здр, проблема ми е ледния сутрин като трагвам за работа ми се налага да въртя по 20,30 мин за да запали, пуши и мирише на НЕ изгорели газове , смених свещите, слагам и добавка да не замръзва нафтата но се така трудно пали, препоръчайте нещо някаква добавка или незнам , за старт спреовете съм чувал много лоши неща и не съм пробвал, помогнете моля п.сфиат браво 98, 1.9 тд
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето на студен двигател Фиат Браво 98, 1.9 тд
Collapse
X
-
Re: проблем с паленето на студен двигател
toliboli написа:здр, проблема ми е ледния сутрин като трагвам за работа ми се налага да въртя по 20,30 мин за да запали, пуши и мирише на НЕ изгорели газове , смених свещите, слагам и добавка да не замръзва нафтата но се така трудно пали, препоръчайте нещо някаква добавка или незнам , за старт спреовете съм чувал много лоши неща и не съм пробвал, помогнете моля п.сфиат браво 98, 1.9 тдFiat Marea TD100
-
Аз вече не знам в коя тема да пиша, но моето трудно палене има развитие. Поне така се надявам. Вчера източих нафтата от филтъра. Времето беше топло и запалих от раз, но с леко претрисане и кълбо черен дим. Източената нафта събрах в 500 мл. шише. Тази сутрин сложих нафтата в камерата на служебния хладилник (-9 градуса). За час и половина 1/4 от шишето беше гъста желирана маса, а на дъното си имаше лед от утаена вода. Това е само за час и половина. Що се касае за градусите в камерата - не съм ги мерил с точност, но презумпирам напъстствието за употреба на камерата, където това са максимално ниските температури, които тя (камерката) достига. Е, кажете ми на какво да вярвам ? Сипвал съм уж САМО хубави горива. По 2.50 зареждах последно на Шел (В паура с добавките), но истината е, че първия ми проблем го направи с ЕКО+, което заредих преди да паднат температурите. Пазя си касовите бонове, ще се жалвам ( поне да не рева само на глас) в КЗП, но се притеснявам, че твърденията ми са трудно доказуеми за произход на нафтата. Иначе обвинявам ЕКО на околовръстното от Созопол. Основно от там зареждам/х. Вече не зная къде. Иначе минах през зареждане на акумулатор, мерене на подгревни свещи, смяна на маркучета за доставна и остатъчна нафта, смених филтри и накрая...Да добавя, че преди да заредя от скъпите нафти карах с добавка на Кастрол ТДА и ако съм имал успехи в последващите запалвания може би се дължат на неяA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Интересно е това което пишеш, но аз никога не съм имал проблем. Зареждам от Лукоил през лятото, а зимата на OMV от скъпата нафта. Не съм я гледал как се държи нафтата при тия температури, но зимата на -15 -16* паля без проблем. Правил съм тест и без подгрев при тия температури и пали пак. Така че тия за калпави свещи, не ми се слушат. Ако дизела е наред, то няма да се сещате да проверявате нафтата. Това с водата е много опасно за помпата. Ако такава нафта замръзне и после почват авариите. Така че може и от там да са главоболията с трудното палене. Но пак казвам, вече трета година я карам Мареята и нямам грижи.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:Интересно е това което пишеш, но аз никога не съм имал проблем. Зареждам от Лукоил през лятото, а зимата на OMV от скъпата нафта. Не съм я гледал как се държи нафтата при тия температури, но зимата на -15 -16* паля без проблем. Правил съм тест и без подгрев при тия температури и пали пак. Така че тия за калпави свещи, не ми се слушат. Ако дизела е наред, то няма да се сещате да проверявате нафтата. Това с водата е много опасно за помпата. Ако такава нафта замръзне и после почват авариите. Така че може и от там да са главоболията с трудното палене. Но пак казвам, вече трета година я карам Мареята и нямам грижи.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар