Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Stilo 1.9 JTD Не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Stilo 1.9 JTD Не пали

    Здравейте колеги. Фиат Стило 1.9 ЖТД при първият сериозен студ спря да пали. Просто е паркиран вечерта и на сутринта нищо, само върти и така вече 20 дни. Не го познавам като кола и не зная как да постъпя. Моля за съвет.

    #2
    Диагностика с подходящ софтуеър. Тя сама ще си каже какво и е. Изгасва ли ти лампата за имобилайзера секунди след като дадеш на контакт?
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Откачи акумолатора за ~20мин.И пак пробвай !!!
      Fiat Stilo 1.9 JTD

      Fiat Tipo 1.9 TD
      Alfa 156 1.9 JTD
      Lancia Libra 1.9JTD

      Коментар


        #4
        autovali написа:
        Откачи акумолатора за ~20мин.И пак пробвай !!!
        И каква ще е ползата при JTD тая процедура? Най-правилно е да се прочете мъката на автомобила със софтуер от човек, който разбира какво пише. Останалото са ЕЖК.
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #5
          autovali написа:
          Откачи акумолатора за ~20мин.И пак пробвай !!!
          Това пък защо?
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Става понякога зимата от ментелива нафта- замръзва филтъра и тръбопровода.
            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

            Коментар


              #7
              КИМИ написа:
              Става понякога зимата от ментелива нафта- замръзва филтъра и тръбопровода.
              Стига бе? Колкото и да е "ментелива" нафтата, трябва да е само вода, защото температурата на желиране по Евро стандарт е -15, а при БДС и по-ниска. Имам дизелов автомобил от вече 4 години. Нощувала е зарината под метър и половина сняг, нощувала е и на -20 с поледени северни врати - един стантиметър лед като броня. Не ми е замръзвала нафта...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                jenshen73 написа:
                КИМИ написа:
                Става понякога зимата от ментелива нафта- замръзва филтъра и тръбопровода.
                Стига бе? Колкото и да е "ментелива" нафтата, трябва да е само вода, защото температурата на желиране по Евро стандарт е -15, а при БДС и по-ниска. Имам дизелов автомобил от вече 4 години. Нощувала е зарината под метър и половина сняг, нощувала е и на -20 с поледени северни врати - един стантиметър лед като броня. Не ми е замръзвала нафта...
                Е да, ама не. На мен ми замръзна. Точно тази година. Заредих ( както винаги) от ЕКО в началото на декември ( надали са очаквали лято). В студа колата ми кюфкаще, тресеше, бълваше черен дим и чак на второ - трето издевателство захапваше, като трактор ЮМЗ. На 2 януари си източих нафтата от филтъра, охладих я за час и половина в камерка на -9 градуса... и милата - замръзна, като ония ледени сокчета, които продават лятото...Жалвах се до КЗП, но май доказателствата за произхода на гориво са нищожни. За това продължавам да лая във форумите. Така, че Евро стандарти, БДС, МДС - всичко е таш__ци на рояци. Миналата година служебните ни коли също пострадаха, но при - 12 градуса. Източеното от филтъра си го пазя :D
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #9
                  Re: Stilo 1.9 JTD Не пали

                  freego написа:
                  Здравейте колеги. Фиат Стило 1.9 ЖТД при първият сериозен студ спря да пали. Просто е паркиран вечерта и на сутринта нищо, само върти и така вече 20 дни. Не го познавам като кола и не зная как да постъпя. Моля за съвет.
                  И аз като тебе съм сравнително нов със колата си и .. търси някой който ги чува нещата, само не прави моята грешка да купуваш веднага предлаганата ти част или да приемаш веднага даденото ти обяснение за проблема с колата ти. При мен ми струваше около 350 лева отгоре, над реалната цена на ремонта и частите. Та затова. намирай някой, който се занимава с дизели, ако трябва я тегли колата (мойта я теглих...) ама след това слушай и после пиши тук. Има много колеги тук, които са много навътре в нещата и ще помогнат. Само трябва да дадеш данни. В смисъл майстора какво е открил, като симптоми, защото може да ти предложат безсмислено и скъпо струващо лечение, което няма да помогне.Относно БД стандарт за нафтата - съгласен съм, че вече в БГ всички само стрижат! Не знам дали някой все още спазва правилата за стригане, но обикновено стрижат до кожа. Така, че няма да се учудя ако и аз замръзна някоя сутрин .. ама май няма как ... защото (май?!?) имам подгрев на нафтата .. както и да е темата е за "не"паленето на колегата.Късмет и пиши какво развитие имаш по случая.
                  Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Колегата freegoнещо се е отчаял и не пише А вие проне в Търново имате някой /STENLI/от Форума който кара италянстки коли и ги прави
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Трябва в автокъщите да продават колите с ККЛ кабел и кракнат екускан май ?По принцип бих казал датчик запалване, но досега не съм видял нито едно стило със скапан такъв !
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Трябва в автокъщите да продават колите с ККЛ кабел и кракнат екускан май ?По принцип бих казал датчик запалване, но досега не съм видял нито едно стило със скапан такъв !
                        Мойто ве ела да ти покажа стария ..А в Търново още не знам и не мога да кажа къде са наистина добри в занаята си майстори .. А колегата фреего не знам дали ше пише пак -- тва му бе първото съобщение и май последното ..
                        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                        Коментар


                          #13
                          Re: Stilo 1.9 JTD Не пали

                          freego написа:
                          Здравейте колеги. Фиат Стило 1.9 ЖТД при първият сериозен студ спря да пали. Просто е паркиран вечерта и на сутринта нищо, само върти и така вече 20 дни. Не го познавам като кола и не зная как да постъпя. Моля за съвет.
                          Темата е стара, но на мен преди седмица ми се случи същото. Върти, но не пали. На диагностика - няма никаква грешка. Човека се учуди защо върти и не пали. Смених 2-3 датчика на колянов вал и пак нищо. Върти и не пали. Тогава си казах, хайде махане на сички бушони, тези дето са над акумулатора, издухване и след това пръскане с контактен спрей. Махнах и буксите на еку-то, само, че тях не ги пръсках, защото там беше всичко чисто и след това нямах никакви проблеми със запалването. Дано да съм помогнал на някого ))ПС. Много е гадно да не можеш да запалиш и да няма никаква грешка на компа

                          Коментар

                          Working...
                          X