Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вибрациите при 1.9 JTD?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Тампона на ск. кутия.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      ако е този тампон, няма ли да имам и вибрация на лоста на ск. кутия ?

      Коментар


        #48
        търси си на FEBI меки са и цената е около 70 лв

        Коментар


          #49
          Смених въпросната щанга-тампон на мотора с евтиния вариант на BIRT или нещо такова страшно.... няма вибрации, няма шум в купето. Не купувайте на Пирели такива щанги ... много главоболия от тях ... Прекалено да твърди .Желая ви успех с този тампон.
          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

          Коментар


            #50
            Колеги някой сменял ли е левия тампон на скоростната кутия. И ако се е отпуснал и леко килнал двигателя има ли опасност да падне както си карам.
            Fiat Brava 1.9 JTD

            Коментар


              #51
              nemobg написа:
              Колеги някой сменял ли е левия тампон на скоростната кутия. И ако се е отпуснал и леко килнал двигателя има ли опасност да падне както си карам.
              освен ако не ти се тресе мотора на празен ход, тампон не се сменя , Не може да ти падне мотора, понеже тампона така е направен (от опит, когато си ударих колата се скъса )
              мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

              Коментар


                #52
                То има вибрации усещат се но не е като да иска да излезе и да си тръгне.Със сигурност ще сменя задния и левия но като видях цената си е цяла инвестиция.А при рязко подава и отпускане и пак подаване на газта се усеща едно леко думкане.Затова се ослушвам за подходяща марка тампони, че в наща мила татковина и много пари да дадеш пак не е гаранция за качество.Като цяло колицата ми мина 14 години и почна да и се обаждат доста болки.А колко стегната беше като я взех
                Fiat Brava 1.9 JTD

                Коментар


                  #53
                  nemobg написа:
                  То има вибрации усещат се но не е като да иска да излезе и да си тръгне.Със сигурност ще сменя задния и левия но като видях цената си е цяла инвестиция.А при рязко подава и отпускане и пак подаване на газта се усеща едно леко думкане.Затова се ослушвам за подходяща марка тампони, че в наща мила татковина и много пари да дадеш пак не е гаранция за качество.Като цяло колицата ми мина 14 години и почна да и се обаждат доста болки.А колко стегната беше като я взех
                  тя ако не е карана в БГ нямаше да се обажда още Пътищата ни влияят много за купето, салона, дори и на скорости и съединител.... Не просто неравности а дупки, които са трудни за заобикаляне .Виж внимателно тампоните, да не си сменяш здрави части (от това по тъпо няма )подпри на картера после на кутията с крик и отвивай тампоните един по един и ги размърдай с ръка. трябва да го местиш трудно тампона, ако се клати като сламка в чаша сменяй го . Задния е труден за проверка по този начин :П
                  мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                  Коментар


                    #54
                    BO написа:
                    А бе не знам дали тази щанга е менте или не, но аз не знам за нито един случай след смяната на тази щанга в купето да се намали вибрацията.Но съм виждал няколко случая как от нормална за дизела вибрация, след смяна на щангата не може да си настроиш огледалото за обратно виждане да ти "показва" задния прозорец за повече от 1 минута. Винаги при смяната на тази щанга с чисто нова, винаги вибрацията се увеличава и това е факт.А бе малоумно инженерно решение. Да хванеш двигателя за най-горната му точка на отместване, породена от вибрацията и да вземе да го вържеш за купето. За това моя съвет, свързан със смяната на тази щанга при видимо напукан тампон - просто не я барайте.
                    Ето едно добро инженерно решение за такъв тип тампон:http://youtu.be/A9uuvR5w3Zc
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар

                    Working...
                    X