Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea TD 100 - горивна помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    specialista написа:
    sfawbg написа:
    specialista написа:
    По добре и направи диагностика!
    За да направя диагностика, не трябва ли да я сваля, за да се качи на стенд?
    Не бе човек,на управлението на мотора,нали ти свети лампа на таблото,значи има записана грешка,трябва да се види на диагностика каква е гершката и да коментираме тогава.
    Аааа, добре, но диагностиката ще засече ли нещо, когато лампата не свети? Щото последните два дни не е светела. Сори за малоумните въпроси

    Коментар


      #32
      Ако има записана,а то ще има ще засече.Запиши ги грешките ,после ги изтрийте и покарай колата.После пак я закачи да видиш има ли отново нещо.

      Коментар


        #33
        Добре, мерси, ще направя според както ми каза.

        Коментар


          #34
          здравейте, колеги,Малко ъпдейт Днес си направих диагностика в Ауто Италия - изчистиха всички грешки, като казаха, че най-много идвали от дебитомера (което е странно, преди около година един майстор уж ми каза, че се бил развалил и е за смяна и като разбрах, че играе основно роля за ЕГР-а и почти нищо друго направо го бях изключил - ЕГР-а си ми беше изолиран така или иначе), изчистили дебитомера и покрай него някакви работи, изключиха направо тотално имобилайзера (не свети вече на таблото), смениха и една от свещите, която беше изгоряла. Сега нищо не свети. Ще движа още известно време така и ще видим как ще се държи помпата.

          Коментар


            #35
            Несхванах как като ти е изключен дебитомера ти е дал грешка, после като са ти го включили и е почистен о той заработил. Баси логиката от тяхна страна. В мойто село заваряват бръснарски ножчета и ремонтирак изгорели крушки. Направо ни хвърлят в тъча. Сега са гладни и даваи ада ни бръснат като костенурки.
            Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
            харчи: DOSTA

            Коментар


              #36
              Греда. Тази вечер на връщане от работа, паля колата и за първите 2-3-5 секунди всичко ток, обаче изведнъж светва отново добре познатата лампа на горивната помпа (инжекциона) и двигателя почна нещо да се пъне. След 2-3 минути двигателят спря да се пъне (сякаш трябва да загрее рано сутрин през зимата), но лампата продължи да свети през цялото време. Имайки предвид, че днес през деня и вчера лампата не светеше, а като я карах на диагностика не споменаха да са засякли грешка на инжекциона, както и че на колата може би й трябваше малко, за да загрее пред мен е следната дилема:Вариант А: има нужда от още една диагностика, докато свети лампата за инжекциона, за да се изчисти грешкатаВариант Б: просто трябва да се закара помпата и да се качи на стенд, за да се провери преди да е станало късноТъпа работа.

              Коментар


                #37
                Авансатор е за мен.
                Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                харчи: DOSTA

                Коментар


                  #38
                  sfawbg написа:
                  Греда. Тази вечер на връщане от работа, паля колата и за първите 2-3-5 секунди всичко ток, обаче изведнъж светва отново добре познатата лампа на горивната помпа (инжекциона) и двигателя почна нещо да се пъне. След 2-3 минути двигателят спря да се пъне (сякаш трябва да загрее рано сутрин през зимата), но лампата продължи да свети през цялото време. Имайки предвид, че днес през деня и вчера лампата не светеше, а като я карах на диагностика не споменаха да са засякли грешка на инжекциона, както и че на колата може би й трябваше малко, за да загрее пред мен е следната дилема:Вариант А: има нужда от още една диагностика, докато свети лампата за инжекциона, за да се изчисти грешкатаВариант Б: просто трябва да се закара помпата и да се качи на стенд, за да се провери преди да е станало късноТъпа работа.
                  Нито вариант 1, нито пък 2. Смени си майстора диагностик! Щом лампата с инжекцион на нея, е светнала веднъж, то се е записала и грешка. Няма как да не се запише. Това че на диагностиката са те излъгали, си е друг въпрос. Помпата няма какво да я вадиш, в твоя случай. Тя не се контролира с датчик от компютъра. Само авансатора и. Но нека се изясни какво ще покаже диагностиката и после може да се вземе решение. За светването на червената лампа, причините са следните. Ел повреда в авансатора, в датчика за първа дюза, в датчик обороти на кол. вал. В теоя случай, щом като светне лампата и се отразява и на работата на двигателя, то НЕ може да е от датчик на температура, потенциометър или дебитомер. Но може и да е комплексен проблема. Така че иди на диагностика и не да изтрият тъпата грешка, ами първо да я прочетат и преведат грамотно! После да сменят скапания датчик, да направят живи тестове и да вземат решения. Чак накрая може да се изтрие информацията в компютъра, на която някои и викат грешка.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #39
                    добре, ще пробвам този път във VENTURA GARAGE, дано станат нещата...

                    Коментар


                      #40
                      Здравейте.Имам 1 вапрос относно моята Мареа ТД 100.Имах 1 изгоряла свещ от доста време и се реших да отида да ги сменят,но маистора ми каза че нямало смисал да ги сменям всичките,а само тази която била изгоряла (мисля че е защото са много гадни за смяна и не му се занимаваше).Смени ми я той и след 5 дена идеално палене ми започнаха проблемите.Отидох аз на 1 кафе с колата и да сам седял най-много 1 час и после като дадох на контакт не ми сжетеше релето за подгряване на свещите и кода на ключа.Започнах да вартя но не искаше да запали,даже и пушак не искара отзад.Намерих 1 жичкаджия да погледне какво става и тои ми каза,че 1-та свещ дава на касо.Закарах я на друг маистор да ми я смени свеща и се оказа че са 2 изгорелите.Смени ми само 1-та защото другата 1-вата и била най-гадна.Сега не иска да пали.Пали много,много трудно,даже си купих Старт Газ и пак пали много трудно,а преди когато палех с 1 изгоряла беше 100 пати по-лесно(нетрябваше да ходя парвия пат да ми сменят свеща маи).Сащо и да питам - от какво може да е това,че изобщо не варви като за 100 коня.Много е бавна,много е мудна.....Има някакъв проблем тази кола.Ако някой знае от какво може да е ще сам му благодарен или да каже някой свестен майстор в София.Благодаря много !!!!!

                      Коментар


                        #41
                        Нещата са комплексни при теб.Ако се постараеш да почетеш из форума има стотици страници информация и ако имаш техническа грамотност ще можеш и сам много да направиш.Успех!!!

                        Коментар


                          #42
                          Видях темата за свештите и мисля,че мога да се справя сам с нужните инструменти,но имаш ли някаква идея от какво може да не варви.Може ли да са дюзите или ГНП или просто Мареите ТД 100 не варвят. Благодаря

                          Коментар


                            #43
                            nass написа:
                            Видях темата за свештите и мисля,че мога да се справя сам с нужните инструменти,но имаш ли някаква идея от какво може да не варви.Може ли да са дюзите или ГНП или просто Мареите ТД 100 не варвят. Благодаря
                            Вървят. Провери зацепванрто на ремъка. Центровка на помпата. Диагностика. Тоя дизел, ако всичко му е наред и без подгрев пали.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #44
                              Благодаря.Мисля да я закарам на диагностика,за да я погледнат и кажат какво й има на количката.Само остава най-трудното--->да намеря някой добар майстор и да е в София,който зане какво прави и го прави с акала си .

                              Коментар


                                #45
                                Онзи ден дадох колата на диагностика пак в Ауто Италия. След диагностика установиха, че пак дава грешки в датчика за темепратура (бях забравил, че го бяха чистили предния път заедно с дебитомера). Направиха и пътен тест и казаха, че термостатът и датчика за температурата на водата са за смяна. Казаха обаче, за да проверят нататък дали няма нещо друго трябва да се мине през смяната на тези две нещица. Нещата за момента изглеждат читави като обслужване, така че ако искаш може там да се пробваш. Положителното на този сервиз е, че имат история на това какво е правено по колата ти, което според мен е доста полезно (аз лично досега не бях попадал на такъв сервиз).Иначе колеги какво мислите - възможно ли е да мига лампата за инжекциона поради подаването на грешни данни за температурата на водата към компютъра?

                                Коментар

                                Working...
                                X