donnna написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Fiat Bravo JTD гарнитура на глава или друго?
Collapse
X
-
stooes написа:iuly_vn написа:Тоя двигател е каран с бензин или други "добавки" към нафтата и то с повечко от нормалното, както и на високи обороти + голямо предварение. Вследствие на всичко това, е прегоряла гарнитурата на няколко места и в последствие, са прегоряли и ръбчетата на отворите за водата. Личи си зверската и некомпетентна експлоатация. Добре би било, да снимаш без гарнитура и да качиш снимката пак.Защо не се слага бензин в нафтата:Бензинът е с висока скорост на горене, а дизеловите мотори работят с голямо предварение и повечко въздух. Така с наливане на бензин в повече от миниманото, се получава ефекта на горелката /оксижена/, вследствие на което алуминиевата сплав прегаря и се рзлагат съставките и. Ако сте карали бензинов мотор с голямо предварение и богата смес, трябва да сте забелязали как прегаря метала на свещите и главата. Бензин е допустим в нафтата, само в минимални пропорции. Някой се е престарал в случая.познай кое се разяде????Като мога да ти гарантирам че не е виждала зверско каране никога таз жълта болест!Много умни глави мислиха тогава и единственото което решиха, че е възможно да причинява такъв вид разяждане е електролизата. Тъпата електролиза, която ти яде бойлера, като ти свърши кое? (анодната защита - която е точно от такова нещо - алуминиева сплав или де да знам) Когато водата стане специална (предполагам) солена или не знам каква.. и циркулира между различните метали - под въздействието на ел ток. Как точно става всичко не ми е ясно, но всички знаем, че моторът е замасен с една дебела медна оплетка а алуминия не го яде водата.Все пак, ако теорията ми е вярна - то и новата глава ще почне да се яде .. неприятно - колегата да огледа за лошо или липсващо замасяване, допълнителни кабели и т.н. нищо не го бърка, дори и да не съм прав
Таз гадост не е за подценяване, - преди 50 години на Пасата, ми изгриза автоматичния смукач, който е алюминиеф или сплавен .. кат цвърна оня ми ти хантифриз, и тече точно в/у изпускателните колектори а е зима и пара на кълбета, като по филмите .. а аз гордо карам гаджето на лекции .. смяяях! като по филмите! Но по карбуратора ми има поне 5-6 жици а специално в автоматичния смукач има един голям реотан, който се захранва с жица 2,5 квадрата - нямам идея що е там и кво топли - секачка и Пасатчето брат ми още си го кара безаварийно .. (Машината е 1,8 карбуратор, не го давам за нищо! Няма компютри няма дюзи, помпи, датчици дивотии, придърпвания и прочие. Една жица има към делкото и тва е - гори 9-10 газ градско и под 8 извън, но това е съвсем друга бира) ....
Интересното е че остатъка след електролизното разяждане на алюмина е нещо като бял прах варовико-подобен. Тук при колегата не е ясно кво е но допускам, че чернилките и мизериите са вторичен фактор. Ако се изсуши и се разчовърка си личи.Успех!
04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
vgeorgiev написа:Тази анодна защита трябва да е във водата за да върши работа. An anode attached to a metal object, such as a boat or underground tank, to inhibit the object’s corrosion. The anode is electrolytically decomposed while the object remains free of damage.Трябва, защото тя (анодната защита) е жертвата която предаваме на електролизата за да не ни изгризе реотана .. той заминава 1-ви ... понеже е меден... валентна поредност .. мед алуминий желязо .. не ги знам точно как са ..Мисълта ми е че алуминия наистина се яде от нещо и става на бял прах. Дали е моята теория или не не мога да съм сигурен. Сега; Главата е разделена с гарнитура, която има метал в себе си но той не е същия като самата глава, от друга страна блокът също е от различен метал ... сега само ни трябва ток. независимо какъв и от къде. (даже и да няма - то ток ПАК има! Пример - тъпия домашен бойлер. Ток няма но анодната защита за 2-3 годинки остава само едно ръждиво пиронче ..) Тук си мисля протича ток на принципа на сухите батерии - два различни метала и подходящ преносен флуид за електрони.Казано честно нищо не бърка колегата да обърне внимание на този фактор, нали? Да се помисли, да се огледа, кво-що как, жички, жици оплетки, кабели, замасявания воъбще ..Но заставам твърдо зад думите си - това, което ми се случи и съм описал по-горе е благодарение на ел-корозията.
Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Последни довършителни деиности по колата и наи-късно към 17 часа автомобила излиза от бокса,като цяло ремонта:4 подгревни свещи = 56лв.Глава = 150лвШлаиф глава = 20лв.Гарнитура глава + гумички клапани = 57лв.3л. антифриз = 10лв.Работа 150лв. + 1.5л домашна ракия.чип +10% и чистене на натрупани грешки.цена на целия ремонт = 483лв.останали части: разпределителен вал,и датчика на него,продават се за 60лв.
Коментар
-
VICHKOOO написа:Последни довършителни деиности по колата и наи-късно към 17 часа автомобила излиза от бокса,като цяло ремонта:4 подгревни свещи = 56лв.Глава = 150лвШлаиф глава = 20лв.Гарнитура глава + гумички клапани = 57лв.3л. антифриз = 10лв.Работа 100лв. + 1.5л домашна ракия.цена на целия ремонт = 393лв.останали части: разпределителен вал,и датчика на него,продават се за 60лв.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
интересува ме само защо се сменяват четирите свещи а не само изогрелите,онази в магазина така ми каза и аз зех четири броя,но моя маистор монтира само тези които бяха изгоряли и другите две ми каза да си ги пазя,и ми каза че не стоят така нещата че може да се смени само изгоряла а не четирите.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар