specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea TD 100 - горивна помпа
Collapse
X
-
здравейте, колеги,Малко ъпдейт Днес си направих диагностика в Ауто Италия - изчистиха всички грешки, като казаха, че най-много идвали от дебитомера (което е странно, преди около година един майстор уж ми каза, че се бил развалил и е за смяна и като разбрах, че играе основно роля за ЕГР-а и почти нищо друго направо го бях изключил - ЕГР-а си ми беше изолиран така или иначе), изчистили дебитомера и покрай него някакви работи, изключиха направо тотално имобилайзера (не свети вече на таблото), смениха и една от свещите, която беше изгоряла. Сега нищо не свети. Ще движа още известно време така и ще видим как ще се държи помпата.
Коментар
-
Несхванах как като ти е изключен дебитомера ти е дал грешка, после като са ти го включили и е почистен о той заработил. Баси логиката от тяхна страна. В мойто село заваряват бръснарски ножчета и ремонтирак изгорели крушки. Направо ни хвърлят в тъча. Сега са гладни и даваи ада ни бръснат като костенурки.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
Греда. Тази вечер на връщане от работа, паля колата и за първите 2-3-5 секунди всичко ток, обаче изведнъж светва отново добре познатата лампа на горивната помпа (инжекциона) и двигателя почна нещо да се пъне. След 2-3 минути двигателят спря да се пъне (сякаш трябва да загрее рано сутрин през зимата), но лампата продължи да свети през цялото време. Имайки предвид, че днес през деня и вчера лампата не светеше, а като я карах на диагностика не споменаха да са засякли грешка на инжекциона, както и че на колата може би й трябваше малко, за да загрее пред мен е следната дилема:Вариант А: има нужда от още една диагностика, докато свети лампата за инжекциона, за да се изчисти грешкатаВариант Б: просто трябва да се закара помпата и да се качи на стенд, за да се провери преди да е станало късноТъпа работа.
Коментар
-
sfawbg написа:Греда. Тази вечер на връщане от работа, паля колата и за първите 2-3-5 секунди всичко ток, обаче изведнъж светва отново добре познатата лампа на горивната помпа (инжекциона) и двигателя почна нещо да се пъне. След 2-3 минути двигателят спря да се пъне (сякаш трябва да загрее рано сутрин през зимата), но лампата продължи да свети през цялото време. Имайки предвид, че днес през деня и вчера лампата не светеше, а като я карах на диагностика не споменаха да са засякли грешка на инжекциона, както и че на колата може би й трябваше малко, за да загрее пред мен е следната дилема:Вариант А: има нужда от още една диагностика, докато свети лампата за инжекциона, за да се изчисти грешкатаВариант Б: просто трябва да се закара помпата и да се качи на стенд, за да се провери преди да е станало късноТъпа работа.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Здравейте.Имам 1 вапрос относно моята Мареа ТД 100.Имах 1 изгоряла свещ от доста време и се реших да отида да ги сменят,но маистора ми каза че нямало смисал да ги сменям всичките,а само тази която била изгоряла (мисля че е защото са много гадни за смяна и не му се занимаваше).Смени ми я той и след 5 дена идеално палене ми започнаха проблемите.Отидох аз на 1 кафе с колата и да сам седял най-много 1 час и после като дадох на контакт не ми сжетеше релето за подгряване на свещите и кода на ключа.Започнах да вартя но не искаше да запали,даже и пушак не искара отзад.Намерих 1 жичкаджия да погледне какво става и тои ми каза,че 1-та свещ дава на касо.Закарах я на друг маистор да ми я смени свеща и се оказа че са 2 изгорелите.Смени ми само 1-та защото другата 1-вата и била най-гадна.Сега не иска да пали.Пали много,много трудно,даже си купих Старт Газ и пак пали много трудно,а преди когато палех с 1 изгоряла беше 100 пати по-лесно(нетрябваше да ходя парвия пат да ми сменят свеща маи).Сащо и да питам - от какво може да е това,че изобщо не варви като за 100 коня.Много е бавна,много е мудна.....Има някакъв проблем тази кола.Ако някой знае от какво може да е ще сам му благодарен или да каже някой свестен майстор в София.Благодаря много !!!!!
Коментар
-
nass написа:Видях темата за свештите и мисля,че мога да се справя сам с нужните инструменти,но имаш ли някаква идея от какво може да не варви.Може ли да са дюзите или ГНП или просто Мареите ТД 100 не варвят. БлагодаряFiat Marea TD100
Коментар
-
Онзи ден дадох колата на диагностика пак в Ауто Италия. След диагностика установиха, че пак дава грешки в датчика за темепратура (бях забравил, че го бяха чистили предния път заедно с дебитомера). Направиха и пътен тест и казаха, че термостатът и датчика за температурата на водата са за смяна. Казаха обаче, за да проверят нататък дали няма нещо друго трябва да се мине през смяната на тези две нещица. Нещата за момента изглеждат читави като обслужване, така че ако искаш може там да се пробваш. Положителното на този сервиз е, че имат история на това какво е правено по колата ти, което според мен е доста полезно (аз лично досега не бях попадал на такъв сервиз).Иначе колеги какво мислите - възможно ли е да мига лампата за инжекциона поради подаването на грешни данни за температурата на водата към компютъра?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар