар


                  #53
                  за да допълня темата: първата помпа я смених с втора ръка (350 лв), която потече след 1 месец. Отидох, но този път в Ауто Италия и те ме препратиха на Горубляне в Дизел Помп Сервиз. Момчетата бяха много точни и за 250 лв ми смениха гарнитурата, о-пръстени и семеринги, тази цена не включваше свалянето, понеже помпата я бяха свалили в Ауто Италия и оттам я бях занесал при тях. Та, ако някой се интересува, телефонът е 0878 46 96 15, Иво Петров. Намират се на Околовръстен път и Самоковско шосе, като се тръгне посока магистрала Тракия по околовръстното се намира точно след ВАНТОТРЕЙД (200 метра от самото кръстовище). Оттогава минаха вече почти 3000 км за момента върви нормално. Ако нещо не беше направено както трябва щеше да си проличи досега

                  Коментар


                    #54
                    sfawbg написа:
                    за да допълня темата: първата помпа я смених с втора ръка (350 лв), която потече след 1 месец. Отидох, но този път в Ауто Италия и те ме препратиха на Горубляне в Дизел Помп Сервиз. Момчетата бяха много точни и за 250 лв ми смениха гарнитурата, о-пръстени и семеринги, тази цена не включваше свалянето, понеже помпата я бяха свалили в Ауто Италия и оттам я бях занесал при тях. Та, ако някой се интересува, телефонът е 0878 46 96 15, Иво Петров. Намират се на Околовръстен път и Самоковско шосе, като се тръгне посока магистрала Тракия по околовръстното се намира точно след ВАНТОТРЕЙД (200 метра от самото кръстовище). Оттогава минаха вече почти 3000 км за момента върви нормално. Ако нещо не беше направено както трябва щеше да си проличи досега
                    Ето за това говоря колеги!!!!!!!Само за сумата която си дал за "новата" помпа щеше да имаш ремонтирана помпа със гаранция от мен!!!Е и аз не включвам някой процедури в това,но като гледам как плащате двойно че и се хвалите колко сте доволни!!! Искам да питам на тази ремонтираната помпа сменени ли са лагерите,доставната помпа ,и мембраните на турбо коректора? Обзалагам се че не са!Да не говорим че в няколко теми съм описал какви са стъпките на пострадалия клиент.Както и да е всеки сам си решава кое,как да прави.Поздрави!

                    Коментар


                      #55
                      Ето за това говоря колеги!!!!!!! Само за сумата която си дал за "новата" помпа щеше да имаш ремонтирана помпа със гаранция от мен!!! Е и аз не включвам някой процедури в това,но като гледам как плащате двойно че и се хвалите колко сте доволни!!! Искам да питам на тази ремонтираната помпа сменени ли са лагерите,доставната помпа ,и мембраните на турбо коректора? Обзалагам се че не са!Да не говорим че в няколко теми съм описал какви са стъпките на пострадалия клиент.Както и да е всеки сам си решава кое,как да прави. Поздрави!
                      Не се хваля. Просто описах случая. Онези неща, за които споменаваш не са сменяни, просто защото бяха (и продължават да са) здрави. Както и да е. Успех в начинанията.

                      Коментар


                        #56
                        sfawbg написа:
                        Ето за това говоря колеги!!!!!!! Само за сумата която си дал за "новата" помпа щеше да имаш ремонтирана помпа със гаранция от мен!!! Е и аз не включвам някой процедури в това,но като гледам как плащате двойно че и се хвалите колко сте доволни!!! Искам да питам на тази ремонтираната помпа сменени ли са лагерите,доставната помпа ,и мембраните на турбо коректора? Обзалагам се че не са!Да не говорим че в няколко теми съм описал какви са стъпките на пострадалия клиент.Както и да е всеки сам си решава кое,как да прави. Поздрави!
                        Не се хваля. Просто описах случая. Онези неща, за които споменаваш не са сменяни, просто защото бяха (и продължават да са) здрави. Както и да е. Успех в начинанията.
                        И аз защо ли питам ?Да ли да се намирам на приказки или щото ми е ясно когато се отвори една помпа кое е задължително да се смени?Или някой пък е измислил как да определя живота на лагерите и на доставната помпа?Важното е приятелю че прекарания си ти!На мен изобщо не ми пука колко си дал,лошото е че питате тук,обяснява ви се и после си правите каквото си знаете и накрая за капак казваш колко си доволен че ти е излязло двойно!!! Коментара е излишен! Мисля осъзнаваш че не влагам нищо лично в думите си и без това не се познаваме а и нямам право да те съдя.Поздрави и безаварийни!

                        Коментар


                          #57
                          Виж, не знам какъв е проблемът, но не ми е приятен тонът, с който обясняваш всичките тези неща. Да, хората те препоръчват, очевидно си разбираш от работата, но начинът по който се обясняваш в последните няколко поста лъха една гордост, която честно казано не ми понася особено.Желая ти успех в начинанията, но от мен да знаеш, не бих те препоръчал, само заради тези последни няколко поста.

                          Коментар


                            #58
                            Айде не се плюйте! и двамата подхождате малко остро, но все пак на този форум идеята е да си помагаме със съвети, а не да се дъвчем за глупости. В случая по темата подкрепям specialista почти напълно. Имайки предвид факта, че резервните части (поне в БГ) в 90% от случаите са долнопробни ментета, мисля че ако някой детайл е в добро състояние, по-добре да не се сменя, защото новия ще изкара по-малко от колкото ще издържи оригиналния след ремонта. Да, мембраната на турбо-коректора се сменя с уплтненията, и помпата задължително минава на стенд и центровка в сервиз. Да, помпа втора ръка, свалена от бракувана кола е голяма набутвация, ако ремонта на Вашата помпа ще е под 1000 лв. И най важното - съберете мнения за сервиза който сте избрали и се уверете, че разполага необходимата апаратура ! И аз се сблъсках с теч от помпата на ТД100, но след ремонт в специализиран сервиз, всичко е наред. Ако някой се интересува кой е сервиза, да пише на ЛС, ще го упътя. Сервиза е Русе.Успех !
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #59
                              ама то е така бе колега specialista, това не си ли го разбрал, че нас колкото повече ни правят на маймуни по сервизите и колкото повече ни бъркат в джоба , толкова ни е по-готино Хубава работа ама......българска работа

                              Коментар


                                #60
                                Dimo_J написа:
                                ама то е така бе колега specialista, това не си ли го разбрал, че нас колкото повече ни правят на маймуни по сервизите и колкото повече ни бъркат в джоба , толкова ни е по-готино Хубава работа ама......българска работа
                                Това като заяждане ли да го приемам? За какво се включваш само, за да наливаш масло в огъня, не ми е много ясно?Нямам намерение повече да коментирам по тази тема повече, защото само ще се хабя за глупости. До предишния пост се държах спокойно. С последният пост обаче на Специалиста, честно казано чашата преля. Вече и пет пари не давам за него и "студиото" му, в което оправя помпите, успех му желая в жимота, но да не ме занимава вече, ако обича.Лек ден и на вас, а да знаете, ако желаете да ме нахулите, моля ползвайте личната, щото не мисля да следя темата вече.Благодаря,

                                Коментар

                                Working...
                                X