Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

JTD загрява

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    парното е идеално маркучите също термостата си работи и накрая маи ще се окаже уреда на таблото..Някои може ли да ми каже жтд-то каква работна температура му дават?

    Коментар


      #17
      термоса отваря на 88гр.Средата е някъде около 80-82.Я сега новобранките, разгледайте дауннлоад секцията на форума и вижте как се оправя тоз дефект.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Парното си работи нормално, и колата не съм я карал почти от както забелязах това с температурата. В събота ще я взема от майстора, че боядисвах капака, и ще проверя перката, маркучите и другите работи които казахте А щом в средата е около 80-82 градуса, значи нормално трябва да седи малко над средата, както ми беше преди, нали така ?!

        Коментар


          #19
          Последно средата на уреда колко градуса е? 90 или 80-82 градуса?

          Коментар


            #20
            emzo написа:
            термоса отваря на 88гр.Средата е някъде около 80-82.Я сега новобранките, разгледайте дауннлоад секцията на форума и вижте как се оправя тоз дефект.
            Аз като гледам моята регистрация е от преди твоята Но, честно да ти кажа незнам къде е даунлоад секцията!
            Fiat Bravo 1.9 JTD
            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
            Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet

            Коментар


              #21
              Туше ....http://download.fiat-bg.org/А конкретно за това иде реч - http://download.fiat-bg.org/Books/Br...tempdial_2.pdf
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Колеги някои може ли да ми каже ограденото колко градуса е?
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  Ako питаш за JTD - 80-82гр.Ако питаш за бензинка - нямам идея.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    JTD е мотора 105 коня държеше ми температурата на първата точка след чертичката но след смяна на антифриза с по добър и качествен сега температурата е държи на чертичката...

                    Коментар


                      #25
                      Ограденото в кръгче, или "средата" за всички Браво/а след 98-а, които са с това табло - означава че темепратурата е между 80 и 100 грауса. Щом стрелката е там - може да е както 81, така и 99. Ако тръгне нагоре дори и 1 мм - тогава е над 100. Надолу - под 80. Наблюдавано и доказано многократно с диагностичен софтуер. Не-новобранките също да прочетат малко тая секция, или да не пишат нищо. Това е така, защото уредът не е свързан директно с датчика, а се управлява от компютър, който получава данните, обработва ги и тогава командва стрелката.

                      Коментар


                        #26
                        После ще проверя, но по спомени, уредът е точно към датчика свързан.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          И аз имам странен проблем с уреда - но моя си показва всеки път различно, най много се е качвал малко под средата, но като дам газ примерно - пада на първата точка за секунда... чакам да се загрее времето малко и ще разглобя таблото да почиста въпросните контакти. До колкото знам - ако е от датчика на термостата или работи-или не, затова мисла че проблема е в таблото.
                          FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                          Коментар


                            #28
                            щО за дивотия се наблюдава в новите модели на Фиат,а и на други марки коли по арматурните табла да няма точни числа ами чертички разни и всяка 10-та тема да е колко градуса/атмосфери/волтметра и т.н ми показва .Като гледам некой път в мобилето стари Регати и особенно Ланчи колко красиви и богати на информация табла имат направо ми идва си купим една рИгатЪ.По темата..колега,аз лично досега не съм срещал ЖТД да грее .По скоро повечето теми във форума са "ЖТД нИ ще да загрее ма.ка му .На моето Ферари никога не съм чул да се включи перката,а съм с оригиналния термостат и с един от Рено за всеки случай и сега в студовете и с плътен картон пред радиатора и пак ми е клинч :P .Мисля наистина или датчик или табло ти е проблема.
                            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b написа:
                              Ограденото в кръгче, или "средата" за всички Браво/а след 98-а, които са с това табло - означава че темепратурата е между 80 и 100 грауса. Щом стрелката е там - може да е както 81, така и 99. Ако тръгне нагоре дори и 1 мм - тогава е над 100. Надолу - под 80. Наблюдавано и доказано многократно с диагностичен софтуер. Не-новобранките също да прочетат малко тая секция, или да не пишат нищо. Това е така, защото уредът не е свързан директно с датчика, а се управлява от компютър, който получава данните, обработва ги и тогава командва стрелката.
                              Абсолютно точно мнение от Оги - описано е в книгите и аз съм го проверил лично с диагностичен софтуер.@itan75 - с изправна охладителна система съвсем нормално си загрява JTD105 и при достатъчно дълга работа на място при по-нормални околни температури се включва и перката дори.

                              Коментар


                                #30
                                Днес следобед при температура 9 градуса, реших да тествам със софтуер кога отваря и затваря термостата на колицата ми. Ако използвам снимката по-горе, стрелката отлепи от първата черта на около 50 градуса. На първата точка показваше 60, на втората точка - 65, на третата - 70. Милиметър два след нея достигна до 74 и тръгна надолу. И така в продължение на 50 км. Така и не достигна до средната черта. Когато външната температура е висока, напр. през лятото стрелката е между третата точка и средната черта, сега е около третата точка. Мисля си че 74 гр. е ниска температура на отваряне, ако разбира се софтуера показва точно. И не знам дали мога да твърдя, че охладителната система на колата ми е напълно изправна.
                                Brava 1.9 JTD 100, 2001

                                Коментар

                                Working...
                                X