Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с помпа Лукас на Фиат Пунто 1.9D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с помпа Лукас на Фиат Пунто 1.9D

    Здравейте,имам следния проблем с Фиат Пунто 2000 година 1.9D дизел от известно врема автомобила не пали или пали но не зависи от температурата заведох го на сервиз и се установи че има проблем с командването на нафтовата помпа. Тя е Лукас и понеже четох във форума доста стари неща че няма диагностика и т.н. си позволявам да попитам дали вече има читав сервиз където биха могли да отстранят този проблем. Предварително ви Благодаря!

    #2
    Здрасти колега ,имах таково пунто имах и проблем но в единствения оторизиран сервиз за лукас помпи в горубляне ми ебаха майката на колата ,а се кълняха ,че проблема е в помпата и по-точно датчик за положението на ротора -части и ремонт 865лв а проблема се оказа разбит диференциал-къдее помпа къде диференциал сам се сети за какви майстори говорим.Та по-същество там където ти правиха диагностика не могат ли да я ремонтират ,аз след горубляне намерих един сервиз където имат софтуер иги ремонтират доколкото разбрах но при мен проблема беше друг а иначе тази помпа лукас епик 2 мисля беше сама по себесеи е добра да не чупи само -в ауто италия помпата 2009 струваше 3730лв.Тел 0888930594 аз бих пробвал там и никога на горубляне, успех и пиши като янаправиш

    Коментар


      #3
      кола

      Трудна работа с избор на сервиз -МАИСТОР Ще питам моя инжинер утре давидим къде може да свършат работа или поне да е погледнат за кво става въпросИначе той прави на някой модели коли помпите .
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Има колега от Ямбол във форума(специалиста) обърни се към него.Другите са в Пловдив,фирма Авел,ама там си приготви 1000лв
        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

        Коментар


          #5
          Тая помпа май беше ЕПИК на Лукас. Потай колегата specialista. Щото тоя модел помпи, са с електронно управление на аванса и там нещата са по сложни. В смисъл че трябва по специална апаратура стенд, за ремонт и настройки. Дай номера на помпата по табелката и, да я поразгледам.
          Fiat Marea TD100

          Коментар


            #6
            MartoModev написа:
            Има колега от Ямбол във форума(специалиста) обърни се към него.Другите са в Пловдив,фирма Авел,ама там си приготви 1000лв
            Наистина,питай колегата"Specialista",а можеш да се обърнеш и към Пресиян Василев от с.Донино/до Габрово/също доказан спец по ГНП.При интерес ще ти дам координати.
            PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
            Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

            Коментар


              #7
              Дай повече информация,за проблема,трябват ми подробности.На диагностика каква грешка излиза?Номер или текст ако си запомнил.

              Коментар


                #8
                Здравейте,извинявайте за късния отговор: Проблема е с термо датчика на дизеливата помпа който е в самата помпа, това се изписва на диагностиката. Дали знаете каква е цената на ремонта и дали изобщо си заслужава да се влагат в това пари.

                Коментар


                  #9
                  Да, заслужава си. Чрез термодатчика, компютърът внася допълнителни корекции в аванса. Това щади двигателя и допринася за икономичноста.
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    нещо такова трябва да е гледам по другите форуми на един му взели 60 лв за ремонт нали е такава http://www.unimotor.biz/fiat-punto-1...506&prodid=481
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      А, къде може да извършат ремонта може ли да ми препоръчате нещо?

                      Коментар


                        #12
                        mblagoev написа:
                        А, къде може да извършат ремонта може ли да ми препоръчате нещо?
                        Аз ходих ето тука: сервиз "Файър" намира се в кв. малашевци, ул. Рояк 41, gsm: 0888 307 339 и 0887 968 421. За Fiorino 1.7D - течеше помпата, така се случи, че не съм го карал много след ремонта, че жената ме вози да се учи на нейната кола :D Но определно мисля, че поне като е топла пали по добре и разбира се не тече вече.Ще те питат на колко ти е ангренажа преди да почнат да бачкат, на мен ми го смениха и него, че аз не знаех на колко км е моят.

                        Коментар


                          #13
                          Момчета този термо сензор за който говорите се намира в един капсолован датчик,а по точно в датчика за положение на аванса.Този датчик както казах е капсолован и не е предвиден за ремонт когато му дефектира ел.часта в него,въпреки че съм отварял и спирал течове от тях и съм стигал до сензора за температура,той е с големина 3 мм. в диаметър и няма никакви отличителни знаци по него,така че не виждам как да излъжем нещата.Това не всичко,тук идва още по-лошото.Цената на Датчика е умопомрачителна.За различните марки е различна като за Форд Транзит е най-ниска около 200лв.Обявява ли са ми цена от 400 даже и от 800лв. за различните модели.Помпата е ЕПИК фаза 2 и ако не ме лъже памета На Рено Канго също се слага във вариант за него.Споменавам го ако се търси датчика втора употреба.

                          Коментар

                          Working...
                          X