Здравейте колеги, миналата седмица си взех пунто 1.7 тд 97 набор досега не съм карал дизел и несъм много в час ,та проблема ми е следния.Когато паля сутрин мотора тресе около 10 -15 секунди и то доста сериозно след което изчиства но като подам газ не може да се изфорсира и все едно работи на 2-3 цилъндъра .Като позагрее малко изчиства работата но като го държа над 1600-1800об. пуши син пушек докато загрее след което синия пушек го няма на като подам рязко газ от1600об нагоре изкарва страшна чернилка все едно гърнетата са пълни със сажди , като поддържам едни обороти примерно 2500-3000излиза много малко черен пушек но на пресекулки и стова се чува едно пуфкане или незнам как да го опиша -въпросами ена какво може да се дължи това дюзи ,помпа , подгревателни свещи .Благодаря предваритело.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
син пушек пунто 1.7 тд
Collapse
X
-
като загрее как е работата на двигатела? като не ми беше зацепен ангренажа като хората, смисал тест само, едвам пали, и е яка чернилка, тресе много и трака много, на пунто 1.7 Д 96г .... :SPunto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
-
Някоя от дюзите не работи нормално, купи си добавка за пречистване на горивната система, след което карай около 100 км с омаслена нафта с двутактово масло (слага се 20 гр масло на 1 литър нафта).Можеш да разбереш ако искаш коя дюза ти е пробламна, когато ги има симтомите започваш една по една да разхлабваш гайката над дюзата кътето влиза тръбата за високо налягане(преди това трябва естественно да махнеш капака на възд. филтър да не ти пречи).По принцип черния пушек при рязко подаване на газ е нормално, при задържане на оборотите той трябва да изчезне.Най старата технология за неефективна работа на кои да е цилиндър е чрез хартия зад ауспуха-взимаш един лист формат а4 даречем заставаш зад ауспуха и слагаш хартията на фронта на излизащите изгорели газове,ако хартията се огъне и застане в едно огънато положение всичко е ок.Ако обаче започне да се клатушка нещо не е наред(естественно опита се прави при безветрие)Fiat Punto 1,7 td
Skoda Octavia 2 1.9 PD DSG
Коментар
-
Колеги , чичо доктор си каза думата-презацепена помпа но.Когато са я презацепили са видяли че нещо не е както трябва и са и дали мах аванс ,нестига това ами са пипали и нещо по дебита на горивото или нещо таковаии са направили чудо на чудесата . И сега трябва да се презацепва всичко а може да се наложи и сваляни на помпата и качването и на стенд. Иначе всичко друго е ток и жици .Та другата седмица му я връщам на майстора да я направи щото до тогава има работа и те така. Благодаря на всички които писаха и успех.
Коментар
-
nikolce написа:kikianev написа:Когато са я презацепили са видяли че нещо не е както трябва и са и дали мах аванс ,нестига това ами са пипали и нещо по дебита на горивото или нещо таковаии са направили чудо на чудесата .
Коментар
-
на стенд ли е правена центровката, че е 150лева на мен ми взеха 30 лева за центровка на помпата не на стенд естествено, след смяна на ремаци ми бяха разбутали центровката първо мотора чукаше много в аванс работеше, върнах я и те пук и дали закъснение след което палаше малко по трудно и това лятото зимата сигурно нямаше въобще да запали сега след центровката на помпата всичко е наредFiat Bravo TD100
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар