Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как мога да си сменя подгревателната свещт без да разглабям

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как мога да си сменя подгревателната свещт без да разглабям

    здр-те колеги Честита Нова 2011г пожелавам на всички здраве щастие и касмет във всичко.Така сега да ви питам как мога да си сменя подгревателната свещт 4-те могат да се сменят без почти никакво разглобяване но 5-тата трябва вси4ко да се разглоби за да се смени,говоря за тази която е пред нафтовата помпа при маре 2.4 125сс тази която е след нея малко малко трудно но я смених щото беше си отишла отдавна и след като я смених пак малко трудно пали сутрин а е в гараж температурата там е около 1 до 4 градуса по ниско не пада акумилатора е нов преди да изгорят двете нямах гараж и спеше нажън и палеше на -15 без никакав проблем но като изгоряха даже и с помощен акумолатор пак се чуди в гаража .Мерси предварително.

    #2
    Уф... Колега, доста трудно се четеш. В смисъл написаното. Пробвай като поставиш дъвка в тръбен ключ с подвижно рамо. Ако е студено и дъвката не лепне, то със силикон. Може да я извадиш и с подходящ магнит, на телескопична пръчка. Продават ги в магазините за автоаксесоари. При монтажа със изолационна лента. Залепваш свеща на вложката и като я затегнеш -издърпваш и се отлепя. Иначе тоя мотор трябва да пали и без подгрев даже. Има и някаква друга причина за това. Дай повече подробности, като цвета на пушека след запалване, работа в първите секунди...
    Fiat Marea TD100

    Коментар


      #3
      Колега, до скоро карах разни Мареи, но само дизел и 125тд не се сърди въобще за една свещ (ако мотора и тока е ОК).Сигурен ли си в измерването и ако не ти е гадно, мери ги пак. Иначе смяната е възможна, но трябват (освен инструмент) доста дебели нерви и търпение особено много първия път. Забравих и малко импровизации с подръчни материали (от колегата iuly_vn) или каквото подобно имаш,а и някои не авто инструменти са улесняващи напр. много дълги но яки пинсети. Може и да съм позабравил, но най-гадна не е ли тази от към вакуум помпата, горе-долу над стартера и за нея наистина се сваляше черната кутия от картерните изпарения и я буташ малко към горивния филтър, а ако не става, сваляш и неговата стойка(без да отвиваш самия филтър), за да си направиш място и внимаваш с маркучи, жици, букси и др. черва или ги сваляш, ако вече не си се изнервил.
      Мареа 2.4 жтд 99г

      Коментар


        #4
        значи смаквах горивният филтар със стоиката и тази черна кутия за изпаренията в смисал само белчетата им развих и си направих място 4-те не са ми никакъв проблем но тази 5-тата е просто невъзможна един приятел ми каза че имало някакви клиучове които са като жило и отпред си е определен номер там 10 13 14 имало ги в сервиза до нас и днес мисля да отида и ако е до 10 лв да ми отслужат там да си я сменя .

        Коментар

        Working...
        X