Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea TD 100 - горивна помпа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Marea TD 100 - горивна помпа

    Здравейте,Имам проблем с горивната помпа на ТД 100 - почна да тече от нея нафта като от чешма. След преглед се оказа, че ще струва около 400 лева ремонтът й (трябва да се сменят семеринг, мембрана, което води и до смяна на лагери според официалния представител на Лукас). Та, реших първо да се разровя малко и видях в ибей следното: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1970-...-/130472300632 Някой от вас купувал ли си е части от ибей или подобни досега? Изпратих вече запитване, но все пак ще питам и вас - ако става дума за някакъв китайски заместител според вас ще има ли проблем слагането й върху съществуващата вече електронна част?Благодаря за мненията и съветите предварително,

    #2
    Това е бензинова помпа. Не става за ТД100.
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      в списък по-долу има всички видове Фиат Мареа - бензинови и дизелови - снимката не мисля, че отговаря за всичките.

      Коментар


        #4
        Приятелю,съжалявам за проблема ти и затова ще се опитам да те предпазя да не правиш глупости.Сега ще ровиш из нета месец време а колата ще стои.После ще купиш някоя помпа втора употреба ще платиш за смяната на помпите и самата помпа колкото един ремонт на твоята.После след два месеца или по скоро ще ти текне новата (стара )помпа и тогава ще се хапеш от яд.После ми се сърдят на мен че два пъти са платили за едно и също нещо.Имам един Ситроен в момента с тази болка.Знам че е скъпо,ама аз не ги измислям цените.Обади се на Делфи и ги питай кое колко струва.Успех!!!

        Коментар


          #5
          здравей,Мерси за отговора. В момента проучвам варианти. Бих предпочел рискът да е малък, засега съм във фаза проучване. Просто, не ми се дават 400 лева за ремонт, от който може накрая нищо да не излезне. Има ли някъде инфо как стои въпросът с нови помпи?

          Коментар


            #6
            Аз ти описах стъпка по стъпка какво ще направиш и сега си на първа стъпка.От ремонта на помпата на мен ми е известно какво ще стане,а нова помпа струва повече от колата ти,приготви си около 4000лв.

            Коментар


              #7
              След повторното ходене до хората, които поправят Лукас се е оказало, че и клапанът е за смяна - още 200 лв отгоре (+400 за другите неща като лагери, семеринзи и т.н.), което определи ходенето до моргата в Драгичево за помпа втора ръка. Хората ме увериха, че последните им помпи са били много добри. Ще видим. Днес си взех колата, наложи се само да деактивират имобилайзера, компютъра не искаше да го приеме нито на новата (стара) помпа, нито като го преместиха от старата на новата. Надявам се нещата да са си ок, но само времето ще покаже. Ще постна пак мнение след известно време, за да споделя дали има проблем.Благодаря за мненията и насоките.

              Коментар


                #8
                Колегата specialista ти разясни за какво става дума.При мен се получи същото преди около година и предпочетох варианта ГНП втора употреба което е минало през него и е що годе обслужено.Разминах се с около 180 лв. в предвид на това ,че новото/старо/ГНП си го поставих сам и с помоща на Визата и адаптора към него си направих настройките сам.Сега разполагам с оборотно ГНП което чака сгоден момент да отиде на ремонт и след това да си го поставя сам.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Ще поживеем, ще видим. В крайна сметка целта ми е да издържи колета поне още 2-3 години и това е. Все пак колко и да ми харесва, колата е стара.

                  Коментар


                    #10
                    Колеги имах същия проблем, течеше ми помпата и отидох в сервиза на бош във Варна не намерих друго място кадето да ги правят помпите. След като ми я оплатниха качих се в колата но нямаше никаква мощност после трябвало някаква пластинка да сменят, смениха я до тука 300лв. но никаква разлика увеличаваха изкуствено горивото но никаква разлика. След като продължих да ходя всеки ден решиха да ми сменят помпата с друга за тяхна сметка сложиха ми я и пак не върви колата, а като им я оставих отначало си вървеше много добре. В момента върви доста странно, за да се движа на равно с останалите в движението ако хода на педала на газта е 10см трябва да я натискам така че да остава 1см до края доло горе. Преди ремонта ако я натисна повече от колкото трябваше и колата заглъхваше и като върна след това тръгва, в момента няма нищо такова, единствено в последния сантиметар най-доло на педала на газта започва да се наема малко плюс това вчера и днес е малко по студено във Варна около 0 градуса и пали много трудно колата а миналата година си палеше на -15 на четвърт оборот както се казва.Моля дайте някоя идея от какво може да е или адрес на някой сервиз във Варна или в София където биха могли да ми помогнат, благодаря ви предварително

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      малксо има разлика в това коети си гедал в ИБЕИ това епомпа в резервоараа на теб ти трябва подобна при двигателя
                      Прикачени файлове
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        atanasm написа:
                        Колеги имах същия проблем, течеше ми помпата и отидох в сервиза на бош във Варна не намерих друго място кадето да ги правят помпите. След като ми я оплатниха качих се в колата но нямаше никаква мощност после трябвало някаква пластинка да сменят, смениха я до тука 300лв. но никаква разлика увеличаваха изкуствено горивото но никаква разлика. След като продължих да ходя всеки ден решиха да ми сменят помпата с друга за тяхна сметка сложиха ми я и пак не върви колата, а като им я оставих отначало си вървеше много добре. В момента върви доста странно, за да се движа на равно с останалите в движението ако хода на педала на газта е 10см трябва да я натискам така че да остава 1см до края доло горе. Преди ремонта ако я натисна повече от колкото трябваше и колата заглъхваше и като върна след това тръгва, в момента няма нищо такова, единствено в последния сантиметар най-доло на педала на газта започва да се наема малко плюс това вчера и днес е малко по студено във Варна около 0 градуса и пали много трудно колата а миналата година си палеше на -15 на четвърт оборот както се казва.Моля дайте някоя идея от какво може да е или адрес на някой сервиз във Варна или в София където биха могли да ми помогнат, благодаря ви предварително
                        Не приемам сериозно твърдението че някой си ремонтира ГНП-та ,а няма стенд за да провери какви ги е сътворил!!!Може ли няколко пъти да се прави рекламация и да не се открие проблема???Колега ако проявяваш интерес,заповядай ще разбера какво и е ,а дали ще я направя зависи от тебе.Говоря от чисто финансова страна.Поздрави!!!

                        Коментар


                          #13
                          здравейте,След монтирането на помпата започна да възниква следният проблем - трудно гасне. Врътвам ключа, изваждам го, но колата продължава да работи - това може ли да е пак от помпата?Мерси за отговорите,

                          Коментар


                            #14
                            Това е от клапана за спиране на горивото. Сменя се без да сваляш помпата. Но може и да се ремонтира самият клапан, че нов е бая скъпичък.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #15
                              iuly_vn написа:
                              Това е от клапана за спиране на горивото. Сменя се без да сваляш помпата. Но може и да се ремонтира самият клапан, че нов е бая скъпичък.
                              Юли този път ще кажа различни думи от твоите и те са свързани със смяната на клапана пуск/стоп.Ако всичко е в оригиналния си вид клапана не може да се смени на място.Знаеш че са сложени секретни болтове и на място няма как да се развият.Те трудно се развиват и при свалена помпа а на място е абсурд.Помпата се сваля бързо и лесно според мен(правил съм го безброй пъти).Клапана струва около 50/55 лв. Това е оригиналния с двата кабела.Аз често слагам обикновен с един кабел (цена на половина 25лв)и изтръгвам имобилайзера да го няма(аман от защити)!

                              Коментар

                              Working...
                              X