Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на студен двигател Фиат Браво 98, 1.9 тд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на студен двигател Фиат Браво 98, 1.9 тд

    здр, проблема ми е ледния сутрин като трагвам за работа ми се налага да въртя по 20,30 мин за да запали, пуши и мирише на НЕ изгорели газове , смених свещите, слагам и добавка да не замръзва нафтата но се така трудно пали, препоръчайте нещо някаква добавка или незнам , за старт спреовете съм чувал много лоши неща и не съм пробвал, помогнете моля п.сфиат браво 98, 1.9 тд

    #2
    Re: проблем с паленето на студен двигател

    toliboli написа:
    здр, проблема ми е ледния сутрин като трагвам за работа ми се налага да въртя по 20,30 мин за да запали, пуши и мирише на НЕ изгорели газове , смених свещите, слагам и добавка да не замръзва нафтата но се така трудно пали, препоръчайте нещо някаква добавка или незнам , за старт спреовете съм чувал много лоши неща и не съм пробвал, помогнете моля п.сфиат браво 98, 1.9 тд
    Иди на диагностика или провери авансатора за течове
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      Аз вече не знам в коя тема да пиша, но моето трудно палене има развитие. Поне така се надявам. Вчера източих нафтата от филтъра. Времето беше топло и запалих от раз, но с леко претрисане и кълбо черен дим. Източената нафта събрах в 500 мл. шише. Тази сутрин сложих нафтата в камерата на служебния хладилник (-9 градуса). За час и половина 1/4 от шишето беше гъста желирана маса, а на дъното си имаше лед от утаена вода. Това е само за час и половина. Що се касае за градусите в камерата - не съм ги мерил с точност, но презумпирам напъстствието за употреба на камерата, където това са максимално ниските температури, които тя (камерката) достига. Е, кажете ми на какво да вярвам ? Сипвал съм уж САМО хубави горива. По 2.50 зареждах последно на Шел (В паура с добавките), но истината е, че първия ми проблем го направи с ЕКО+, което заредих преди да паднат температурите. Пазя си касовите бонове, ще се жалвам ( поне да не рева само на глас) в КЗП, но се притеснявам, че твърденията ми са трудно доказуеми за произход на нафтата. Иначе обвинявам ЕКО на околовръстното от Созопол. Основно от там зареждам/х. Вече не зная къде. Иначе минах през зареждане на акумулатор, мерене на подгревни свещи, смяна на маркучета за доставна и остатъчна нафта, смених филтри и накрая...Да добавя, че преди да заредя от скъпите нафти карах с добавка на Кастрол ТДА и ако съм имал успехи в последващите запалвания може би се дължат на нея
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #4
        Интересно е това което пишеш, но аз никога не съм имал проблем. Зареждам от Лукоил през лятото, а зимата на OMV от скъпата нафта. Не съм я гледал как се държи нафтата при тия температури, но зимата на -15 -16* паля без проблем. Правил съм тест и без подгрев при тия температури и пали пак. Така че тия за калпави свещи, не ми се слушат. Ако дизела е наред, то няма да се сещате да проверявате нафтата. Това с водата е много опасно за помпата. Ако такава нафта замръзне и после почват авариите. Така че може и от там да са главоболията с трудното палене. Но пак казвам, вече трета година я карам Мареята и нямам грижи.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #5
          iuly_vn написа:
          Интересно е това което пишеш, но аз никога не съм имал проблем. Зареждам от Лукоил през лятото, а зимата на OMV от скъпата нафта. Не съм я гледал как се държи нафтата при тия температури, но зимата на -15 -16* паля без проблем. Правил съм тест и без подгрев при тия температури и пали пак. Така че тия за калпави свещи, не ми се слушат. Ако дизела е наред, то няма да се сещате да проверявате нафтата. Това с водата е много опасно за помпата. Ако такава нафта замръзне и после почват авариите. Така че може и от там да са главоболията с трудното палене. Но пак казвам, вече трета година я карам Мареята и нямам грижи.
          И аз карах две зими без проблеми. ОMV не съм ползвал, но вече имам своя теория подплатена с аргументи ( не ми се пише в подробности, че е банално) за качеството на нашите Бургаски ЕКО, МЕКО, ШЕЛ, МЕЛ, ОМВ, ЛУК, МУК и т.н. В Бургас караме само с Лук-ойлски изпълнения. Лятото, когато ЛУК-ойл си чистиха системите и производството не работеше разпределиха запасите си из цяла БГ и тогава и в градовете отдалечени от Бургас хората почувстваха бълвочите ( има и писано в този форум и аз предупреждавах никой да не се подлъгва по големите отстъпки ) от резерва. Изреваха много хора. За съжаление ние в Бургас много по-често ги "ползваме" и то така, че, като заредя в някой друг град - чак се радвам, като дете на вървеж и звук...За съжаление не го казвам и мисля само аз. А най-гадното и мръсно нещо е, че винаги съм зареждал със скъпите горива , за които се предполага, че има добавки... и ги има де :D
          A17DTС/S
          Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

          Коментар


            #6
            колега парво смени бензиностанцията ако не се оправи слагаи по малко бензин на 60 литра дизел 2 литра бензин не са проблем поне аз така правя

            Коментар

            Working...
            X