Има някакъв прорез в алуминия отдолу ! Но като го зацепя по долния белег горните два се разминават с по 2-3 зъба и някое бутало много лекичко "среща"някой клапан усеща се като превъртам КВ на ръка но определено не е както трябва и не събрах смелост да запаля колата зацепена по долния белег Ремъка който купих имаше едни бели черти които би трябвало да се зацепват по белезите но и там ми изместваше едната чертичка така че го зацепих както беше зацепен предишния ремък и никакъв проблем !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с браво тд 75,97год.
Collapse
X
-
Това не е белег, а отвор за изтичане на вода или антифриз, ако текне помпата. По спомен за зацепване на тия двигатели, в един руски мануал, преведен от оригинала, имаше някакво разминаване на определен брой зъби, като се броеше от белега на ремъчната шайба на разпр. вал - в посока назад. Трябва да погледна и да кжа със сигурност с колко зъба. Посоченото там се счита за правилно зацепване на ТД75.Fiat Marea TD100
Коментар
-
А защо не си направиш сам белези с бяла боя, или с бял маркер който издържа на масла и други такива. Просто си драсваш по една чертичка на зъбното колело, на ремъка и някъде на корпуса. При свалянето на стария ремък с твоите си белези го налагаш върху новия и пренасяш белезите. А след това слагаш новия като го нагласиш по белезите ти, и се готов.
Коментар
-
Под термостата има отвор.Ако правилно си центровал ще видиш белег на кол.вал.На корпоса над него има 3 черти.Белига трябва да е на първата(лявата).1и4 бутало са в горна мъртва точка.Разпределителния вал се центрова като махнеш капака на вала и виждаш гърбиците.На първия цилиндър двете гърбици са натиснали едновремено клапаните.Ако правилно си центровал като хванеш разпред.вал с ключ ще можеш да го превартиш само с един зъп на пред или един зъп на зад.Правелно е да си посредата.Помпата-отвиваш дюзата и започваш да въртиш помпата.Като впръсне на цилиндъра завиваш и си готов.фиат брава 1.9тд 75к 1997г октомври
Коментар
-
van02 написа:Под термостата има отвор.Ако правилно си центровал ще видиш белег на кол.вал.На корпоса над него има 3 черти.Белига трябва да е на първата(лявата).1и4 бутало са в горна мъртва точка.Разпределителния вал се центрова като махнеш капака на вала и виждаш гърбиците.На първия цилиндър двете гърбици са натиснали едновремено клапаните.Ако правилно си центровал като хванеш разпред.вал с ключ ще можеш да го превартиш само с един зъп на пред или един зъп на зад.Правелно е да си посредата.Помпата-отвиваш дюзата и започваш да въртиш помпата.Като впръсне на цилиндъра завиваш и си готов.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Re: проблем с браво тд 75,95год.
iv4o74 написа:Здравей те колеги.Днес носих колата на диагностика,не могли да свържат тестера с колата,иначе установили,че центровката е на закъснение,а не на предвърение.Как е по-добре на пред или на зад.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Re: проблем с браво тд 75,95год.
Здравейте колеги,най-накрая мисля,че моята одисея приключи.Вчера сложих друго ГНП и разликата е видима,макар,че не е на базовата центровка,колата е многооодобре,пали си нормално,много добре си ускорява,няма да тресе и да се чуди когато я запаля.Засега съм доволен,дано да съм решил проблема най- накрая.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОЙТО МИ ДАДОХА СЪВЕТИ И СЕ ОПИТАХА ДА МИ ПОМОГНАТ.БЛАГОДАРЯ.
Коментар
-
Интересно колко помпи ще смениш докато я накараш да работи?За това ги има стендовете,за да снемат характеристиките на помпите,да се сравнят с предписаното и да се настроят при необходимост.Правилно настроена помпа със правилна центровка и колата работи правилно.Ако не ще тогава търси механичен проблем.Успех!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар