Здравейте,Имам проблем с горивната помпа на ТД 100 - почна да тече от нея нафта като от чешма. След преглед се оказа, че ще струва около 400 лева ремонтът й (трябва да се сменят семеринг, мембрана, което води и до смяна на лагери според официалния представител на Лукас). Та, реших първо да се разровя малко и видях в ибей следното: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1970-...-/130472300632 Някой от вас купувал ли си е части от ибей или подобни досега? Изпратих вече запитване, но все пак ще питам и вас - ако става дума за някакъв китайски заместител според вас ще има ли проблем слагането й върху съществуващата вече електронна част?Благодаря за мненията и съветите предварително,
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea TD 100 - горивна помпа
Collapse
X
-
Приятелю,съжалявам за проблема ти и затова ще се опитам да те предпазя да не правиш глупости.Сега ще ровиш из нета месец време а колата ще стои.После ще купиш някоя помпа втора употреба ще платиш за смяната на помпите и самата помпа колкото един ремонт на твоята.После след два месеца или по скоро ще ти текне новата (стара )помпа и тогава ще се хапеш от яд.После ми се сърдят на мен че два пъти са платили за едно и също нещо.Имам един Ситроен в момента с тази болка.Знам че е скъпо,ама аз не ги измислям цените.Обади се на Делфи и ги питай кое колко струва.Успех!!!
Коментар
-
След повторното ходене до хората, които поправят Лукас се е оказало, че и клапанът е за смяна - още 200 лв отгоре (+400 за другите неща като лагери, семеринзи и т.н.), което определи ходенето до моргата в Драгичево за помпа втора ръка. Хората ме увериха, че последните им помпи са били много добри. Ще видим. Днес си взех колата, наложи се само да деактивират имобилайзера, компютъра не искаше да го приеме нито на новата (стара) помпа, нито като го преместиха от старата на новата. Надявам се нещата да са си ок, но само времето ще покаже. Ще постна пак мнение след известно време, за да споделя дали има проблем.Благодаря за мненията и насоките.
Коментар
-
Колегата specialista ти разясни за какво става дума.При мен се получи същото преди около година и предпочетох варианта ГНП втора употреба което е минало през него и е що годе обслужено.Разминах се с около 180 лв. в предвид на това ,че новото/старо/ГНП си го поставих сам и с помоща на Визата и адаптора към него си направих настройките сам.Сега разполагам с оборотно ГНП което чака сгоден момент да отиде на ремонт и след това да си го поставя сам.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Колеги имах същия проблем, течеше ми помпата и отидох в сервиза на бош във Варна не намерих друго място кадето да ги правят помпите. След като ми я оплатниха качих се в колата но нямаше никаква мощност после трябвало някаква пластинка да сменят, смениха я до тука 300лв. но никаква разлика увеличаваха изкуствено горивото но никаква разлика. След като продължих да ходя всеки ден решиха да ми сменят помпата с друга за тяхна сметка сложиха ми я и пак не върви колата, а като им я оставих отначало си вървеше много добре. В момента върви доста странно, за да се движа на равно с останалите в движението ако хода на педала на газта е 10см трябва да я натискам така че да остава 1см до края доло горе. Преди ремонта ако я натисна повече от колкото трябваше и колата заглъхваше и като върна след това тръгва, в момента няма нищо такова, единствено в последния сантиметар най-доло на педала на газта започва да се наема малко плюс това вчера и днес е малко по студено във Варна около 0 градуса и пали много трудно колата а миналата година си палеше на -15 на четвърт оборот както се казва.Моля дайте някоя идея от какво може да е или адрес на някой сервиз във Варна или в София където биха могли да ми помогнат, благодаря ви предварително
Коментар
-
atanasm написа:Колеги имах същия проблем, течеше ми помпата и отидох в сервиза на бош във Варна не намерих друго място кадето да ги правят помпите. След като ми я оплатниха качих се в колата но нямаше никаква мощност после трябвало някаква пластинка да сменят, смениха я до тука 300лв. но никаква разлика увеличаваха изкуствено горивото но никаква разлика. След като продължих да ходя всеки ден решиха да ми сменят помпата с друга за тяхна сметка сложиха ми я и пак не върви колата, а като им я оставих отначало си вървеше много добре. В момента върви доста странно, за да се движа на равно с останалите в движението ако хода на педала на газта е 10см трябва да я натискам така че да остава 1см до края доло горе. Преди ремонта ако я натисна повече от колкото трябваше и колата заглъхваше и като върна след това тръгва, в момента няма нищо такова, единствено в последния сантиметар най-доло на педала на газта започва да се наема малко плюс това вчера и днес е малко по студено във Варна около 0 градуса и пали много трудно колата а миналата година си палеше на -15 на четвърт оборот както се казва.Моля дайте някоя идея от какво може да е или адрес на някой сервиз във Варна или в София където биха могли да ми помогнат, благодаря ви предварително
Коментар
-
iuly_vn написа:Това е от клапана за спиране на горивото. Сменя се без да сваляш помпата. Но може и да се ремонтира самият клапан, че нов е бая скъпичък.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар