Значи колата е Браво ЖТД 105, термостата съм го сменил преди около 5000 км, и първоначално загряваше малко над средата и там си седеше стрелката, но от 1-2 седмици гледам че вдига температурата до чертата над средата и ту се вдига, ту пада. От какво може да е проблема ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD загрява
Collapse
X
-
Здравейте колеги нов съм в форума и от скоро съм собственик на Фиат Браво 1.9 ЖТД 105 коняИзвинявам се на колегата че ползвам неговата тема но и при мен е същата работа термостата е добре смених датчика на перката и не мога да разбера какво се случва температурата си варира между 90 - 100 градуса (по уреда на таблото)Другия въпрос който имам е къде на уреда на таблото се намира 90 градуса ?
Коментар
-
И при мен се появи този проблем наскоро, взе уж да вдига температура но перката не се включва радиатора студен мАркучите и те и реших че датчика е заминал! Но забелязох, че като мина през дупка и се оправя от тога ако стане нещо тупам таблото от горе над датчика за температурата и се оправя!Но не съм сигурен какъв точно е проблема не съм си отварял още таблото, а и нямам и намерение да го правя, защото се случва много много рядко!Fiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
-
Да, но при мен още като смених термостата ми държеше температурата по средата между средното и горното отделение, и не мърдаше от там. А сега играе и ту вдига до горното отделение, тук пада по средата, и играе стрелката през някакво време ... Ако се направи диагностика, дали може да покаже проблема ?
Коментар
-
delete написа:Да, но при мен още като смених термостата ми държеше температурата по средата между средното и горното отделение, и не мърдаше от там. А сега играе и ту вдига до горното отделение, тук пада по средата, и играе стрелката през някакво време ... Ако се направи диагностика, дали може да покаже проблема ?Fiat Bravo 1.9 JTD
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD
Fiat Croma facelift 1.9 MultiJet
Коментар
-
Парното "играе" ли, т.е. как духа топло? Дали не е необходимо обезвъздушаване?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Седя и се чудя...Как може да имате съмнения в температурата на двигателя и спокойно да си карате колите - ми това е един от най-важните показатели.Ами ако тази стрелка за малко спре да работи а в това време прегрее мотора ?Това е равносилно на да знаеш че ти е стар масления филтър ( несменян няколко смени на масло) и да си караш спокойно....Оправете си стрелките колеги!А за колегата дето му вдиганад средата - термостата ти отваря ли нормално? Проверил ли си маркучите и радиатора дали са топли? Перката ти включва ли нормално?Всяка температура подминаваща 95-97 градуса е тревожна!Аз не бих си карал колата спокойно докато не отстраня дефекта!Дизелите знаеш ли как обичат да пукат глави? И не само жтд-тата - важи за всички дизели. Да не говорим че има 1-2 дизелови мотора на немски марки дето ги пукат за здравей-здрасти като се понапънат повечко.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар