Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за Fiat Bravo JTD гарнитура на глава или друго?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    donnna написа:
    VICHKOOO написа:
    Благодаря за исписаното,но колата мисля че няма чип,преди 2 месеца е внесена от Италия.Незнам и аз на какво се дължи това нещо,но не мисля че като и сложа чипа тия дни така ще стане и тази глава като не се настъпва постоянно.Ремонта до тук като цени: глава = 150лв. шлаиф = 20лв. гарнитура 1.70мм +гумички = 56,99лв. 2л. антифриз = 5лв. цена за работата; 1.5л домашна ракия + ...лв. очаквам цена утре и за работата
    само едно не мога да разбера!!!защо 2 л. антифриз?!?!? защо се циганиш и не смениш антифриза, а доливаш??? Правиш ремонт за 200+ лв. а не дадеш още 5 лева за антифриз!!!ама твоя работа... после що така била главата и що фиатите се чупели... не са виновни колите, задкормилните устройства...
    Защо да се цигани? 2л като го разредиш 1:1 става за -20 и малко останало в блока и таман идеално.

    Коментар


      #47
      колеги бързо казваите от каде да си купя ефтини подгревни свещи че 2 са ми заминали туко що ми съобщиха

      Коментар


        #48
        Косер, свещи искра, около 13-14 лева бройката бяха последно.
        00' Bravo 105 JTD

        Коментар


          #49
          каде се намира

          Коментар


            #50
            Пишеш в Гугъл "Косер", ето така, и излиза. В дясно на сайта контакти -> София:ж.к.Люлин I ул.109 №34кв. Надежда, бул.Бели Дунав, бл. 330кв.Горубляне, ул.Павел Красов, №30бул.Цар Симеон №178ул.Резбарска №9
            00' Bravo 105 JTD

            Коментар


              #51
              stooes написа:
              iuly_vn написа:
              Тоя двигател е каран с бензин или други "добавки" към нафтата и то с повечко от нормалното, както и на високи обороти + голямо предварение. Вследствие на всичко това, е прегоряла гарнитурата на няколко места и в последствие, са прегоряли и ръбчетата на отворите за водата. Личи си зверската и некомпетентна експлоатация. Добре би било, да снимаш без гарнитура и да качиш снимката пак.Защо не се слага бензин в нафтата:Бензинът е с висока скорост на горене, а дизеловите мотори работят с голямо предварение и повечко въздух. Така с наливане на бензин в повече от миниманото, се получава ефекта на горелката /оксижена/, вследствие на което алуминиевата сплав прегаря и се рзлагат съставките и. Ако сте карали бензинов мотор с голямо предварение и богата смес, трябва да сте забелязали как прегаря метала на свещите и главата. Бензин е допустим в нафтата, само в минимални пропорции. Някой се е престарал в случая.
              Как тази високата температура ще отиде във водната риза? В смисъл не е ли имало охладителна течност? .. Я помисли?Този ефект на разяждане на сплавта го има! И не е от прегряване - за да се получи такова захабяване във водната риза кво би станало с Хантифриза?Същото нещо го имаше при мен преди 100 години в шкодичка 120L .. там ситуацията е обратната - алуминиев блок и чугунена глава познай кое се разяде????Като мога да ти гарантирам че не е виждала зверско каране никога таз жълта болест!Много умни глави мислиха тогава и единственото което решиха, че е възможно да причинява такъв вид разяждане е електролизата. Тъпата електролиза, която ти яде бойлера, като ти свърши кое? (анодната защита - която е точно от такова нещо - алуминиева сплав или де да знам) Когато водата стане специална (предполагам) солена или не знам каква.. и циркулира между различните метали - под въздействието на ел ток. Как точно става всичко не ми е ясно, но всички знаем, че моторът е замасен с една дебела медна оплетка а алуминия не го яде водата.Все пак, ако теорията ми е вярна - то и новата глава ще почне да се яде .. неприятно - колегата да огледа за лошо или липсващо замасяване, допълнителни кабели и т.н. нищо не го бърка, дори и да не съм прав Таз гадост не е за подценяване, - преди 50 години на Пасата, ми изгриза автоматичния смукач, който е алюминиеф или сплавен .. кат цвърна оня ми ти хантифриз, и тече точно в/у изпускателните колектори а е зима и пара на кълбета, като по филмите .. а аз гордо карам гаджето на лекции .. смяяях! като по филмите! Но по карбуратора ми има поне 5-6 жици а специално в автоматичния смукач има един голям реотан, който се захранва с жица 2,5 квадрата - нямам идея що е там и кво топли - секачка и Пасатчето брат ми още си го кара безаварийно .. (Машината е 1,8 карбуратор, не го давам за нищо! Няма компютри няма дюзи, помпи, датчици дивотии, придърпвания и прочие. Една жица има към делкото и тва е - гори 9-10 газ градско и под 8 извън, но това е съвсем друга бира) .... Интересното е че остатъка след електролизното разяждане на алюмина е нещо като бял прах варовико-подобен. Тук при колегата не е ясно кво е но допускам, че чернилките и мизериите са вторичен фактор. Ако се изсуши и се разчовърка си личи.Успех!
              Тази анодна защита трябва да е във водата за да върши работа. An anode attached to a metal object, such as a boat or underground tank, to inhibit the object’s corrosion. The anode is electrolytically decomposed while the object remains free of damage.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #52
                свещите си ги поръчах в Косера на Искра утре ще ги взема по 13,90лв. са,и събота наи-късно съм на пистата.

                Коментар


                  #53
                  vgeorgiev написа:
                  Да, трябва, но не предлагам на колегата да си сложи анодна защита Трябва, защото тя (анодната защита) е жертвата която предаваме на електролизата за да не ни изгризе реотана .. той заминава 1-ви ... понеже е меден... валентна поредност .. мед алуминий желязо .. не ги знам точно как са ..Мисълта ми е че алуминия наистина се яде от нещо и става на бял прах. Дали е моята теория или не не мога да съм сигурен. Сега; Главата е разделена с гарнитура, която има метал в себе си но той не е същия като самата глава, от друга страна блокът също е от различен метал ... сега само ни трябва ток. независимо какъв и от къде. (даже и да няма - то ток ПАК има! Пример - тъпия домашен бойлер. Ток няма но анодната защита за 2-3 годинки остава само едно ръждиво пиронче ..) Тук си мисля протича ток на принципа на сухите батерии - два различни метала и подходящ преносен флуид за електрони.Казано честно нищо не бърка колегата да обърне внимание на този фактор, нали? Да се помисли, да се огледа, кво-що как, жички, жици оплетки, кабели, замасявания воъбще ..Но заставам твърдо зад думите си - това, което ми се случи и съм описал по-горе е благодарение на ел-корозията.
                  Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                  Коментар


                    #54
                    Не знам на ел-корозия ли е, но преди 7г когато си правих първото водно охлаждана за ПЦ-то (направи си сам) ме посъветваха всичките водни блокове да са от един материал. Ако един е алумин, друг мед.......... се получавала някаква корозия между самите метали и за много по малко време се изяждат.

                    Коментар


                      #55
                      Последни довършителни деиности по колата и наи-късно към 17 часа автомобила излиза от бокса,като цяло ремонта:4 подгревни свещи = 56лв.Глава = 150лвШлаиф глава = 20лв.Гарнитура глава + гумички клапани = 57лв.3л. антифриз = 10лв.Работа 150лв. + 1.5л домашна ракия.чип +10% и чистене на натрупани грешки.цена на целия ремонт = 483лв.останали части: разпределителен вал,и датчика на него,продават се за 60лв.

                      Коментар


                        #56
                        VICHKOOO написа:
                        Последни довършителни деиности по колата и наи-късно към 17 часа автомобила излиза от бокса,като цяло ремонта:4 подгревни свещи = 56лв.Глава = 150лвШлаиф глава = 20лв.Гарнитура глава + гумички клапани = 57лв.3л. антифриз = 10лв.Работа 100лв. + 1.5л домашна ракия.цена на целия ремонт = 393лв.останали части: разпределителен вал,и датчика на него,продават се за 60лв.
                        Евала. Следя ти темата с интерес. Пиши после какъв е резултата
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          #57
                          интересува ме само защо се сменяват четирите свещи а не само изогрелите,онази в магазина така ми каза и аз зех четири броя,но моя маистор монтира само тези които бяха изгоряли и другите две ми каза да си ги пазя,и ми каза че не стоят така нещата че може да се смени само изгоряла а не четирите.

                          Коментар


                            #58
                            Няма такова нещо, не е нужно да се сменят комплект.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #59
                              всеки си знае неговото,в магазина казват едно маистора ми казва друго,едно друго маисторче пък ми вика абе тоя каде ти праи колата нищо не разбира четирите комплект се сменяват.Някои с точно твърдение защо едното и ако не защо другото?

                              Коментар


                                #60
                                Като ти изгори крушка, всичките по колата ли сменяш ?
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X