Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за Fiat Bravo JTD гарнитура на глава или друго?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    donnna написа:
    за пръв път чувам алуминия да гние от вода, пък било то и от лоша вода
    http://www.axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1052-Виж на най-лявата камера водните магистрали.
    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

    Коментар


      #32
      продавам разпределителен вал и датчика понеже са ми в повече,а относно колата мисля да я карам защото като я сглобя отива и на ремап

      Коментар


        #33
        vgeorgiev написа:
        donnna написа:
        за пръв път чувам алуминия да гние от вода, пък било то и от лоша вода
        http://www.axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1052-Виж на най-лявата камера водните магистрали.
        алуминия не ръждясва от вода, била тя и лоша вода!!!а главата на двигателя е изработена от сплав /алуминиево-силициево-медна или други, даже от сив чугун/, а не от алуминий!!!един от основните фактори оказващи влияние върху експлоатационната дълготрайност на цилиндровата глава е температурата. Някой по-горе написа - тоз двигател е каран или с бензин или с керосин или нещо друго...
        Fiat Punto 1.1-Синята птица
        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

        Коментар


          #34
          добре колега,ще кача снимка до няколко дни и ще видиш за какво иде реч не е текла киселина в тая глава я

          Коментар


            #35
            ето за какво иде рече,старата глава която ще се кара на скраб.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #36
              Тоя двигател е каран с бензин или други "добавки" към нафтата и то с повечко от нормалното, както и на високи обороти + голямо предварение. Вследствие на всичко това, е прегоряла гарнитурата на няколко места и в последствие, са прегоряли и ръбчетата на отворите за водата. Личи си зверската и некомпетентна експлоатация. Добре би било, да снимаш без гарнитура и да качиш снимката пак.Защо не се слага бензин в нафтата:Бензинът е с висока скорост на горене, а дизеловите мотори работят с голямо предварение и повечко въздух. Така с наливане на бензин в повече от миниманото, се получава ефекта на горелката /оксижена/, вследствие на което алуминиевата сплав прегаря и се рзлагат съставките и. Ако сте карали бензинов мотор с голямо предварение и богата смес, трябва да сте забелязали как прегаря метала на свещите и главата. Бензин е допустим в нафтата, само в минимални пропорции. Някой се е престарал в случая.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #37
                iuly_vn написа:
                Тоя двигател е каран с бензин или други "добавки" към нафтата и то с повечко от нормалното, както и на високи обороти + голямо предварение. Вследствие на всичко това, е прегоряла гарнитурата на няколко места и в последствие, са прегоряли и ръбчетата на отворите за водата. Личи си зверската и некомпетентна експлоатация. Добре би било, да снимаш без гарнитура и да качиш снимката пак.Защо не се слага бензин в нафтата:Бензинът е с висока скорост на горене, а дизеловите мотори работят с голямо предварение и повечко въздух. Така с наливане на бензин в повече от миниманото, се получава ефекта на горелката /оксижена/, вследствие на което алуминиевата сплав прегаря и се рзлагат съставките и. Ако сте карали бензинов мотор с голямо предварение и богата смес, трябва да сте забелязали как прегаря метала на свещите и главата. Бензин е допустим в нафтата, само в минимални пропорции. Някой се е престарал в случая.
                Главата на тази снимка е без гарнитура.
                04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                Коментар


                  #38
                  iuly_vn написа:
                  Тоя двигател е каран с бензин или други "добавки" към нафтата и то с повечко от нормалното, както и на високи обороти + голямо предварение. Вследствие на всичко това, е прегоряла гарнитурата на няколко места и в последствие, са прегоряли и ръбчетата на отворите за водата. Личи си зверската и некомпетентна експлоатация. Добре би било, да снимаш без гарнитура и да качиш снимката пак.Защо не се слага бензин в нафтата:Бензинът е с висока скорост на горене, а дизеловите мотори работят с голямо предварение и повечко въздух. Така с наливане на бензин в повече от миниманото, се получава ефекта на горелката /оксижена/, вследствие на което алуминиевата сплав прегаря и се рзлагат съставките и. Ако сте карали бензинов мотор с голямо предварение и богата смес, трябва да сте забелязали как прегаря метала на свещите и главата. Бензин е допустим в нафтата, само в минимални пропорции. Някой се е престарал в случая.
                  И как се дава предварение на ЖТД 105 да му дам малко и на моя да палва от оборот дет се вика,че сега малко се излагаме пред пичетата.Колко е минималното количество бензин в кръвта,което трябва да се слага на ЖТД? Защо дизеловия двигател работи на голямо предварение спрямо бензиновия си събрат? Карал съм бензинов мотор на Москвич 408 и 412 ама по скоро свещите избеляваха от бедна смес и температурата в горивната камера е повишена когато има горене в разширителния ход.Бензина и нафтата имат приблизително еднаква топлина при горене около 11000 килоджаула.@Колега юЛи щЕ ме извиняваш,но не се стърпях от твоите коментари,още повече,че казваш когато си правил дармадан моторите,аз съм ходил прав под масата.И наистина снимката е без гарнитура :D . По темата..Колега моля те отново направи възможно повече снимки от всички страни на главата,на буталата,на блока,на ръба на блока и т.н.Мисля,ще е интерсно за всички.
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #39
                    всичко друго е точно няма ръб и т.н. другата глава вече е шлаифана и утре взимам една гарнитура и петък мисля да съм вече на ремап.Някои да каже каде мога да си намеря ефтина гарнитура,но и доста дебеличка че главата е шлаифана 0,18мм.

                    Коментар


                      #40
                      Итанее. Преди време ти писах, че няма да коментирам с теб нищо, че си много язвителен и винаги изопачаваш написаното от мен и колегите! Но сега ще ти отговоря. За предварението, просто дадох пример кога и какво се получава + добавка на бензин. После, не коментирах за температурата на горене на нафтата и бензина, а за скороста им на горене, което са си две съвсем различни понятия. Трето, ако не си виждал стопени свещи от предварение на бензинов двигател и излишък на кислород, то ефекта при дизела е същия, с добавяне на бензин. Защото дизелите работят винаги с по-голямо предварение от бензиновите двигатели. И последно, наистина не искам да коментирам с теб, каквото и да в тая област. Не за друго, ами просто е безсмислено!А за гарнитурата на главата, последната е толкова зле, че не си личи на снимката има ли остатъци от гарнитура или не.П.П. Специално за колегата Итан. Предварение на JTD 105 се задава /а не дава/, спрямо различните моменти от работата и характеристиката на мотора, посредством промяна на софтуера в ЕКУ-то, или тъй нареченеия тунинг, чипосване както ти обичаш да го наричаш, което аз не одобрявам. И пак прочети моя по-горен пост, преди да пишеш каквото и да е било. Че винаги изопачаваш умишлено постовте на колегите си, а после го използваш за да спориш или меко казано да се заяждаш!А и до автора. Като каза ремап, мисля че точно там ти е причната за болката и ще патиш пак. Ако искаш да правиш ремап, си смени "ремападжията" ! Че тая глава прилича на точно на "ремапнат" двигател от "интелигентен ремападжия" на стар трактор от бившите ТКЗС-та. Или питай Итан, да ти обясни как се прави ремап. Крайния ефект, ще е един и същ със тоя от снимката.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #41
                        iuly_vn написа:
                        Итанее. Преди време ти писах, че няма да коментирам с теб нищо, че си много язвителен и винаги изопачаваш написаното от мен и колегите! Но сега ще ти отговоря. За предварението, просто дадох пример кога и какво се получава + добавка на бензин. После, не коментирах за температурата на горене на нафтата и бензина, а за скороста им на горене, което са си две съвсем различни понятия. Трето, ако не си виждал стопени свещи от предварение на бензинов двигател и излишък на кислород, то ефекта при дизела е същия, с добавяне на бензин. Защото дизелите работят винаги с по-голямо предварение от бензиновите двигатели. И последно, наистина не искам да коментирам с теб, каквото и да в тая област. Не за друго, ами просто е безсмислено!А за гарнитурата на главата, последната е толкова зле, че не си личи на снимката има ли остатъци от гарнитура или не.П.П. Специално за колегата Итан. Предварение на JTD 105 се задава /а не дава/, спрямо различните моменти от работата и характеристиката на мотора, посредством промяна на софтуера в ЕКУ-то, или тъй нареченеия тунинг, чипосване както ти обичаш да го наричаш, което аз не одобрявам. И пак прочети моя по-горен пост, преди да пишеш каквото и да е било. Че винаги изопачаваш умишлено постовте на колегите си, а после го използваш за да спориш или меко казано да се заяждаш!А и до автора. Като каза ремап, мисля че точно там ти е причната за болката и ще патиш пак. Ако искаш да правиш ремап, си смени "ремападжията" ! Че тая глава прилича на точно на "ремапнат" двигател от "интелигентен ремападжия" на стар трактор от бившите ТКЗС-та. Или питай Итан, да ти обясни как се прави ремап. Крайния ефект, ще е един и същ със тоя от снимката.
                        EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                        Коментар


                          #42
                          iuly_vn написа:
                          Тоя двигател е каран с бензин или други "добавки" към нафтата и то с повечко от нормалното, както и на високи обороти + голямо предварение. Вследствие на всичко това, е прегоряла гарнитурата на няколко места и в последствие, са прегоряли и ръбчетата на отворите за водата. Личи си зверската и некомпетентна експлоатация. Добре би било, да снимаш без гарнитура и да качиш снимката пак.Защо не се слага бензин в нафтата:Бензинът е с висока скорост на горене, а дизеловите мотори работят с голямо предварение и повечко въздух. Така с наливане на бензин в повече от миниманото, се получава ефекта на горелката /оксижена/, вследствие на което алуминиевата сплав прегаря и се рзлагат съставките и. Ако сте карали бензинов мотор с голямо предварение и богата смес, трябва да сте забелязали как прегаря метала на свещите и главата. Бензин е допустим в нафтата, само в минимални пропорции. Някой се е престарал в случая.
                          Как тази високата температура ще отиде във водната риза? В смисъл не е ли имало охладителна течност? .. Я помисли?Този ефект на разяждане на сплавта го има! И не е от прегряване - за да се получи такова захабяване във водната риза кво би станало с Хантифриза?Същото нещо го имаше при мен преди 100 години в шкодичка 120L .. там ситуацията е обратната - алуминиев блок и чугунена глава познай кое се разяде????Като мога да ти гарантирам че не е виждала зверско каране никога таз жълта болест!Много умни глави мислиха тогава и единственото което решиха, че е възможно да причинява такъв вид разяждане е електролизата. Тъпата електролиза, която ти яде бойлера, като ти свърши кое? (анодната защита - която е точно от такова нещо - алуминиева сплав или де да знам) Когато водата стане специална (предполагам) солена или не знам каква.. и циркулира между различните метали - под въздействието на ел ток. Как точно става всичко не ми е ясно, но всички знаем, че моторът е замасен с една дебела медна оплетка а алуминия не го яде водата.Все пак, ако теорията ми е вярна - то и новата глава ще почне да се яде .. неприятно - колегата да огледа за лошо или липсващо замасяване, допълнителни кабели и т.н. нищо не го бърка, дори и да не съм прав Таз гадост не е за подценяване, - преди 50 години на Пасата, ми изгриза автоматичния смукач, който е алюминиеф или сплавен .. кат цвърна оня ми ти хантифриз, и тече точно в/у изпускателните колектори а е зима и пара на кълбета, като по филмите .. а аз гордо карам гаджето на лекции .. смяяях! като по филмите! Но по карбуратора ми има поне 5-6 жици а специално в автоматичния смукач има един голям реотан, който се захранва с жица 2,5 квадрата - нямам идея що е там и кво топли - секачка и Пасатчето брат ми още си го кара безаварийно .. (Машината е 1,8 карбуратор, не го давам за нищо! Няма компютри няма дюзи, помпи, датчици дивотии, придърпвания и прочие. Една жица има към делкото и тва е - гори 9-10 газ градско и под 8 извън, но това е съвсем друга бира) .... Интересното е че остатъка след електролизното разяждане на алюмина е нещо като бял прах варовико-подобен. Тук при колегата не е ясно кво е но допускам, че чернилките и мизериите са вторичен фактор. Ако се изсуши и се разчовърка си личи.Успех!
                          Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                          Коментар


                            #43
                            Благодаря за исписаното,но колата мисля че няма чип,преди 2 месеца е внесена от Италия.Незнам и аз на какво се дължи това нещо,но не мисля че като и сложа чипа тия дни така ще стане и тази глава като не се настъпва постоянно.Ремонта до тук като цени: глава = 150лв. шлаиф = 20лв. гарнитура 1.70мм +гумички = 56,99лв. 2л. антифриз = 5лв. цена за работата; 1.5л домашна ракия + ...лв. очаквам цена утре и за работата

                            Коментар


                              #44
                              VICHKOOO написа:
                              Благодаря за исписаното,но колата мисля че няма чип,преди 2 месеца е внесена от Италия.Незнам и аз на какво се дължи това нещо,но не мисля че като и сложа чипа тия дни така ще стане и тази глава като не се настъпва постоянно.Ремонта до тук като цени: глава = 150лв. шлаиф = 20лв. гарнитура 1.70мм +гумички = 56,99лв. 2л. антифриз = 5лв. цена за работата; 1.5л домашна ракия + ...лв. очаквам цена утре и за работата
                              само едно не мога да разбера!!!защо 2 л. антифриз?!?!? защо се циганиш и не смениш антифриза, а доливаш??? Правиш ремонт за 200+ лв. а не дадеш още 5 лева за антифриз!!!ама твоя работа... после що така била главата и що фиатите се чупели... не са виновни колите, задкормилните устройства...
                              Fiat Punto 1.1-Синята птица
                              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                              Коментар


                                #45
                                [quote="stooes"]
                                iuly_vn написа:
                                Тоя двигател е каран с бензин или други "добавки" към нафтата и то с повечко от нормалното, както и на високи обороти + голямо предварение. Вследствие на всичко това, е прегоряла гарнитурата на няколко места и в последствие, са прегоряли и ръбчетата на отворите за водата. Личи си зверската и некомпетентна експлоатация. Добре би било, да снимаш без гарнитура и да качиш снимката пак.Защо не се слага бензин в нафтата:Бензинът е с висока скорост на горене, а дизеловите мотори работят с голямо предварение и повечко въздух. Така с наливане на бензин в повече от миниманото, се получава ефекта на горелката /оксижена/, вследствие на което алуминиевата сплав прегаря и се рзлагат съставките и. Ако сте карали бензинов мотор с голямо предварение и богата смес, трябва да сте забелязали как прегаря метала на свещите и главата. Бензин е допустим в нафтата, само в минимални пропорции. Някой се е престарал в случая.
                                Как тази високата температура ще отиде във водната риза? В смисъл не е ли имало охладителна течност? .. Я помисли?quote]Aма аз никъде не коментирам за висока температура. Коментирам че в процеса на горене, ако е имало повече бензин като добавка, би се случило това. Както и да е. Идеята ти с електролизата ми хареса. Има логика в това. Въпреки че не знам как би се получило, след като няма маса. Тоест не би протекъл ток, за да се осъществи електролиза. Но знае ли човек. Тук само гадаем.Но аз съм виждал така изядена глава, карана с добавка на бензин. Колегата наливал че наливал. После ни гарнитура, ни глава. Тук се оформиха няколко предложения. За електролизата или за стар антифриз. Всичко е възможно. Бих искал да я разгледам тая глава.
                                Fiat Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X