Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Протекла помпа FT09-тд 100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Протекла помпа FT09-тд 100

    Здравейте колеги,протече ми ГНП FТ09.Днес смъкнах помпата и смених двата О-ринга.На двете големи шестограмни шайби-тапи ключ 32 и 36 зад който имаше О-пръстени с дебелина 2,5.Шайбите се развиха на ръка смених с нови О-пръстени силиконови кафеви.Помпата е доста сложна,но по-голямо внимание се получава.Слагаш зацепваш агренаж и караш и просто не трябва да се страхуваш!А за по-финни работи по помпата с уважение за майсторите на помпи
    Човекът е човек когато е на път.

    #2
    Е колега,как си го обяснил?Сваляш,лепиш и качваш.Ако беш направил някоя друга снимка на това което си правил и как си зацепил помпата темата щеше да е доста полезна.В момента е напълно безполезна(поне за мен)
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #3
      MartoModev написа:
      Е колега,как си го обяснил?Сваляш,лепиш и качваш.Ако беш направил някоя друга снимка на това което си правил и как си зацепил помпата темата щеше да е доста полезна.В момента е напълно безполезна(поне за мен)
      Белези има навсякъде и с малко повече инструменти и познания няма нищо сложно.Аз също го правих сам без помощ от втори човек.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Мисля че темата, с подобен начален пост, си е направо за коша. Нищо от изброеното не е направено както трябва.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #5
          Ок.Има белези.Каква е идеята на тема освен,че колегата ни споделя,че си е поправил сам помпата?
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #6
            Нямах в предвид това. Тия два протекли пръстена, са предпоставка за смяна на всичките в помпата. На целия ремонтен кит. Вътре в помпата има обеми, разделени със същите пръстени, на които също им е дошъл реда за смяна. Или поне скоро ще дойде и помпата пак трябва да се сваля. Е, ако си я свалил сам, пестиш средствата за труд.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Здравейте отново мойте думи бяха изтълкувани като самохвалство това,че съм го направил не значи,че никой не може да го направи.Не съм пуснал снимки,защото ме подпираше времето.Много добре знам,че двата пръстена ще повлекат всички други след себе си.Просто аз експериментирам и ми е хоби.Постоянно чета във форума и черпя информация,която ми е много полезна.Следващия път за всичко обещавам снимки и с каквото мога да бъда полезен ще обеснявам.Не съм с нищо повече от уважаемите колеги. Yellow_Flash_Colorz_PDT_18
              Човекът е човек когато е на път.

              Коментар


                #8
                lionov_1965 написа:
                Здравейте отново мойте думи бяха изтълкувани като самохвалство това,че съм го направил не значи,че никой не може да го направи.Не съм пуснал снимки,защото ме подпираше времето.Много добре знам,че двата пръстена ще повлекат всички други след себе си.Просто аз експериментирам и ми е хоби.Постоянно чета във форума и черпя информация,която ми е много полезна.Следващия път за всичко обещавам снимки и с каквото мога да бъда полезен ще обеснявам.Не съм с нищо повече от уважаемите колеги. Yellow_Flash_Colorz_PDT_18
                Не са самохвалство думите ти. Похвално е че се занимваш с това и че си спрял теча. Просто давам съвет, че вътрешните пръстени са много по-важни. Ще се обоснова защо. Да приемем че разхода на гориво, спрямо мощноста, с амортизирана помапа е X/100. След като в помпата са въстаноевни заводските и параметри /след подмяна на уплътнители се настройват и следят няколко параметъра/, то разхода ще се оптимизира спрямо тия на производителя. Това не само спестява повторно сваляне, но и избива многократно средствата по ремонта. Това само имах в предвид. Една помпа протекла ли е от едно място, ще текне и от друго и то съвдем скоро. Да не говорим за вътрешните обеми и налягания, кото се уплътняват и разделят, пак с О-пръстени.Иначе интусиазма и желанието ти е похвално. Когато човек иска да се научи да прави помпи, от тук се започва. Аз не мога да правя основен ремонт на помпи. Въпреки че знам и имам опит с ремонта на двигатели. Но основен ремонт на помпи с всичките и настройки, още не съм правил. Трябва си оборудване.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  lionov_1965 написа:
                  Здравейте отново мойте думи бяха изтълкувани като самохвалство това,че съм го направил не значи,че никой не може да го направи.Не съм пуснал снимки,защото ме подпираше времето.Много добре знам,че двата пръстена ще повлекат всички други след себе си.Просто аз експериментирам и ми е хоби.Постоянно чета във форума и черпя информация,която ми е много полезна.Следващия път за всичко обещавам снимки и с каквото мога да бъда полезен ще обеснявам.Не съм с нищо повече от уважаемите колеги. Yellow_Flash_Colorz_PDT_18
                  Не са самохвалство думите ти. Похвално е че се занимваш с това и че си спрял теча. Просто давам съвет, че вътрешните пръстени са много по-важни. Ще се обоснова защо. Да приемем че разхода на гориво, спрямо мощноста, с амортизирана помапа е X/100. След като в помпата са въстаноевни заводските и параметри /след подмяна на уплътнители се настройват и следят няколко параметъра/, то разхода ще се оптимизира спрямо тия на производителя. Това не само спестява повторно сваляне, но и избива многократно средствата по ремонта. Това само имах в предвид. Една помпа протекла ли е от едно място, ще текне и от друго и то съвдем скоро. Да не говорим за вътрешните обеми и налягания, кото се уплътняват и разделят, пак с О-пръстени.Иначе интусиазма и желанието ти е похвално. Когато човек иска да се научи да прави помпи, от тук се започва. Аз не мога да правя основен ремонт на помпи. Въпреки че знам и имам опит с ремонта на двигатели. Но основен ремонт на помпи с всичките и настройки, още не съм правил. Трябва си оборудване.
                  Благодаря ти много.Помпата е единственото нещо,което оставям за стент.Просто няма как.Пращал съм помпи и знам как,а иначе всичко друго е в нашите ръце.Всичко е обмяна на опит.
                  Човекът е човек когато е на път.

                  Коментар

                  Working...
                  X